Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 16V въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 16V въпрос

    Здравейте колеги,От скоро съм собственик на пунто 2 80кс, от начало като го купих имаше сериозно прекъсване, оказа се кабелите за свещите.Сега работи добре, но ми се струва малко мудно...максималната скорост която достигнах бе 160км/ч. Според вас това ли е предела, щото все си мисля,че за 80кс макс-а трябва да бъде по-висок. Ако някой сподели впечатления ще му бъда благодарен...м/у другото катализатора е махнат.

    #2
    Моето го настъпих само 1 път като го купих до към 140 и ми мина мерака. Колега не опитвай колко може, тези коли не са правени за такива скорости!!! Важно е по-скоро ускорението от 60 до към 100 120 примерно. Умната.
    Живей живота си, втора серия няма!

    Коментар


      #3
      1.2 16v e 85 коня и долкотлко съм чувал от притежатели те и пише 200 вдига 200 ... а 1.1 моно вдига 160 , някои и 180 ама ... с много зор и хубав бенз ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        re

        провери си центровката.
        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

        Коментар


          #5
          Punto_sporting написа:
          Важно е по-скоро ускорението от 60 до към 100 120 примерно. Умната.
          аз от максималната скорост изхождам, че вероятно има проблем, те по каталог му дават над 170км/ч (това е към 180 по километраж).Мислих си да не е от махнатия катализатор, но л. сондата е преди него, така че не би трябвало да е проблем А интересното е, че разхода извън града е 5.3л на колонка (21км/л по борд).

          Коментар


            #6
            На моето (1.2л/75кс) при скорост от 160км/ч. почва да ми бяга задницата, недей прави глупости, това не е спортна кола Иначе носи и повече, ама съм го натискал мах до 180 (на оборотомера имаше още малко вътък, ама хваща страх), и то само веднъж.Да няма електронно ограничение на скоростта?

            Коментар


              #7
              На мен ми се струва че трябва да вдига и повече ,въпреки че си е изживяване с тази кола. С пунто 1,1 55 коня сме вдигали моментно 160 ама е космос работата. Но е възможно ограничаване на колата заради липсващия катализатор. На две мои коли съм имал такъв резултат. След махане на катализатор колата на старт и на ниски предавки става луда работа а на високите предавки някак няма дъх. За сравнение на моето типо като му махнах катализатора едвам вдигаше 160-165 и то само на бензин. След време слагах и газовата и друг катализатор . Сега си върви с 170-180 на газ.
              не подценявайте италианските коли
              Tipo 1.6 (149.C2.046)

              Коментар


                #8
                kalin555 написа:
                Но е възможно ограничаване на колата заради липсващия катализатор.
                според мен ограничаване ще има, ако има втора л. сонда след катализатора, но тук няма. Един колега спомена за центровка, но ако е мръднала центровката, няма ли разхода да е висок, а той си е екстра

                Коментар


                  #9
                  re

                  Специално при мен беше мръднала с 1-2 зъба, гореше малко повече и не вървеше въобще, повече 160-165 не можеше да дигне, не може да си стигне изключвателя, тъпчеше и ... Центровката се прави със специален инструмент, не е за всеки или да си направиш в гаража, няма белези нито долу нито горе. Надявам се са бъда полезен.
                  Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                  Коментар


                    #10
                    И в гаража става центровката защо да не става по сервизите да не ползват някакви космически инструменти,малко по специфична е центровката не че е трудна.1 правят се 1-во и 2-ро бутало на еднакво ниво 2 фиксират се двата вала чрез махане на тапите които са встрани на валовете и се слага ремъка като се внимава да не мръдне коляновия вал но мисля че и той може да се фиксира.Но си трябва опит най малкото.

                    Коментар


                      #11
                      re

                      staho написа:
                      И в гаража става центровката защо да не става по сервизите да не ползват някакви космически инструменти,малко по специфична е центровката не че е трудна.1 правят се 1-во и 2-ро бутало на еднакво ниво 2 фиксират се двата вала чрез махане на тапите които са встрани на валовете и се слага ремъка като се внимава да не мръдне коляновия вал но мисля че и той може да се фиксира.Но си трябва опит най малкото.
                      Точно това имам предвид. Трябва да си го правил, че да знаеш, не да го разглобиш и да викаш ще го набрава по белези и здрасти няма белези. Иначе оригиналния инструмент за центровка е много готин много време спестява. п.с. да се внимава с горното ангренажно колело да, че няма шпонга. :D
                      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                      Коментар


                        #12
                        моята е 1.2 16В 80 кончета и сам вдигал 190 повече несам и пробвал с катализатор сам но мисля да го махна че на ниските обороти ми е мудна и като и дам пулна газ от старт и малко се дави...
                        www.puntopower.com
                        FIAT Punto 1.2 16V Sporting

                        Коментар


                          #13
                          re

                          fanatiliano написа:
                          моята е 1.2 16В 80 кончета и сам вдигал 190 повече несам и пробвал с катализатор сам но мисля да го махна че на ниските обороти ми е мудна и като и дам пулна газ от старт и малко се дави...
                          Катализатора ти е на колектора. Като се изтърбуши почва да свири много гадно. Вариант да се смени колектора с друг от пунто мк1.
                          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                          Коментар


                            #14
                            моето го натиснах като ходих миналата година до велинград направих 160 и можеше още , особено заради спортното окачване не се усещаха.
                            Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

                            Коментар


                              #15
                              С Бравата съм вдигал макс 180 но не съм напъвал повече че нямах гуми. Това напълно сток. И бензина почва да го лапа много здраво ..
                              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                              Коментар

                              Working...
                              X