chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предварениe или закъснение на Брава 1.6 103 к.с.
Collapse
X
-
Няма как да има "шлякане" между колелетата. В момента в който почнеш да въртиш двигателя и ремъка се опъва от колелото което въртиш и така в обратна посока на въртенето. Опъването става между всяко едно колело и така корема се получава между колелото което го въртиш и първото по посока на въртене. Затова и между тези две колела е обтяжната ролка.
Коментар
-
Когато запалиш двигателя, и ремъка започне да шляка(да използвам вашия израз) между зъбните колелета, а не се движи праволинейно това мисля, че е признак на хлабав ремък. Само не разбрах този двигател с автоматичен обтегач ли е, или не. Ако не е до колко опъвате ремъка, аз знам метода като го хванеш по най дългата му част и го завъртиш да не се криви повече от 90 градуса, а между двете зъбни колела на разп. валове не повече от 45градуса(второто важи за двувалови двигатели). А наскоро дочух, че някой го натягали както обслужващите ремъци, т.е. натискат го и ако потъва 9-11мм е достатъчно обтегнат, което за мен е малко странно по този вариант. Вие как процедирате при обтягане.
Коментар
-
nelegalniq написа:Когато запалиш двигателя, и ремъка започне да шляка(да използвам вашия израз) между зъбните колелета, а не се движи праволинейно това мисля, че е признак на хлабав ремък. Само не разбрах този двигател с автоматичен обтегач ли е, или не. Ако не е до колко опъвате ремъка, аз знам метода като го хванеш по най дългата му част и го завъртиш да не се криви повече от 90 градуса, а между двете зъбни колела на разп. валове не повече от 45градуса(второто важи за двувалови двигатели). А наскоро дочух, че някой го натягали както обслужващите ремъци, т.е. натискат го и ако потъва 9-11мм е достатъчно обтегнат, което за мен е малко странно по този вариант. Вие как процедирате при обтягане.
Коментар
-
nelegalniq написа:Затова и казах да напишете как правите обтягането. Тъй като споменатите от мен си зависят от силата в ръцете, то вярно че си има уреди за обтягане ма ние нямаме , затова правим всичко с ръце.
Коментар
-
chaveto написа:Няма как да има "шлякане" между колелетата. В момента в който почнеш да въртиш двигателя и ремъка се опъва от колелото което въртиш и така в обратна посока на въртенето. Опъването става между всяко едно колело и така корема се получава между колелото което го въртиш и първото по посока на въртене. Затова и между тези две колела е обтяжната ролка.
Коментар
-
Добре де ако е опъван без пети, ясно че между двете колела няма как да е точно опънат при поставянето. Обаче не би ли трябвало оптяжната ролка като го опъне и да обере тази хлабина с цената на променяне на положението на единия вал спрямо другия? Все пак двата вала нямат твърда връзка помежду си което да пречи единия да се завърти повече при другия?И един теоретичен въпрос. Защо на моя мотор 182B2 .000 връзката между двата вала е направена с 2 зъбни колела, а ангренажа върти изпускателния, който движи другия?Какви са му предимствата пред това да е с 2 ангренажни ролки като на 1.6 16v?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Защо на моя мотор 182B2 .000 връзката между двата вала е направена с 2 зъбни колела, а ангренажа върти изпускателния, който движи другия?Какви са му предимствата пред това да е с 2 ангренажни ролки като на 1.6 16v?Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
infineon написа:Добре де ако е опъван без пети, ясно че между двете колела няма как да е точно опънат при поставянето. Обаче не би ли трябвало оптяжната ролка като го опъне и да обере тази хлабина с цената на променяне на положението на единия вал спрямо другия? Все пак двата вала нямат твърда връзка помежду си което да пречи единия да се завърти повече при другия?...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар