Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор,алтернатор или друго.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор,алтернатор или друго.

    Привет.Днес ми светна лампата с изобразен акумулатор и след 20 километра изгасна.Прибрах се до вкъщи и там пред блока с мултицет измерих,че алтернатора зарежда.Може ли алтернатора отвреме-навреме да спира да зарежда или е някакъв друг проблема.Мерси.

    #2
    Re: Акумулатор,алтернатор или друго.

    ivo_drag написа:
    .....Може ли алтернатора отвреме-навреме да спира да зарежда или е някакъв друг проблема.Мерси.
    Може, когато започнат да си заминават четките.

    Коментар


      #3
      Re: Акумулатор,алтернатор или друго.

      ivo_drag написа:
      Привет.Днес ми светна лампата с изобразен акумулатор и след 20 километра изгасна.Прибрах се до вкъщи и там пред блока с мултицет измерих,че алтернатора зарежда.Може ли алтернатора отвреме-навреме да спира да зарежда или е някакъв друг проблема.Мерси.
      Може,може на мен преди 2 месеца ми се случи същото.След 2 дена проблема изчезна и след няколко дена пак се появи.Закарах я на майстор свалихме алтернатора оказа се че е тотално прецакан ротора.Взех втора употреба алтернатор ’БОШ’ във много добро състояние и вече повече от месец всичко е ок.

      Коментар


        #4
        Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #5
          siluro написа:
          Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
          То по тая логика по добре да си вземе втора употреба,аз моя го взех за 60 лв със двуседмична гаранция,алтернатора беше от Брава 99г.Рециклиране,смяна на четки,лагери то пак ще му излезе кажи речи толкова.

          Коментар


            #6
            Колко ти зарежда алтернатора? И какъв е този акумолатор, че за 20 км е паднал?
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              cokata_23 написа:
              Колко ти зарежда алтернатора? И какъв е този акумолатор, че за 20 км е паднал?
              След 20 км не е изгаснала колата, а лампата за алтернатора.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                nai7 написа:
                siluro написа:
                Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
                То по тая логика по добре да си вземе втора употреба,аз моя го взех за 60 лв със двуседмична гаранция,алтернатора беше от Брава 99г.Рециклиране,смяна на четки,лагери то пак ще му излезе кажи речи толкова.
                То по тая логика не е точно така, защото твоя втора употреба е Бог знае на колко километра и четки, и лагери, и колектор и прочие не се знае точно в какво състояние са защото едва ли е и рециклиран за 60лв, и също така не се знае дали няма да избуташ 4987км точно на третата седмица след гаранцията с него и да ти светне лампата пак. Като отиде при един читав майстор или ако е технически грамотен може да си смени четките и лагерите сам, само да занесе ротора да му сменят колектора яко е изяден, гаранция ще изкара повече от който и да е алтернатор втора употреба за същите пари
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  siluro написа:
                  nai7 написа:
                  siluro написа:
                  Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
                  То по тая логика по добре да си вземе втора употреба,аз моя го взех за 60 лв със двуседмична гаранция,алтернатора беше от Брава 99г.Рециклиране,смяна на четки,лагери то пак ще му излезе кажи речи толкова.
                  То по тая логика не е точно така, защото твоя втора употреба е Бог знае на колко километра и четки, и лагери, и колектор и прочие не се знае точно в какво състояние са защото едва ли е и рециклиран за 60лв, и също така не се знае дали няма да избуташ 4987км точно на третата седмица след гаранцията с него и да ти светне лампата пак. Като отиде при един читав майстор или ако е технически грамотен може да си смени четките и лагерите сам, само да занесе ротора да му сменят колектора яко е изяден, гаранция ще изкара повече от който и да е алтернатор втора употреба за същите пари
                  Ти мислиш ли че преди да го сложа на колата не съм го разглобил и проверил.

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък предлагам на колегата, да провери първо по-елементарните неща. Същият ефект ще има ако например има хлабава връзка на възбуждането и т.н.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      nai7 написа:
                      siluro написа:
                      nai7 написа:
                      siluro написа:
                      Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
                      То по тая логика по добре да си вземе втора употреба,аз моя го взех за 60 лв със двуседмична гаранция,алтернатора беше от Брава 99г.Рециклиране,смяна на четки,лагери то пак ще му излезе кажи речи толкова.
                      То по тая логика не е точно така, защото твоя втора употреба е Бог знае на колко километра и четки, и лагери, и колектор и прочие не се знае точно в какво състояние са защото едва ли е и рециклиран за 60лв, и също така не се знае дали няма да избуташ 4987км точно на третата седмица след гаранцията с него и да ти светне лампата пак. Като отиде при един читав майстор или ако е технически грамотен може да си смени четките и лагерите сам, само да занесе ротора да му сменят колектора яко е изяден, гаранция ще изкара повече от който и да е алтернатор втора употреба за същите пари
                      Ти мислиш ли че преди да го сложа на колата не съм го разглобил и проверил.
                      Тези хора от които го взе пред тях ли те оставиха да го разглобиш или като се прибра вкъщи ? Все пак не виждам какъв е проблема да си рециклира неговия, може да се окаже, че има за смяна едни четки, ако има и лагери те не са кой знае какви пари. Каква е далаверата ако си купи друг боклук същия като неговия ?
                      Fiat Coupe 1.8

                      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                      Коментар


                        #12
                        siluro написа:
                        nai7 написа:
                        siluro написа:
                        nai7 написа:
                        siluro написа:
                        Четки или колектор. Свали алтернатора и го дай да го рециклират, а тъй и тъй си го свалил смени му и лагерите скоро да не се занимаваш пак с това.
                        То по тая логика по добре да си вземе втора употреба,аз моя го взех за 60 лв със двуседмична гаранция,алтернатора беше от Брава 99г.Рециклиране,смяна на четки,лагери то пак ще му излезе кажи речи толкова.
                        То по тая логика не е точно така, защото твоя втора употреба е Бог знае на колко километра и четки, и лагери, и колектор и прочие не се знае точно в какво състояние са защото едва ли е и рециклиран за 60лв, и също така не се знае дали няма да избуташ 4987км точно на третата седмица след гаранцията с него и да ти светне лампата пак. Като отиде при един читав майстор или ако е технически грамотен може да си смени четките и лагерите сам, само да занесе ротора да му сменят колектора яко е изяден, гаранция ще изкара повече от който и да е алтернатор втора употреба за същите пари
                        Ти мислиш ли че преди да го сложа на колата не съм го разглобил и проверил.
                        Тези хора от които го взе пред тях ли те оставиха да го разглобиш или като се прибра вкъщи ? Все пак не виждам какъв е проблема да си рециклира неговия, може да се окаже, че има за смяна едни четки, ако има и лагери те не са кой знае какви пари. Каква е далаверата ако си купи друг боклук същия като неговия ?
                        Не ме оставиха пред тях да го разглобявам,нацапаха със бяла боя повечето болчета.Но така или иначе бях го взел вече и тези гаранций много им нямам вяра,и реших да го отворя и проверя всичко беше повече от добре.На моя,роторо си беше заминал безвъзвратно,от едната страна беше изронено медното покритие,ще го снимам да видиш.

                        Коментар

                        Working...
                        X