Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предварениe или закъснение на Брава 1.6 103 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ролката няма как да обере хлабината, тъй като тук става дума за фиксирана зъбна (макар и гумена) предавка.
    Колега нищо не е фиксирано и точно заради това ремъка винаги ще е опънат когато работи двигателя.Ако петите се слагат отзад на валовете или някъде другаде (но не на зъбните колела) тогава е в сила разхлабването на колелото.Защото тогава двата вала са неподвижни един спрямо друг и затова или ще имаш корем или ще е много опънато.......При слагането на ремъка може да оставиш много голям корем, след завъртането на двигателя (на ръка) корема изчезва между всички колела и остава при обтегача (по напред го написах, не ми се пише отново) След като и там оберем корема с помощта на обтегача е нужно само да превъртим 1-2 оборота и да видим дали съвпадат белезите, ако след тези 2-оборота има корем между двете колела аз ще си сменя ника

    Коментар


      #32
      Rokambol написа:
      infineon написа:
      Добре де ако е опъван без пети, ясно че между двете колела няма как да е точно опънат при поставянето. Обаче не би ли трябвало оптяжната ролка като го опъне и да обере тази хлабина с цената на променяне на положението на единия вал спрямо другия? Все пак двата вала нямат твърда връзка помежду си което да пречи единия да се завърти повече при другия?...
      Ролката няма как да обере хлабината, тъй като тук става дума за фиксирана зъбна (макар и гумена) предавка. Спецификата на зацепването допуска малък луфт. Този луфт може да се обере по два начина - с монтиране на допълнителен обтегач между двете зъбни колела (излишен разход) или по логичния - с плаващо зъбно колело, което се затяга, едва когато хлабината е неутрализирана. И тъй като и аз, като повечето мързеливци, наричащи себе си "майстори", ме мързи да разхлабвам гайката на зъбното на вала, се правя на интересен като го завъртам на една идея повече и по този (не много правилен) начин поставям ремъка с малко повече усилие от нормалното, но пък с гарантирана опънатост. Добре е да си изработите или набавите инструмента от снимката.
      Фиксирана е към колелото и вала. Но двата вала( и ангренажните колела съответно) в случая не са фиксирани помежу си.В момента в който натегнем обтяжната ролка и завъртим двигателя би трябвало едното колело заедно с вала му, да се завърти на 1-2-3 градуса докато изчезне "корема" на ремъка между тях.Както и да го мисля освен леко изместено разположение на валовете след натягането, не би трябвало да остане корем.Обяснете ми ако може коя ще е силата която ще пречи да се обере корема между ролките.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        Цялата работа идва от там, че според мен въпросната процедура се прави заради това, че се блокират двата вала с петите. Когато блокираш двата вала и сложиш ремъка или ще има корем или ще е опънат толкова, че няма да можеш да сложиш ремъка. Затова едното колело се охлабва за да се сложи ремъка............................................ ...........

        Коментар


          #34
          И аз се уморих да пиша едно и също. Всеки, който се съмнява, може спокойно сам да си направи проба. А и който, както иска да си зацепва ремъците, в крайна сметка трябва да има хляб и за сервизите, нали.. Между другото, на посочената снимка съм показал друг невралгичен участък, където опънатоста на ремъка също е под въпрос. Или не вярвате P.S. Не искам някой да си мисли, че се правя на интересен, тази тема многократно съм я дискутирал с колеги и продължавам да търся смислени доводи за едно или за друго, докато не стане кристално ясно кое как е и защо така е.
          nelegalniq написа:
          Rokambol написа:
          Добре е да си изработите или набавите инструмента от снимката.
          А този инструмент кога го използваш. Когато е свален вала за да законтриш и развъртиш болта на ремъчното колело, или докато е на двигателя да не превърта колелото и да губиш центровка.
          И в двата случая, макар че когато се налага сваляне на зъбното колело, предпочитам да извадя целия вал и да развия болта с винтоверт, далеч по-лесно е.
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар

          Working...
          X