Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа масло - ниски обороти - свети!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    GeorgeV написа:
    Смени масления филтър колега на мен ми присветваше датчика от калпав клапан на филтъра
    Как става от калпав клапан на масления филтър да ти присветва лампата за маслото?
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #47
      Методика трябва, момчета...Четейки темата не видях да мислите логично...Започнете с маслото и филтъра, което трябва да сложите на двигателя и не правете опити с разни евтини масла. Сигурно всички имате книжки към колите си, а ако нямате - има достатъчно източници кой с какво масло трябва да кара...После ако пак свети, проверете с манометър налягането...Ако е в нормите, остава да е датчика...Последния вариант, на който бих заложил, е да е запушен смукателя в картера, ама ако това се е случило, се замислете каква кола карате...А относно запушването на магистрали - ако са запушени, следва налягането да се повишава и основни железарии по двигателя да остават без мазане и скоро би трябвало да блокира или да се износи зверски...Същото е като с кръвното налягане. Стесняване на вени и артерии и се повишава кръвното налягане...Карайте по тая логика и няма да сбъркате и много бързо ще намерите отговора...
      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

      Коментар


        #48
        Имах същия проблем преди година, разглобиха ми целият двигател и единственото откритие след 300 000 км пробег бе идеално запазен двигател.Върнахме купените основни, биелни лагери, маслена помпа,датчик и два разпределителни вала защото нямаше никаква нужда от замяната им.Майстора ми се оказа голям инат и откри проблема за светещата ми лампа в ниските обороти - теч от гарнитурата между кожуха на разпределотелните валове и главата на двигателя.Има технологично каналче около отвора на масления канал захранващ разпределителните валове, по което се отича маслото обратно в двигателя при избиване на въпросната гарнитура.Извън двигателя няма омасляване, губи налягане от там и лампата светва до около 1500 оборота при загрял двигател.

        Коментар

        Working...
        X