Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване ламбда сонда на 1,4 14V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване ламбда сонда на 1,4 14V

    Здравейте,отдавна не съм писал, а сегашната ми тема е малко свързана с напускането ми на семейството на Фиат. Но обещавам да се поправя в близко или не толкова близко бъдеще Та ето какъв е проблемът - понеже Фичо от около година стои и не се кара реших да го продам. Намерих купувач, но преди малко слязох да го поизчистя за новия му собственик и някой очевадно се е опитвал да прави нещо ( да краде? ) докато колата стоеше на улицата. Кабелите на ламбда сондата са изтръгнати - от нея стърчат около 5 см два бели и един черен кабел ( 3 броя, което е странно, понеже ламбда сондите ги дават или с два, или с четири кабела ), после едно дъъълго нищо и малко под бобината се вижда къде са се свързвали. Проблемът е, че там има един бял, един черен и един коаксиален кабел. И сега трябва да ги свържа. Но как? Черният е ясен, но някой знае ли двата бели дали се свързват заедно към единствения бял или трябва само един от тях ( ако е така, то как да разбера кой от двата ), а другия да си виси безпризорен? И коаксиалния кабел? Той каква роля играе? Води към някъде другаде и трябва да търся и той къде трябва да отиде ли?Предварително благодаря за помощта.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    #2
    На 1.4 сондата е с четири кабела. Наи вероятно са изскубнали единия бял кабел от самата сонда. двата бели кабела са за нагревателя на сондата черния е сигнала а сивия е масата. За да решиш проблема маи ти остава да вземеш друга сонда от морга или магазин.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Молба към колегите с двигател 1,4 12V

      Благодаря колега.Сонда взех, но сега съм изправен пред друг проблем - понеже са изтръгнали всичко - барабар с куплунга, не знам идващите от двигателя кабели какви са и кой за какво е. След обстоен преглед установих, че имам 4 кабела кандидати за връзка с ламбда сондата - един бял и един черен, както и два други ( онова което мислех за коаксиален кабел се оказаха два кабела увити заедно и с метален филм ) - черен и жълт. Но дали са теси и кой с кой се свързва?Та молбата ми е към колегите с двигател 1,4 - може ли някой да погледне кабелите идващи от сондата с какжи кабели водещи кум ЕКУто се връзват? Предварително благодаря.
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #4
        Да точно тези са! черния от сондата го вържи към черния от "коксиалния" сивия от сондата го свържи към жълтия от "коксиалния" а двата бели от сондата се вързват с останалите без значение кои с кои.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          Да точно тези са! черния от сондата го вържи към черния от "коксиалния" сивия от сондата го свържи към жълтия от "коксиалния" а двата бели от сондата се вързват с останалите без значение кои с кои.
          Благодаря колега!!!Жив и здрав да си.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар

          Working...
          X