колеги дави питам от какво може като вдигна 180 на 6та на 6 хил.оборота и да неще пове4е нито побаир надоло нито по равно стрелката на обортомера забива на 6 хил. и не мръдва пунтото е 1,2 16в спортинга
незнам колега ама моито сие доста стабилно като карам със 180 км/ч но се чудя защо стига само до 6 хил. оборота и неще повече дори и по нанадолнище :С дали може да е ограничено нещо или да нему стига горивото някои ако знае да помогне
1.2 16v e 85 коня и долкотлко съм чувал от притежатели те и пише 200 вдига 200 ... а 1.1 моно вдига 160 , някои и 180 ама ... с много зор и хубав бенз ...
fanatiliano написа:
моята е 1.2 16В 80 кончета и сам вдигал 190 повече несам и пробвал с катализатор сам но мисля да го махна че на ниските обороти ми е мудна и като и дам пулна газ от старт и малко се дави...
колеги не се заяждам ама до колкото знам 1.2 16V MK2 е 75 коня а 1.2 8V e 60 коня
riot написа:
Специално при мен беше мръднала с 1-2 зъба, гореше малко повече и не вървеше въобще, повече 160-165 не можеше да дигне, не може да си стигне изключвателя, тъпчеше и ... Центровката се прави със специален инструмент, не е за всеки или да си направиш в гаража, няма белези нито долу нито горе. Надявам се са бъда полезен.
аз съм с 1.2 8 V и центровката двапъти съм си я правил АЗ не е нищо сложно аз за колегата създател на темата тези коли са перфектни за до 150 (мах) не че не съм дигал 187 със 4 човека вътре ама си е много лудница и сяко движени е много премерено и мислено че едно по рязко движение и задницата бяга по асвалта Поздрави!
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
1.2 16v e 85 коня и долкотлко съм чувал от притежатели те и пише 200 вдига 200 ... а 1.1 моно вдига 160 , някои и 180 ама ... с много зор и хубав бенз ...
fanatiliano написа:
моята е 1.2 16В 80 кончета и сам вдигал 190 повече несам и пробвал с катализатор сам но мисля да го махна че на ниските обороти ми е мудна и като и дам пулна газ от старт и малко се дави...
колеги не се заяждам ама до колкото знам 1.2 16V MK2 е 75 коня а 1.2 8V e 60 коня
1.2 16v e 85 коня и долкотлко съм чувал от притежатели те и пише 200 вдига 200 ... а 1.1 моно вдига 160 , някои и 180 ама ... с много зор и хубав бенз ...
fanatiliano написа:
моята е 1.2 16В 80 кончета и сам вдигал 190 повече несам и пробвал с катализатор сам но мисля да го махна че на ниските обороти ми е мудна и като и дам пулна газ от старт и малко се дави...
колеги не се заяждам ама до колкото знам 1.2 16V MK2 е 75 коня а 1.2 8V e 60 коня
1.2 16V mk2 е 59kW (80hp)
колега съжалявам моя грешка имаш бира от мен
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
приятели , скоро ще ми се наложи да сменям ролки и ремъци и искам да попитам , задължително ли е смяната на водната помпа заедно с тях ? автомобила ми е пунто 1.2 16v 2000 г ? в смисъл , знам че не е задължително , но доста ми го препоръчва майстора , при който ходих
Колега начи за водната помпа дето са ти казали аз си нямам на идея дали е хубаво да се сменя но като я зех моята реших да си направя всичко както му е реда и я смених, иначе като попитах майстора дали е наложително той ми отговори че го препоръчва (предполагам е за повече кинти ама поне бързо ми оправи колата и няма претенции).Колко до предните коментари за вдигане на скорости старото ми пунто беше 1.1 55 кончета и съм му правил 160 км макс с адски много зор.На новото както един колега каза дигнах 140 км/ч и ми мина мекара просто не е кеф да я караш тази кола така.
колеги нали сте чували че компутъра има ограничител на оборотите и на максимална скорост моита е 1.2 16в с много силов тунинг(ама квот се сетите съм правил без турбина) и вдигам 185 максимум на ограничител след чиптунинг,иначе със заводския софтуер някъде към 170.Иначе ако си махнеш софтуерено ограничителя ще минеш и 200 ама за колко време не се знае Работата на ограничителя е да запази колата здрава,то е ясно че има достатъчно мощност и е далече от критичните обороти за по висока скорост ама производителя е решил на определена скорост да спъне колата
относно максимална скорост със стария двигател макс 165.. сега с 1.2 16в 180 без проблеми По твоя проблем и аз смятам че сигурно е от центровка .. демек прецепи ремъка наново а за зацепването .. предполагам имаш на идея че когато са се изравнили 1во и 2ро бутало трябва да знаеш при какво движение са се изравнили дали при слизане от ГМТ или при изкачване от ДМТ на 1во бутало
Има ограничител и заради това не влиза в по големи обороти! Моето е браво но все пак и аз имам нещо пипано в тази област, защото от завода ми дават макс скорост 185км/ч а аз направих 212км/ч и на място колата влиза до 7000об. а в движение незнам защо и в 8000об/мин. Колата е 1.6 16/ 103 кончета.
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Коментар