Здравейте на всички. Преди два дена смених паразитната ролка на ангренажа. Ползвахме стари белези и спрямо белезите на разпределителните валове, белега на коляновия вал е с 1 зъб на дясно, което предполагам е предварение. Проблем ли е това за автомобила. И кое е по добро - предварение, закъснение или точно на белези?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предварениe или закъснение на Брава 1.6 103 к.с.
Collapse
X
-
Re: Предварени или закъснение на Брава 1.6 103 к.с.
marto_gp написа:Здравейте на всички. Преди два дена смених паразитната ролка на ангренажа. Ползвахме стари белези и спрямо белезите на разпределителните валове, белега на коляновия вал е с 1 зъб на дясно, което предполагам е предварение. Проблем ли е това за автомобила. И кое е по добро - предварение, закъснение и ли точно на белези?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Явно е в закъснение. В събота няма да съм на работа и ще върна да си е точно по белезите. Белезите на разпределителните валове са белязани с маркер, така преди да свалим ремъка отговаряха точно на резките на капака на ангренажа, а долния белег (поне аз го взех за белег), беше една точка на шайбата, която съвпадаше точно срещу едно палче, намиращо се пак на капака на ангренажа. Сега автомобила взе да пали много трудно, а работата на газ се промени - автомобила гасне и работи променливо. Междудругото от известно време паля и карам на газ така че, може да са се позапекли дюзите. Днес сипах бензин, ще покарам няколко дена и ще видя дали ще се оправи трудното палене. Другото е че автомобила няма никакъв мощност.
Коментар
-
nelegalniq написа:Те всички 1,6 16V си имат белези, но при при някой май не отговаряха на целта си , и затова понякога е по добре да не ги гледаш. Относно обтягането на ремъка чрез колелото на вала , за тази цел нали си има обтягаща ролка която си има белег и трябва да застане на него за да е опънат ремъка.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А щом си я до оправял, значи имаш петите за фиксиране. Помогни на колегите си обслужващи сами автомобилите си, и им направи една скица с размерите за да си ги изработят и те :D . А под белези наблегнах на този за обтягане на ролката защото ти каза, че ставало с разхлабване на ремъчното колело на вала .
Коментар
-
nelegalniq написа:А щом си я до оправял, значи имаш петите за фиксиране. Помогни на колегите си обслужващи сами автомобилите си, и им направи една скица с размерите за да си ги изработят и те :D . А под белези наблегнах на този за обтягане на ролката защото ти каза, че ставало с разхлабване на ремъчното колело на вала .A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Май целият проблем със зацепването произлиза от там че двигателя са го проектирали за променлив ъгъл на газоразпределение поради което имаме плаващи шпонки. Които позволяват разпределителния вал да се завърти на определен ъгъл спрямо разпределителните колела и от там да се получи изместване на ъгъла на запалване по команда от компютъра. Обаче не са го реализирали. Variable CAM TimingЕто братята бразилци на обратната страна на земното кълбо как си монтират ангренажния ремък.puesta a punto siena palio 16 v motor torqueDistribucion motor torque 1.6 16vBravo 1.6 / 16
Коментар
-
BO написа:...При опъването на ремъка чрез обтяжната ролка, най-добре двата вала (двете зъбни колела) да са с разхлабени гайки (раздвижени зъбни колела). Имано защото са й раздвижени те не се зацепват по белези. По този начин целия ремък се опъва симетрично по цялата му дължина без да има напрежение в него.Именно тази процедура като не се спазва и особено ако се разминава точното разстояние между двете зъбни колела (говорим за трудно забележимо на око разстояние) между разпределителните валове (най-горната част на ремъка) се получават най-големите проблеми в последствие.След това идват изказванията, че този ремък бил боклук и т.н. А реално нещата не са така както изглеждат баш.
Коментар
-
chaveto написа:Какъв е смисълът да се обира на 100% корема на ремъка между двата вала. В момента в който се завърти на коляновият вал и веднага ще се опъне ремъка между двата вала. Въпроса е след това всички белези да са на място.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар