Ролката няма как да обере хлабината, тъй като тук става дума за фиксирана зъбна (макар и гумена) предавка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предварениe или закъснение на Брава 1.6 103 к.с.
Collapse
X
-
-
Rokambol написа:infineon написа:Добре де ако е опъван без пети, ясно че между двете колела няма как да е точно опънат при поставянето. Обаче не би ли трябвало оптяжната ролка като го опъне и да обере тази хлабина с цената на променяне на положението на единия вал спрямо другия? Все пак двата вала нямат твърда връзка помежду си което да пречи единия да се завърти повече при другия?...http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Цялата работа идва от там, че според мен въпросната процедура се прави заради това, че се блокират двата вала с петите. Когато блокираш двата вала и сложиш ремъка или ще има корем или ще е опънат толкова, че няма да можеш да сложиш ремъка. Затова едното колело се охлабва за да се сложи ремъка............................................ ...........
Коментар
-
И аз се уморих да пиша едно и също. Всеки, който се съмнява, може спокойно сам да си направи проба. А и който, както иска да си зацепва ремъците, в крайна сметка трябва да има хляб и за сервизите, нали.. Между другото, на посочената снимка съм показал друг невралгичен участък, където опънатоста на ремъка също е под въпрос. Или не вярвате P.S. Не искам някой да си мисли, че се правя на интересен, тази тема многократно съм я дискутирал с колеги и продължавам да търся смислени доводи за едно или за друго, докато не стане кристално ясно кое как е и защо така е.nelegalniq написа:Rokambol написа:Добре е да си изработите или набавите инструмента от снимката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар