Здравейте, искам да попитам,дали някой се е сблъсквал със следния проблем (брава 1.4 1996г.):Щеката на маслото се вади и от там хвърля масло по целия двигател.На къси разтояния (около 5 км.) не го прави,но на по-дълги се изважда и става доста неприятно .Не знам, дали има някакво налягане в двигателя,което би избутало щеката ако е заминала гумичката ,или проблемът е по -сериозен? Просто не знам ,колко плътно трябва да е влязла тази щека,защото при мен съпротивлението не е чак толкова голямо,и ми се струва ,че при някакво, дори и минимално налягане вътре в двигатвля ,би се извадила.А дали пък е възможно това налягане да се увеличава поради някакъв проблем...........или е нещо друго?????Благодаря предварително !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с щеката за маслото или проблем в двигателя???
Collapse
X
-
Като за начало си извади маркуча,който излиза от капака на клапаите и отива в моното.Там вътре(ама не в маркуча,а в отвора на капака)има една цедка.Тя се запушва и става като тапа.Извади я напръскай я с Меглио да и падне мазната тиня и я върни обратно.Понякога тази цедка се разпада и за нищо не става ,ама твоята може да си е здрава.Това е маркуча за картерните газове и когато се запуши те няма откаде да излизат и избива през пръчката.Като направиш това се моли проблема да изчезне...щото другото никак не е приятно.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
Проверих въпросната цедка(първия път обрках обаче маркуча ...,и всичко си беше о.к.,но уплътних тапичката на щеката за маслото,зашото ми се видя ,че гумичката,която е предназначена за това се беше поизяла и много лесно щеката влизаше и излизаше.Дано да е от това,покарах малко ,и всичко беше,уж,наред,ама ще я пробвам на дълго утре .Чао..., и МЕРСИ още веднъж за отзивчивостта,съветът ти ми беше доста полезен !!!
Коментар
-
Това едва ли би могло да бъде причина за избиването на месло от пръчката.За да излиза оттам значи има някакво налягане и духа.Ти по този начин затапваш духането,а него не трябва да го има въобще или поне да е слабо(все пак караме стари коли).Няма да е лошо да си замериш и компресията-9.9 трябва да е на топъл мотор.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар