Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8i 16V загрява странно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8i 16V загрява странно

    Бравото ми от около седмица загрява когато си иска, в смисъл като карам в определен момент стрелката се вдига до ниво-две преди червеното и после пак пада надолу.Днес обаче се вдигна и не падна, докато не спрях.Проверих дали е термостата(скоро го сменях и си вървеше добре), но не е .Радиатора е топъл, парното работи, вентилатора се включва навреме .Предполагам ,че водата си минава отвсякъде.Проследих до колкото мога и набедих водната помпа.Не знам дали съм права и дали може да има друга причина.Ако някой има друго предположение моля да го сподели.

    #2
    виж нивото на маслото, а дали водната помпа е добре = палиш колата, вдигаш капака и гледаш маркучето което влиза в разширителния съд за антифирза, като подаваш газ дали вкарва повече вода отколкото докато работи на празен ход; другото което може да е проблема термостата ти да е ментак особено ако е вернет или перката да не работи; не е зле да си направиш и една профилактика на водния радиатор смъква се и се промива външно и вътрешно, на мен след тази манимулация стрелката не ми е минавала средата още също така едно обезвъдушаване пробвай

    Коментар


      #3
      Благодаря ти nedialk00 , пробвах обезвъздушаване днес, голям фонтан се получи, после доливах, общо взето положението е по-добре.Ще пробвам още едно и се надявам прогнозата на съседа да не е вярна(според него може да е избила гарнитура).

      Коментар


        #4
        здр.,ако е избила гарнитура/пази боже/маркучите трубва да стават мноооого твърди и да надува през разширителя,гледай и маслото сутрин да не е пресякано/става като боза/иначе и моето и това на Лили в града си вървят на 2черти нагоре,особено при повече трафик
        Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

        Коментар


          #5
          здравейаз имах подобен проблем всичко е наред в охлаждащата системпроблемът е в стрелката на таблоторазгловявасе и се поцистават всички клеми"уви поредния дефект при фиат"Поздрави маринза въпроси 0878131191

          Коментар


            #6
            "Голиам фонтан"-знаци комсиата е познал. Следи нивото на антифриза дали намалиава.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              едва ли е познал, развии пробката за обезвъздушаване на радиатора при отворен термостат и ще видиш не е ли фонтан пак а когато има въздух в малкия кръг при затворен термостат и разиваване на пробката за обезвъздушава от към парното пак може да има фонтанче, но като излезе въздуха си тече съвсем спокойно

              Коментар


                #8
                Благодаря ви за отговорите , след още един "фонтан" се пооправи и сега не че изобщо не грее, но поне стрелката не минава половината.Надявам се да се размина само с това.Минава ми през ума да взема да го махна този термостат, така и така е лято , парно няма да ми трябва, водата постоянно ще циркулира и двигателя ще е по-хладен...

                Коментар


                  #9
                  Преди карах 1.8. Никога не съм виждал стрелката над средата, освен когато ми се запуши радиатора. Погледни буксата на термостата и я почисти. Поне е лесно за пипане. Сменял съм и Вернет и ВЕНР (май така беше). Ефекта беше - достигане до средата само при първоначалното загряване и после задържаше на предишната стрелка. С термостат от Рено 5 заспа работата

                  Коментар


                    #10
                    nightlord написа:
                    Преди карах 1.8. Никога не съм виждал стрелката над средата, освен когато ми се запуши радиатора. Погледни буксата на термостата и я почисти. Поне е лесно за пипане. Сменял съм и Вернет и ВЕНР (май така беше). Ефекта беше - достигане до средата само при първоначалното загряване и после задържаше на предишната стрелка. С термостат от Рено 5 заспа работата
                    Благодаря колега, ще пробвам и това , тези дни пак отива малко над средата и то когато карам бавно.Може и от буксата да е ..знам ли вече.

                    Коментар


                      #11
                      Колежке при подобни симптоми е възможно и да имаш проблем с радиаторчето на парното (да е нарушена циркулацията или да има малка дупчица през която влиза въздух) или да е запушен тънкия маркуч от термостата през дросела до разширителния съд.
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        eh4ev07 написа:
                        Колежке при подобни симптоми е възможно и да имаш проблем с радиаторчето на парното (да е нарушена циркулацията или да има малка дупчица през която влиза въздух) или да е запушен тънкия маркуч от термостата през дросела до разширителния съд.
                        Благодаря Енчо , ще прегледам отново маркучите

                        Коментар


                          #13
                          eh4ev07 написа:
                          Колежке при подобни симптоми е възможно и да имаш проблем с радиаторчето на парното (да е нарушена циркулацията или да има малка дупчица през която влиза въздух) или да е запушен тънкия маркуч от термостата през дросела до разширителния съд.
                          Аз така и не можаш да си обесня каква работа върши топлата вода през дросела. Няколко месеца съм карал с запушен такъв маркуч, по точно по дросела беше запушването (но ефекта от невъртене на вода през него си е все същия), и не съм имал проблеми с загряване. По смопени мисля, че може и да се шунтира отоплителното радиаторче отвън при термостата.Edit : не можаш да намеря старата тема в която бях описал проблем около водната помпа. В една от главите (смених няколко ) имаше "луфт" между водната помпа и самата глава и по този начин не може да вдигне дебит да завърти водата. Тогава загряваше съвсем нелогично. Миналата седмица в сервиза имаше кола със същия проблем (пак 1.

                          Коментар

                          Working...
                          X