Явно не говорим за едно и също нещо. Моя датчик (който сменихме) се сменя лесно.Намира се отгоре над 2рата свещ просто е завъртян там на резба . Кафяв е на цвят.Иначе аз имах под ръка един който сложих - цената гледах в Axm-auto e около 30 лв.
Ти си сменил температурния датчик за входящия въздух Не съм и предполагал, че този играе съществена роля, макар да е скъп.Обичайният заподозрян е температурния датчик на инжекциона, който е навит на термостата.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Явно не говорим за едно и също нещо. Моя датчик (който сменихме) се сменя лесно.Намира се отгоре над 2рата свещ просто е завъртян там на резба . Кафяв е на цвят.Иначе аз имах под ръка един който сложих - цената гледах в Axm-auto e около 30 лв.
Ти си сменил температурния датчик за входящия въздух Не съм и предполагал, че този играе съществена роля, макар да е скъп.Обичайният заподозрян е температурния датчик на инжекциона, който е навит на термостата.
Ами да аз го бях написала по-горе кой датчик е сменен.Чак не ми се вярва че от тази "въшка" е произтекъл проблема който ме тормози почти месец и смених и бобината която изобщо не беше за смяна. Така че ще продължавам да я наблюдавам сутрин как пали когато е по-студено.
what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар