здр колеги имам един вапрос имам проблем с двигателя на фиата ми. беше ми запушена цетката на смукателя самия тои малко беше разхлабем и не ми дигаше малко при разпределителния вал, вала вече за нищо не става и сега незнам какво да правя да си купувам нов мотор или само главата там със разпределителния вал клапани кобилици цялата система. моля ви ако можете да ми помогнете поне със савет какво да направя за сега мисля да взема една цяла глава а не цял двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с двигатела на фиат браво 1.4 12V 1996г
Collapse
X
-
От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.fiat bravo 1.4 12v
Коментар
-
ross_sv написа:spark написа:От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:ross_sv написа:spark написа:От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.fiat bravo 1.4 12v
Коментар
-
Извинявай колега,сега виждам,че не си от София.Майстора е тука в Княжево.Ами честно казано и аз си смених главата с нова,но ми изпадна много запазена от един колега от форума,който си продаваше колата на части.Та значи продаде ми я за 100 лв цялата.От Велико Търново е колегата,оказа се голям пич.Взех я чрез Еконт на доверие и не сгреших.Иначе само вала ти струва 200 лв и не се знае колко ще изкара с тези нашите"оригинални"стоки по магазините.Кобилиците са по 15 лв едната и повдигачите по 25.Направо няма смисъл да се прави с части поотделно.Да не говорим,че когато обикалях по магазините оригинална кобилица не видях.А това бяха най-фиатовските магазини,ако мога така да се изразя в София.Така,че наистина си търси цяла глава ама от форума,все ще изпадне нещо.Търси в раздел "ПРОДАВАМ".Обаче....мой съвет-дори да си намериш супер готина глава обезателно и свали и продухай на компресор маслената магистрала.Преди това я накисни едно денонощие в коресилин или в меглио и после я продухай.След това и смени обезателно гумичките на тази маслена магистрала,ама обезателно.Наистина не са евтини,но сетне ще бъдеш особено щастлив :D Те са разковничето на проблема-втвръдват с времето и започват да пропускат и се губи налягането в маслената система на главата.После слагаш нови гарнитури и си ТИ както се казва.След това смяна на маслото с хубаво максимум на 10000 км и забравяш за проблема поне за едни 100000км.Ако се направи и промивка на картера и профилактика на помпата,цедката и клапата(почистване)работата заспива.После мериш налягането-на мястото на масленият датчик се мери.Трябва да бъде 1 бар при 1000 оборита и 4 бара при 4000 оборота.Мога да ти кажа че тека наречените"само оригинални гумички" както казват по магазините държат цена от 80 лева комплекта(те са 8 броя).Там мога да ти помогна-открил съм ги в София на цена от 50 лв комплекта в един магазин.Когато стигнеш до смяната им пиши :DFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар