Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на педала на съединителя, Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на педала на съединителя, Punto MK2

    Здравейте,искам да попитам дали е възможно да се регулира кога точно да зацепва съединителя в зависимост от хода на педала.Става дума за Punto MK2, 8 клапана, за който в ръководството пише: Clutch: Hydraulic control, self-adjusting without travel-free pedalВ сервиз ми казаха, че това в тоя случай с хидравличните съединители не можело да се променя.А при мен колата тръгва от първа предавка едва когато педалът е почти напълно отпуснат, което създава конфузни ситуации дори за опитни шофьори като им загасне колата Искам да попитам също и какво ще рече това: self-adjusting without travel-free pedal
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    виж първо с къв саединител си ако е жило имао една гайка на него и се навива / развива ако е с хирдавлика виж дали има спирачна течност в казанчето или другото е нов цилиндър
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа:
      виж първо с къв саединител си ако е жило имао една гайка на него и се навива / развива ако е с хирдавлика виж дали има спирачна течност в казанчето или другото е нов цилиндър
      100% е хидравличен, даже доколкото разбирам от книжките, всичките Nuova Punto модели са с такъв. Течност в казанчето си има, така че остава цилиндъра.Но това не отговаря на въпроса дали може да се регулира кога точно е нормално да зацепва, може би някой който кара същото може да сподели?
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #4
        кола

        Гледам че са 2 горен и долен
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Гледам че са 2 горен и долен
          Имаш предвид цилиндрите?
          _________________________
          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

          Коментар


            #6
            не се занимаваи с глупости за съединител си и моита мк2 беше така докато не смених и сега оделя още с леко пускане на педала
            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

            Коментар


              #7
              Моята сега я купих,преди 5 дни и съединителя също отделя доста нагоре,но за сега не боксува.

              Коментар


                #8
                bboyd написа:
                не се занимаваи с глупости за съединител си и моита мк2 беше така докато не смених и сега оделя още с леко пускане на педала
                Дамм, това е ценна информация...Сега финансово съм баш за съединител, но е добре да се знае
                _________________________
                FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                Коментар


                  #9
                  Но като цяло - не можах да разбера дали е възможно моментът зацепването на хидравличния съединител да се регулира по желание на клиента. Дори да допуснем, че при изправен съединител зацепването е при минимално отпускане на педала, може да се очаква че различните шофьори ще имат различни предпочитания - някой може да иска да тръгва веднага, друг - малко по-късно и т.н.Мисля, че е логично подобно предположение - щом тези които са с жило могат да се регулират, защо по-модерните (дали? ) да не могат?
                  _________________________
                  FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                  Коментар


                    #10
                    Аз го обезвъздуших на моето Пунто и има малка промяна, защото и при мен отделя високо. Но предполагам, че феродото си е отишло.
                    Fiat Punto Mk2 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      НЕ пипай съединителя за едно феродо не се износва бързо по се износва лагера .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Napikaso написа:
                        Аз го обезвъздуших на моето Пунто и има малка промяна, защото и при мен отделя високо. Но предполагам, че феродото си е отишло.
                        да не отварям нова тема как се обезвъздушават тия помпи?

                        Коментар


                          #13
                          и аз имам пунто 1,2 8v 2001 година купих го преди една седмица,и на мен ми отделя доста височко,не знам нормално ли е така.или си е износил съединителя вече,но не боксува върви си

                          Коментар


                            #14
                            punto_11 написа:
                            Но като цяло - не можах да разбера дали е възможно моментът зацепването на хидравличния съединител да се регулира по желание на клиента. Дори да допуснем, че при изправен съединител зацепването е при минимално отпускане на педала, може да се очаква че различните шофьори ще имат различни предпочитания - някой може да иска да тръгва веднага, друг - малко по-късно и т.н.Мисля, че е логично подобно предположение - щом тези които са с жило могат да се регулират, защо по-модерните (дали? ) да не могат?
                            НЕ колега немога да се регулират с нов съединител отделя приблизително на средата а с вече изпял си песента на пуснат съединител тоест с височината на педала (оделянето) си следиш състоянието на съединителя
                            punto_2 написа:
                            Napikaso написа:
                            Аз го обезвъздуших на моето Пунто и има малка промяна, защото и при мен отделя високо. Но предполагам, че феродото си е отишло.
                            да не отварям нова тема как се обезвъздушават тия помпи?
                            сваляш стоиката на акумолатора и там е втората помпа(в/у скоростите)има една гумена тапичка махаш я под нея е цицката за обезвъздошаване слагаш подходящо ключе и едно маркуче и един човек помпа няколко пъти педала на съединителя и задържа и като задържи ти отвиваш малко за да излезе въздух и така повтаряш операцията докато изчезнат мехурчетата(въздуха)
                            emo_pz написа:
                            и аз имам пунто 1,2 8v 2001 година купих го преди една седмица,и на мен ми отделя доста височко,не знам нормално ли е така.или си е износил съединителя вече,но не боксува върви си
                            карай спокойно ако отделя на почти пуснат педал си за съединител ама докато не почне да боксува в движение можеш да караш
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              При мен съединителя е сменен и пак отделя високо.

                              Коментар

                              Working...
                              X