Здравейте колеги от няколко дни колата започна да се самофорссира когато си поиска...в порядъка между 850-1500к все едно аз си я форсирам това го прави за неопределено време.. и когато спре задържа оборотите на 1500 все едно ми е студена колата и когато се опитам да тръгна започва да се дави и да забива муцуната ..и след време се оправя и всичко е все едно нищо не е станало...А горе доло от същото време имам проблем с ускорението все едно ми боксува съединителя..Ама по главно ме интересува самофорсирането.Колата се кара само на бензин.Нямам газова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4 Самофорсиране :(
Collapse
X
-
4o4kata написа:KRASI CVETKOV написа:направи диагностика и после пипай по нея но аз съм 90% за ТПС потенциометър и все пак успех дано я оправиш лесно и с малко париEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
rudiem написа:Определено имат ТПС, ама ми се иска да няма, че цената му е една хубава. Иначе, пробвай да направиш ресет на компютъра като разкачиш акумулатора за около 30-тина минути и кажи какво е станало.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
След рестарт на компа проблема почти изчезна ,забелязвам че от време на време прави някъкви опити ама се изфорсирва 2 пъти до 1,300 и се оправя,да кажем че този проблем е отстранен ама ми се появиха 2 други, е единия не е много нов дава ми разход като за танк а другия нещо съединителя започна да ми прави мизерий и да забоксува от време на време ама лекичко почти не се осеща ама аз си го осещам все пак тая кола да не кажа е част от мен.Има ли начин това боксуване да се предотврати (изключваме смяната на съединителя поне за момента) примерно там при жилото да се натегне ли да се разхлаби ли !? ддз вече и азКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
по въпроса с харча на гориво може от много работи да е като например тежък крак на педала на гаста,л сонда,темп.,датчик,ТПС потенциометър и др. преди да правиш каквото и да било направи една диагностика пък може и да минеш с малко пари а относно втория ти въпрос жилото трябва да се отхлаби малко ако диска не е износен много ще караш още но и педала ще ти стане по твърд успехFiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
Колега като чета темата ти все едно чета за мойте си проблеми същата кола, същите проблеми!За изфорсирането го имах и аз, един приател нещо бара, чисти и изведнъж както се изфорсираше започна да губи обороти и почна да гасне. Водих я на диагностика и оня за 30лв и 2-а клавиша на компютъра ми каза, че е от стъпковото моторче и, че трябва ново. Ама новите са по 200лв и го смених с 2-а ръка такова, сега оборотите рядко падат ама пък на няколко пъти ми се форсира сама до 2000 и после пада и дето викаш ти все едно и няма нищо. Моя съвет до колкото разбирам е смени си моторчето с НОВО колкото и пари да ти струва. А за харча на бензин аз съм същия 16/100, дори скоро пуснах тема тук и питах белким защо толкова при положение, че е 1.4 двигател и хората викат ламбда сонда или свещи така, че погледни си и това нещо, аз още чакам подходящ момент от към парички разбираш ме не са мн. евтини тия сонди. При мен сега започна да ми свети лампата на маслото на ниски обороти и на празен ход на нулева скорост ми примигва лампата и ми гасне колата ... Вече се чудя за кое да извадя по-напред пари ...Не е лесно за жалост и не е евтино успех ти пожелавам
Коментар
-
Същите проблеми имам и аз, естествено само на бензин, на газ колата си работи съвсем нормално. Проблема ми идва само когато съм на бензин, пак претриса, и оборотите играят, само от време на време са закрощат. Предполагам проблема ми е в стъпковото моторче, че преди време имах същия проблем но един приятел го понапръска май с контактен спрей и поне временно нямах проблеми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар