Rokambol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за клапани?
Collapse
X
-
-
Никаква промяна нямаше а смених стъпковия мотор с друг който ми подари един колега и минах с един молив патеките на потенциометъра на газта.Абсолютно никаква промяна няма!Стъпковия мотор че е виновен за оборотите, виновен е, но друго нещо го кара да подава обороти, а кое е незнам.Днес разбрах че имало компютърна диагностика в града ми и като събера пари ще отида, а дотогава ще е ходене по мъките и ако открия проблема сам ок, ако не ще я закарам там.Според мен е някои датчик някъде и заради него става така.Както и да е, изключихме потенциометъра на газта и стъпковото моторче.Някъкви други идеи?
Коментар
-
super_angel28 написа:Никаква промяна нямаше а смених стъпковия мотор с друг който ми подари един колега и минах с един молив патеките на потенциометъра на газта.Абсолютно никаква промяна няма!Стъпковия мотор че е виновен за оборотите, виновен е, но друго нещо го кара да подава обороти, а кое е незнам.Днес разбрах че имало компютърна диагностика в града ми и като събера пари ще отида, а дотогава ще е ходене по мъките и ако открия проблема сам ок, ако не ще я закарам там.Според мен е някои датчик някъде и заради него става така.Както и да е, изключихме потенциометъра на газта и стъпковото моторче.Някъкви други идеи?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
S.W.A.T. написа:Сменял ли си температурния датчик за еку-то и провери до буксата идва ли 5в ?
Коментар
-
Измерванията са спрямо маса. Плътните стрелки са входящо ниво (информация), контурните изходящо (обратна).Извод 7 - колата на контакт, дросела (газта) НЕнатисната -> 2.2VИзвод 7 - колата на контакт, дросела (газта) натисната докрай -> 4.9VИзвод 18 - аналогичноИзвод 8 - изходно ниво при контакт - 5VИзвод 14 е ориентировъчен - трябва да знаеш температурата на вх. въздух, 3V отговарят на 10°С.Извод 13 - 11-14V, за момент, след което 0V. Спрямо маса. За друго ти трябва осцилоскоп.Направи измерванията на топъл мотор и напиши резултатите.
Коментар
-
Колега, а задължително ли е да е на загрял двигател, пробвах да измеря на студен, но нищо не отчете, тук там показва по 12 волта, нямам много бензин за харчене и като я покарам тези дни, ще измеря и ще пиша.Преди време ми вдигаше пак обороти и приместих тогава, заграденото на снимката, вчера пуснах мултицета м/у корпуса и 2 или 3 то краче, не помня точно кое, на TPS датчика и с местене на заграденото на снимката го докарах до 1,1, защото видях от един друг форум че за тпс датчика така трябва да показва на отпуснат дросел и колата ми се пооправи, та днес видях свещите от черни и съвсем малко горели, сега са малко мокри на 1 и 4 цилиндър и малко черни с малко повече от преди горяло другите, иначе колата тръгна да върви по добре от преди и не мерише на йод от ауспуха за сега.
Коментар
-
Във 22 часа го измерих след като покарах, нищо не показа, само 13 букса имаше 12.30 V това е А 18 букса ми е празна, няма го женското на джака.Колата пак понамирисва от ауспуха на лошо Малко се оправиха оборотите но това че не показва нищо на това дето го измерих много ме притеснява, от какво може да е?Какво да правя???
Коментар
-
Мокрите свещи хич не ми говорят добре. Как е с разхода на масло? Огледай вакуумните тръбички (точно над стрелката от твоята снимка), за пукнатини. Ослушай се (но с монтиран филтър) за свистене. В какво състояние е самия въздушен филтър? На твоята снимка се виждат два черни маркуча, дебел и по тънък, който излиза от дебелия. Те са за вентилация на картера. Свали дебелия маркуч, (лесно е, единият край вече си откачил от кутията на възд. филтър) и погледни за бозави отлагания вътре в него, най вече в долната му част. Същото важи и за тънкия, при него внимавай с откачането и нахлузването - накрайниците са пластмасови и могат да се счупят. Ако има пенеста гняс в маркуча, с някаква пинсета извади серпентината(искроуловител, цедка, има няколко имена), която е монтирана в долната му част. Почисти хубаво и двата маркуча и ги монтирай обратно без нея.
Коментар
-
Разхода на масло не мога да го усетя колега, защото карам много малко, страх ме е да не я разваля още повече пък и компресията ми е 10 така че се съмнявам се да имам голям разход.Въздушния филтър го смених миналата година.Да, тези маркучи имаха такова гадно отлагане, което почистих, но тая серпентина не я махнах, но днес ще я махна да видим без нея какво ще е.А за това, че не дава на компа информация много ме изненада, мислех че поне малко разлика ще има в показаните показатели, но пък хич да няма.Чудя се кое пречи да идва тая информация, тези волтове и дали я измервам както трябва незнам, минуса на мултицета го закачам на един болт и с плюса пробвам като съм дал контакт, но нищо Благодаря ти за помоща колега, ще пробвам без тая серпентина да видим какво ще стане и след малко ще отида да видя и свещите пак след сношното каране, как са.
Коментар
-
nedialk00
незнам дали е така, ама като се махне катализатора съм чувал че се слагала няква по специфична тръба на негово място, сега ламбда сондата ти нещо може да се чуди кво става и заради това да е така колата а и казваш че свещите са черни, ако са без маслен нагар това 100% е от много богата смес и заради тва колата ти се ебава
Коментар
-
Снощи дето карах има подобрение на свещите Да не викам дявола, но са доста по добре, днес смених и уплатнението м/у моното и колектора, бях го намазал с силикон и един комшия ми беше казал, че не е добре така.Както и да е, подобрение има, свещите са ми сухи със средно горене.А на мен ми казаза за катализатора, че всички ги махали.Незнам, а други пък ми казват, че ламбдата доста бързо се износвала, но пък от друга страна тя работи само когато колата достигне определена температура на газовете, така че не ми се вярва много.Няма значение, важното е, че и толко подобрение има, преди ми харчеше 20 на 100 с много мазни свещи, сега се надявам да харчи по малко, но след като свещите са по добре се надявам да е така.Но едно е чудно, защо не стига инфо към компа или аз не мога да го измеря незнам.
Коментар
-
Инфо няма как да не стига, явно или нещо бъркаш или има разлика (в аутодата-та има и доста грешки и неточности). Ако катализатора е изваден, тряба да се сложи резонаторно гърне на негово място, защото ако е с права тръба, ламбда-та отчита грешно, респ. ЕКУ прави неадекватни промени.P.S. Между другото някалко пъти се е случвало Екзаминера(оригиналния диагностичен тул за Фиат) да дава информация за непознато, неоткриваемо или напълно повредено ЕКУ, на коли, без каквито и да са проблеми. С моето Пунто 1.6 е точно така - undetectable ECU Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар