Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа масло - ниски обороти - свети!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хоп айде и аз съм с този проблем от седмица.. На ниски обороти свети лампата на маслото.. При мен се получи след като смених маслото,минах 1000 км. и светна. И маслото и филтъра са различни от предните.Да залагам и аз на тоя датчик? И може ли да възникне някакви последици,че вече седмица си я карам със светеща лампа?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      #17
      Е, ако проблема е само в датчика, проблем няма. Но ако не е, скоро ще сменяш двг.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Извади щеката на маслото при загрял мотор и виж дали капе много бързо от нея.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          Извади щеката на маслото при загрял мотор и виж дали капе много бързо от нея.
          Искаш да кажеш,да проверя дали е много рядко маслото по този начин? Иначе никаква разлика няма в шума на мотора или нещо друго.Все така спънат и шумен си е..
          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

          Коментар


            #20
            Аха! Но на топъл двг. Сподели и какво си сипал ако искаш, да му видим ТТ данните.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              Аха! Но на топъл двг. Сподели и какво си сипал ако искаш, да му видим ТТ данните.
              Многооо интересноо...Купих си датчик,но вече мисля,че не е от него.. Маслото от пръчката капе доста бързо.. Направоо .. А маслото е на 2 000 км. Маслото е МАННОЛ МОЛИБДЕН БЕНЗИН 10W40.За пръв път го слагам,но ми каза моя човек в магазина дето пазарувам,че имало някакви добавки,ала бала и може малко да намали разхода на масло..Сега какво,изхвърлям маслото и ново?!..
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #22
                Личното ми мнение, е че това са едни от най-големите ментета на нашия пазар. Поразрови нета за тези масла и ще разбереш. Иначе като данни е добре. Щом капе много бързо не е добре, става твърде рядко при работна температура. Подобен случай съм имал с Кютен килър - пак немско масло. Не успявах да извадя щеката от двигателният отсек на колата и покапваше. Маслото с което карам, вадя и чакам поне 10сек. до първата капка. Повечето колеги тук, знаят какво ще ти препоръчам, ако ми искаш мнението ще го дам на лични. Молибден - нещо което никога няма да сложа в двигателя си. Всички тези масла с молибден, графит и тем подобни най-добре да не се ползват. Първо са вредни за двг, за каталитичните системи и за околната среда. Особенно ако не са в правилното процентно съотношение. Често натрупват налепи и запушват някъде мазилната система. Подобни масла са остаряла технология и следва хората сами да се откажат от тях, за да спре и производството им. Заключение! На твое място веднага ще сменя маслото и масленият филтър. Как и с какво на лични, ако те интересува.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Нещо много съм се заблудил онази вечер дето погледнах пръчката.. 10 пъти я дигнах за 2 дена,нито веднъж не тръгна да капе. След смяната на датчика сутринта,лампата спря да присветка.
                  Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                  Коментар


                    #24
                    И аз съм от 3-4 дни със същия проблем. Капеше ми масло и смених гарнитурата на картера. 2 дни след смяната започна да ми свети лампата на маслото при загрял двигател с ниски обороти и когато набия по-рязко спирачки. Иначе като масло ползвам Селения 20к - на около 5000км е. Можете ли да ме ориентирате къде се намира този датчик и някаква ориентировъчна цена да ми кажете?
                    Fiat Brava 1,6 16V 103hp

                    Коментар


                      #25
                      ugabuga написа:
                      И аз съм от 3-4 дни със същия проблем. Капеше ми масло и смених гарнитурата на картера. 2 дни след смяната започна да ми свети лампата на маслото при загрял двигател с ниски обороти и когато набия по-рязко спирачки. Иначе като масло ползвам Селения 20к - на около 5000км е. Можете ли да ме ориентирате къде се намира този датчик и някаква ориентировъчна цена да ми кажете?
                      Датчика варира от 5лв. до 10 лв. и се намира като погледнеш от долу колата,на самия блок до тръбата по която се влива маслото.От него стърчи едно кабелче,което отива в снопа нагоре.Няма как да не го видиш.
                      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                      Коментар


                        #26
                        И при мен проблема се оказа датчика за маслото. Купих за 5 лева датчик марка "ERA" и лампата вече си свети нормално т.е. само при старта на двигателя. Добре, че е този форум иначе сигурно щяха да ме оскубят като патка по сервизите. Както се казваше в една мисъл: "Умния се учи от грешките си, мъдрия се учи от грешките на другите!".
                        Fiat Brava 1,6 16V 103hp

                        Коментар


                          #27
                          Здравеите,ако може и аз да си кажа болката.Имам Фиат пунто 1,2 бензин,моята лампа за маслото свети постоянно когато колата неработи,след като запаля и изгасва.Дори и при махнат ключ продьлжава да свети.Ако някои знае какав може да е проблема ще му бада благодарен

                          Коментар


                            #28
                            pacet0 написа:
                            Здравеите,ако може и аз да си кажа болката.Имам Фиат пунто 1,2 бензин,моята лампа за маслото свети постоянно когато колата неработи,след като запаля и изгасва.Дори и при махнат ключ продьлжава да свети.Ако някои знае какав може да е проблема ще му бада благодарен
                            Нещо електрическо. Огледай точките на замасяване по двигателя - кабелите които са свързани към корпуса на двигателя. Също замасяването на компютъра на двигателя. Размърдай всякакви кабели и куплунги които отиват към таблото. Това при изваден ключ - и гледаш дали лампичката няма да примигне или да угасне.
                            Bravo 1.6 / 16

                            Коментар


                              #29
                              е да то и аз така си мисля защотото няма никаква логика да свети.Но мьрдах кабелите и засега нищо.Се пак благодаря

                              Коментар


                                #30
                                Ако има още хора които знаят нещо по темата да пишат,защото още несам решил проблема

                                Коментар

                                Working...
                                X