Почисти и буталата ако искаш- все тая :D - колата ти губи токове когато си на стартер и затова трудно палиш- смени го тоя клеморед- като имаш друг- работа е за 10 минути.
KИМИ чесно братче с тоя клемореда вече ще ми спукаш жлъчката от смях, където се появи тема за палене и първия ти пост е Клемореда на мен ми прокапва водната помпа дали да не сменя клемореда Това че при теб той се е оказало проблема не значи че всяка кола дето не пали или пали от 2-3 ти път е за клеморед А до колегата... аиде бре още ли не си изчистил тея дюзи, до сега и у вас с корселин щеше да ги изчистиш. С една спринцовка и маркучле пускаш им корселин с газ за горене през тва време жената с едно кабелче прецъква ток на дюзата да отваря и готово, е не е като с ултра звук ама. Чисти и монтираи да видим кво ще стане че ако такова да те пращаме за клеморед КИМИ да не ми се обидиш ся че те докачам
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Ахахах, малък съм още за женене, какво ме направи ти :DНямам време да мина да ги оставя за чистене.Захванал съм се със 98789 неща сега и на работа трябва да се ходи... времето ми е кът.Добе поне, че ги свалих, а и нали има oще една Мареа за юркане :D
Щом си се захванал с 98789 неща не си хич малък ко ти пречи да се захванеш с 98790 неща като следващото е да се ожениш В Пловдив има един сервиз СТОПА на старото асеновградско е някъде, там дюзите се чистят на стенд и виждаш как работи в момента и как постепено се изчиства и как заработва нормално. Доста по удачен вариант от ваничка щото на ваничка даваш ги потапят ги и след малко си ги взимаш а дали някоя препикава не се вижда, а на стенда всичко е черно на бяло, мисля че цена за броика е 8 лева с демонтаж и монтаж а при теб като са свалени маи по 4-5 кинта на парче вземат. Потърси из нета телефон на СТОПА и питаи.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Щом си се захванал с 98789 неща не си хич малък ко ти пречи да се захванеш с 98790 неща като следващото е да се ожениш В Пловдив има един сервиз СТОПА на старото асеновградско е някъде, там дюзите се чистят на стенд и виждаш как работи в момента и как постепено се изчиства и как заработва нормално. Доста по удачен вариант от ваничка щото на ваничка даваш ги потапят ги и след малко си ги взимаш а дали някоя препикава не се вижда, а на стенда всичко е черно на бяло, мисля че цена за броика е 8 лева с демонтаж и монтаж а при теб като са свалени маи по 4-5 кинта на парче вземат. Потърси из нета телефон на СТОПА и питаи.
Чудесно!Директно заминавам там.Дано успея да я свърша утре тая работа
Звънях в "СТОПА" и момчетата казаха, че имат стенд и ще мога да наблюдавам как се представят дюзите в симулация на каквито пожелая обороти на мотра.Цената: 40 лв за тест и почистване... просто чудесна цена, като се има в предвид, че при чистене с ваничка, не се знае коя, как ще работи.Едит: Пичове, някой може ли да ми каже дали дюзите на Браво/Брава/Мареа 1.6 16V са еднакви?
Зависи къв цвят е колата, също така дали е металик или не
Днес оставих дюзите в Бош-а понеже в Стоп-а ми казаха, че няма да станат за днес.След 20 мин. ми звъннаха и казаха че едната е аут.Като свалих дюзите ми направи впечатление, че една от четирите е различна. На три от дюзите пише 2337 а на четвъртата 2327 и точно тя е загиналата.Сега, или са и сменяли дюзите на тая кола с каквито намерят, или и аз не знам.... Според мен цифрата показва дебита, но не знам как да прверя. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен...
Жалко за СТОПА, а тея в боша как я разбраха че е заминала, да не би и те да имат стенд вече? А за дюзата, мисля си че квато и да вземеш от 1.6 като твоя мотор няма да има проблеми, разлики може да има между мотора с пласмасови и метални колектори че единия е по нов и с друг комп ама може и да няма.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Като правило с металните колектори са с 4, а с пластмасовите с 2 дупки, но всички дюзи за Брава, Браво и Мареа 1.6 16V 1995-2001 са взамозаменяеми, макар да имат известна разлика в дебита.В английският форум на фиат се е наложило мнението, че горят от лошо управление на напрежението на ECU към тях, към което са доста чувствителни. Хората нямат проблеми с качеството на горивата и запушване на дюзите, но е факт, че на този мотор дюзите са сравнително слабо място.Когато изгорят съпротивлението им е или много ниско(под 10) или безкрайно високо. Нормалното на свален инжектор е около 14-15, а ако се мери както е на рейката около 16-18.ПП: Колега, разгледай раздел продава - вървят по 20-30 лв. парчето, като можеш да помолиш продавача да ги замери и да ти прати най-свястната Даже да не е перфектно чиста, смятай че с 3 почистени и другата в прилично състояние нямаш проблеми с тях. Внимателно почисти после буксите и след монтажа ги замери от буксата на рейката - някои по 2-3 пъти ги вадят и слагат докато се напаснат да дават нужното съпротивление вече монтирани.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Жалко за СТОПА, а тея в боша как я разбраха че е заминала, да не би и те да имат стенд вече? А за дюзата, мисля си че квато и да вземеш от 1.6 като твоя мотор няма да има проблеми, разлики може да има между мотора с пласмасови и метални колектори че единия е по нов и с друг комп ама може и да няма.
Нямат стенд, но са си приспособили една ждаджа, която цъка(отваря) дюзите през определено време.Тъй като си ги взех от Bosh сервиза, ще ги оставя в "Стопа", в крайна сметка, след празниците.
wwalker написа:
Като правило с металните колектори са с 4, а с пластмасовите с 2 дупки, но всички дюзи за Брава, Браво и Мареа 1.6 16V 1995-2001 са взамозаменяеми, макар да имат известна разлика в дебита.В английският форум на фиат се е наложило мнението, че горят от лошо управление на напрежението на ECU към тях, към което са доста чувствителни. Хората нямат проблеми с качеството на горивата и запушване на дюзите, но е факт, че на този мотор дюзите са сравнително слабо място.Когато изгорят съпротивлението им е или много ниско(под 10) или безкрайно високо. Нормалното на свален инжектор е около 14-15, а ако се мери както е на рейката около 16-18.ПП: Колега, разгледай раздел продава - вървят по 20-30 лв. парчето, като можеш да помолиш продавача да ги замери и да ти прати най-свястната Даже да не е перфектно чиста, смятай че с 3 почистени и другата в прилично състояние нямаш проблеми с тях. Внимателно почисти после буксите и след монтажа ги замери от буксата на рейката - някои по 2-3 пъти ги вадят и слагат докато се напаснат да дават нужното съпротивление вече монтирани.
Да, това с дупчиците ми е ясно, но виждам, че има разлика в четирите цифри, изписани върху самите инжектори. Ето, за пример са дюзите от Браво 1.6 16в 103hp от същата 1997-ма с метални колектори. На неговите дюзи пише 3075...Както и да е. Намерих си 4 броя за 40 лв. и вероятно идната седмица ще ги взема и ще ги оставя в "Стопа" за диагностика и почистване... поне да знам, че откъм дюзи всичко е перфектно и, че няма да ми мият цилиндрите, най-вече!Не разбрах, колега, как ги вадят няколко пъти за да дадат нужното съпротивление? Сменят им местата, или? И къде точно на буксата трябва да замеря?Там крачетата са 5... предполагам едно общо и по едно за всяка дюза? Във вторник ще си купя нова батериа за мултицед-а, че със тая старата не ми се рискува да меря, понеже, вероятно ще получа стойности с брутални отклонения.
Не разбрах, колега, как ги вадят няколко пъти за да дадат нужното съпротивление? Сменят им местата, или? И къде точно на буксата трябва да замеря?Там крачетата са 5... предполагам едно общо и по едно за всяка дюза?
Просто при монтажа се размества буксата на някоя дюза и трябва да се измерят от общата букса като са монтирани вече. По спомен средното краче е общо и мериш между него и всяко от останалите. Едното изглежда отделено от другите - не се заблуждавай, не е то общото Мисля че в КОма са стойностите.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Днес взех дюзи от едно браво което не е помирисвало алтернативно гориво. Дюзите изглеждаха сравнително чисти и понеже не ми се разправя с профилактично почистване, ги боднах така.Колата запя чудна песен! Проблемът се оказа в дюзите. Явно моите са се запушвали с времето и един ден е дошъл момента една от всички да изгори.Така колата е престанала да пали... 3 запушени и една аут.Живот и здраве, зимата съм решил да правя ревизия на мотора(или да го сменя с по-запазен) и тогава ще се позанимавам с тестове за разпрашаемост и тн.Утре ще покарам малко на бензин, след което и на метан и ще споделя впечатления!Благодаря на всички, които ми помогнаха. Найстина съм ви задължен! На цената на едни дюзи си вкарах колата в час, без да давам абсолютно никакви излишни средства!
Коментар