Честно казано аз не можах да разбера за каква вакумна помпа говориш. Иначе:1. Бензиновата помпа прави 5 бара. Ако в изхода на помпата налягането се повиши над 5 бара, задейства клапан (всъщност е е дна сачма), който затваря входа на помпата. Цялата идея е да се предпази мотора на помпата от прегряване. Има и още един регулатор на налягане. При повечето от нашите коли е на рейката и сваля налягането на 3 бара. При теб този регулатор е в кошницата.2. ???3. Бензиновата помпа е със фабрично "заковано" налягане. Регулаторът на 3 бара - също.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивна система Brava / Bravo 1.6 преди и след 95.
Collapse
X
-
Колега sok1 - благодаря за инфоро, не разбрах само това "3. Бензиновата помпа е с фабрично "заковано" налягане. Регулаторът на 3 бара - също." значи ли че на нейния изход налягането е 3.0 3.5 5.0 или Х бара и как да разбера какво е без да побългаря системата, да разкарам оригиналните маркучи с бързи връзки и да сложа маслени със стандартни скоби ?"вакумна помпа" - мое грешно изказване, така нерекох регулатора, който НЕ Е на проклетата рейка ! Този рекулатор се намира под десен калник. До рейката върви един маркуч и той идва точно от този регулатор.Хора искам да чуя налягането на тази помпа е Х бара.
Коментар
-
wwalker написа:Налягането на помпата на 1.6 16V e 3 бара за моделите с метален колектор и 3.5 бара за моделите с пластмасов.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар