Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ръководство за демонтаж на бензинови инжектори, за начинаещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ръководство за демонтаж на бензинови инжектори, за начинаещи

    Привет, колеги.Нещата тръгнаха от тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74212Ще се постарая да опиша стъпките по които трябва да минете, за да свалите бензиновите инжектори на 1,6 16V.Началото за мен, почти винаги поставя откачането на акумулатора......следва спирането на алтернативното гориво......и сваляме кабелите на свещите. Колата ми е Marea BIPOWER (фабричен метанов инжекцион). Тази рейка с 4-те дюзи, който се виждат на снимката е част от метановата инсталация.На всички мотори освен на BIPOWER-а, рейката липсва, както е при вас, предполагам, така,че се абстрахирайте от вида й....сваляме тази планка, която се държи на следните 2 шпилки с гайки.Долната е трудно достъпна......сваляме и горната шпилка, която играе роля на 5-тият болт държащ горната половина на всмукателния колектор.Сваляме гърлото за наливане на масло заедно с щеката......след което, тези два маркуча, които ще ни пречат много, когато дойде време да извадим рейката с инжекторите......следва и планката която ги държи...

    #2
    Re: Туториъл за демонтаж на бензинови инжектори, за начинаещ

    Заемаме се с основните 5 болта, който държат горната половина на колекторите.Номер 5, както казах по-рано е махнат вече.Всички са на трудно достъпни места, но на този обръщам специално внимание. Отместете гърлото на маслото, така, че да има място за торкс-а.Следват тези двата...... и вече, колекторите се държат на кабелите на моторчета, потенциометри, както и на няколко маркуча.Аз не ги свалих нацяло, а подложих едно PVC шише за да продължа работа.Следва свалянето на двата болта, държащи самата рейка......откачаме буксата на дюзите, както и маркучлето на клапанчето на рейката...

    Коментар


      #3
      ...късаме тази скобичка и махаме маркуча от колекторите за да извадим по-лесно рейката.Внимание!!! Вътре има..... цедка предполагам...Доста трудно откачаме буксите на инжекторите, след което отстраняваме кабелите.Сега вече на рейката и пречат само гумените пръстенчета на дюзичките.Дърпаме рейката и се предполага, че трябва инжекторите да излязат от леглата си.След което вадим шишето с което подпряхме колекторите по-рано и ги дърпаме максимално нагоре. Отстраняваме рейката без много трудности.Мойте дюзи изглеждат така:Колегата 2000 20v turbo ме посъветва да си намеря други дюзи и да почистя тях, понеже тези надали ще работят нормално , дори почистени.Смятам да го послушам.Специални благодарности на колегата pakumba, както и на колегите WhitePower, ogi28b, 2000 20v turbo, и emzo!

      Коментар

      Working...
      X