GeorgeV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа масло - ниски обороти - свети!!!
Collapse
X
-
Методика трябва, момчета...Четейки темата не видях да мислите логично...Започнете с маслото и филтъра, което трябва да сложите на двигателя и не правете опити с разни евтини масла. Сигурно всички имате книжки към колите си, а ако нямате - има достатъчно източници кой с какво масло трябва да кара...После ако пак свети, проверете с манометър налягането...Ако е в нормите, остава да е датчика...Последния вариант, на който бих заложил, е да е запушен смукателя в картера, ама ако това се е случило, се замислете каква кола карате...А относно запушването на магистрали - ако са запушени, следва налягането да се повишава и основни железарии по двигателя да остават без мазане и скоро би трябвало да блокира или да се износи зверски...Същото е като с кръвното налягане. Стесняване на вени и артерии и се повишава кръвното налягане...Карайте по тая логика и няма да сбъркате и много бързо ще намерите отговора...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Имах същия проблем преди година, разглобиха ми целият двигател и единственото откритие след 300 000 км пробег бе идеално запазен двигател.Върнахме купените основни, биелни лагери, маслена помпа,датчик и два разпределителни вала защото нямаше никаква нужда от замяната им.Майстора ми се оказа голям инат и откри проблема за светещата ми лампа в ниските обороти - теч от гарнитурата между кожуха на разпределотелните валове и главата на двигателя.Има технологично каналче около отвора на масления канал захранващ разпределителните валове, по което се отича маслото обратно в двигателя при избиване на въпросната гарнитура.Извън двигателя няма омасляване, губи налягане от там и лампата светва до около 1500 оборота при загрял двигател.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар