Здравейте колеги! След смяната на ангренажен ремък се усети промяна в звука на двигателя. С ремъка, с който я купих и който явно е бил зацепван в Италия, колата мъркаше много готино в ниските обороти (до 2000 об/мин). Първоначално отидох да го сменят в обикновен сервиз, защото не знаех че изисква по-специално зацепване с фиксатор. Там го зацепваха по белези, направени от тях, след като гледаха от стари белези, явно правени в Италия. Резултата от работата в този сервиз беше тресене в ниски обороти и колебливи движения на стрелката на оборотомера, въпросното мъркане тотално изчезна, имаше и понижена мощност. След 3 дни я откарах в специализиран сервиз на Фиат и там ми казаха че има разминаване с 2 зъба. Направиха центровката с фиксатор, както му е реда, и мога да кажа, че вибрациите и тресенето изчезнаха, мощността се възвърна, колата започна да си работи стегнато, но въпросното мъркане пак не е както като я купих. Знам че това не е фатално за колата, но ако имате мнения, моля да ги споделите. Дали трябва време на ремъка да улегне и да се разработи...да кажа също че ремъка е DAYCO и май е от най-евтините.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промяна звука на двигателя на fiat bravo 1.6 16v 103
Collapse
X
-
M5kov написа:Може някоя ролка да е "мъркала".Разясни понятието "мъркане"?Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
DAYCO не са лоши ремъци и не мисля че проблема ти е в ремъка.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:DAYCO не са лоши ремъци и не мисля че проблема ти е в ремъка.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
veskobravo написа:При мен го няма това "мъркане" за което говориш,но действително съм чувал някои мотори да мъркат така но те се по-скоро 1.8 и 2.0 :DВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
veskobravo написа:Противно на логиката при мен може да се каже,че има мъркане когато двигателя е студен.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
За първи път чувам за "улягане на ремъка".Странно нещо ще да е това явление-улягане на ангренажният ремък.Пистовия дали и той улягаFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:За първи път чувам за "улягане на ремъка".Странно нещо ще да е това явление-улягане на ангренажният ремък.Пистовия дали и той улягаВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Колега престани да се вкарваш излишно във филми и си карай колата .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Колега престани да се вкарваш излишно във филми и си карай колата .Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Освен двата фиксатора за разпределителните валове се използва и фиксатор за коляновият вал. Така като са блокирани и трите вала за да се опъне както трябва ремъка е необходимо да се развият болтовете на шайбите на разпределителните валове, опъва се ремъка (ролката има белег колко) и след това се затягат болтовете на разпределителните валове с необходимото усилие.Това го беше обяснил колегата ВО в друга тема. А за работата на мотора като равномерност говоря, не като вървене (ако си карал преди това изправен такъв) до два зъба разлика в ремъка няма да разбереш.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар