Значи беше ми намаляло маслото не знам колко но имаше около 3 литра.Аз сипнах още 5 и на пръчката показваше 7 см над маХ-а.Знам,че е грешка поле го изотчих.Въпроса ми е какво щеше да стане ако бях запалил колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нивото на Маслото
Collapse
X
-
Ще го избие от щеката. Двигателя няма да се строши, ама щяха ти ти протекат всички семеринги.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Защо ли имам чувството,че си го запалил така с осемте литра масло вътре в двигателя... Нивото на маслото не трябва да е повече от максимума на пръчката.Поразрови се малко и си намери колко масло ти събира твоята кола.Едва ли е повече от четири литра.Нивото не трябва и да е по-ниско от средата на пръчката.Ако нивото ти е на средата на пръчката,за да стигне до максимума са необходими около 200-300 милилитра масло(взависимост от колата).А какво би станало-нищо чак толкова фатално,че да счупи двигателя,ама ще избие от всички възможни семеринги и ще стане мазало.Ако обаче се кара с толкова много масло на високи обороти не се знае какво ще стане... Целият колянов вал с биелите ще е под масло,което механично не би трябвало да е фатално(все пак двигателя си обича масло) и вероятно ще работи затормозено.А да избива от семерингите не е чак толкова хубаво,защото понякога избие ли отнякъде после теча оттам си остава.Горе долу това е толкова фатално за двигателя,колкото за теб ще е фатално да преядеш с вратни пържоли и Съвет-за да си спокоен го източи цялото,разбери колко и трябва на твоята кола и налей толкова.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Защо ли имам чувството,че си го запалил така с осемте литра масло вътре в двигателя... Нивото на маслото не трябва да е повече от максимума на пръчката.Поразрови се малко и си намери колко масло ти събира твоята кола.Едва ли е повече от четири литра.Нивото не трябва и да е по-ниско от средата на пръчката.Ако нивото ти е на средата на пръчката,за да стигне до максимума са необходими около 200-300 милилитра масло(взависимост от колата).А какво би станало-нищо чак толкова фатално,че да счупи двигателя,ама ще избие от всички възможни семеринги и ще стане мазало.Ако обаче се кара с толкова много масло на високи обороти не се знае какво ще стане... Целият колянов вал с биелите ще е под масло,което механично не би трябвало да е фатално(все пак двигателя си обича масло) и вероятно ще работи затормозено.А да избива от семерингите не е чак толкова хубаво,защото понякога избие ли отнякъде после теча оттам си остава.Горе долу това е толкова фатално за двигателя,колкото за теб ще е фатално да преядеш с вратни пържоли и Съвет-за да си спокоен го източи цялото,разбери колко и трябва на твоята кола и налей толкова.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
Възможен е и един фатален вариант. От маркуча за картерната вентилация голямо количество масло навлиза в колекторите и се получава хидравличен удар.Не бих се учудил и да е станало. То да сложиш 1 литър повече как да е, ама да сложиш 8 литра в мотор който иска 2.8 литра. Аз се чудя къде си успял да го налееш, от такова количество би трябвало картера да се напълни догоре и да стигне до капачката за наливане нивото.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Нека да не разсъждаваме дали колегата е запалил или не колата. Дори и да е запалил може да не иска да обяснява по чисто човешки причини - притеснение, упреци и др. По важно е да коментираме какво може да стане с колата в такава ситуация. Още повече че авторът на темата е написал "ВАЖНООО Е" - сигурно е важно за него.В тая ситуация ако колата е била запалена и карана аз бих източил излишното масло, бих си го изравнил по белезите на щеката.След това е важно поне 2-3 месеца като се кара колата постоянно (например след по-дълго каране) да се следи за теч на масло (при паркиране), нивото на маслото и да се оглежда двигателят за омасляване. Също да се следи в антифриза дали няма следи от масло. И поне първоначално двигателят да не се форсира на много високи обороти. Защото може наистина да има теч който да се прояви само при високите обороти. Да не стане така че като настъпя колата на извънградско с по-високи обороти маслото да изтече през семерингите и двигателят да остане без масло.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
А бе изобщо не съм я палил колата,защото бях с хора които знаят.Иточихме маслото и нялахме после 4 литра Целта на питането ми беше да разбера да ми е за урок.Тия мойте хора не ми казаха.Поставиха ми задача сам да разбера кво ще стане.Иначе,те ме бяха наплашили повече,така се филмирах,че си помислих,че отиде коня у реката.И 5 лева да стане бензина аз пак ще карам! И 5 стотинки да стане аз пак ще крадна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар