Бравото ми от около седмица загрява когато си иска, в смисъл като карам в определен момент стрелката се вдига до ниво-две преди червеното и после пак пада надолу.Днес обаче се вдигна и не падна, докато не спрях.Проверих дали е термостата(скоро го сменях и си вървеше добре), но не е .Радиатора е топъл, парното работи, вентилатора се включва навреме .Предполагам ,че водата си минава отвсякъде.Проследих до колкото мога и набедих водната помпа.Не знам дали съм права и дали може да има друга причина.Ако някой има друго предположение моля да го сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.8i 16V загрява странно
Collapse
X
-
nedialk00
виж нивото на маслото, а дали водната помпа е добре = палиш колата, вдигаш капака и гледаш маркучето което влиза в разширителния съд за антифирза, като подаваш газ дали вкарва повече вода отколкото докато работи на празен ход; другото което може да е проблема термостата ти да е ментак особено ако е вернет или перката да не работи; не е зле да си направиш и една профилактика на водния радиатор смъква се и се промива външно и вътрешно, на мен след тази манимулация стрелката не ми е минавала средата още също така едно обезвъдушаване пробвай
-
здр.,ако е избила гарнитура/пази боже/маркучите трубва да стават мноооого твърди и да надува през разширителя,гледай и маслото сутрин да не е пресякано/става като боза/иначе и моето и това на Лили в града си вървят на 2черти нагоре,особено при повече трафикНе е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
Коментар
-
nedialk00
едва ли е познал, развии пробката за обезвъздушаване на радиатора при отворен термостат и ще видиш не е ли фонтан пак а когато има въздух в малкия кръг при затворен термостат и разиваване на пробката за обезвъздушава от към парното пак може да има фонтанче, но като излезе въздуха си тече съвсем спокойно
Коментар
-
Благодаря ви за отговорите , след още един "фонтан" се пооправи и сега не че изобщо не грее, но поне стрелката не минава половината.Надявам се да се размина само с това.Минава ми през ума да взема да го махна този термостат, така и така е лято , парно няма да ми трябва, водата постоянно ще циркулира и двигателя ще е по-хладен...
Коментар
-
Преди карах 1.8. Никога не съм виждал стрелката над средата, освен когато ми се запуши радиатора. Погледни буксата на термостата и я почисти. Поне е лесно за пипане. Сменял съм и Вернет и ВЕНР (май така беше). Ефекта беше - достигане до средата само при първоначалното загряване и после задържаше на предишната стрелка. С термостат от Рено 5 заспа работата
Коментар
-
nightlord написа:Преди карах 1.8. Никога не съм виждал стрелката над средата, освен когато ми се запуши радиатора. Погледни буксата на термостата и я почисти. Поне е лесно за пипане. Сменял съм и Вернет и ВЕНР (май така беше). Ефекта беше - достигане до средата само при първоначалното загряване и после задържаше на предишната стрелка. С термостат от Рено 5 заспа работата
Коментар
-
eh4ev07 написа:Колежке при подобни симптоми е възможно и да имаш проблем с радиаторчето на парното (да е нарушена циркулацията или да има малка дупчица през която влиза въздух) или да е запушен тънкия маркуч от термостата през дросела до разширителния съд.
Коментар
-
eh4ev07 написа:Колежке при подобни симптоми е възможно и да имаш проблем с радиаторчето на парното (да е нарушена циркулацията или да има малка дупчица през която влиза въздух) или да е запушен тънкия маркуч от термостата през дросела до разширителния съд.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар