Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с двигатела на фиат браво 1.4 12V 1996г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с двигатела на фиат браво 1.4 12V 1996г

    здр колеги имам един вапрос имам проблем с двигателя на фиата ми. беше ми запушена цетката на смукателя самия тои малко беше разхлабем и не ми дигаше малко при разпределителния вал, вала вече за нищо не става и сега незнам какво да правя да си купувам нов мотор или само главата там със разпределителния вал клапани кобилици цялата система. моля ви ако можете да ми помогнете поне със савет какво да направя за сега мисля да взема една цяла глава а не цял двигател.
    fiat bravo 1.4 12v

    #2
    Смени си вала с кобилиците и продухай маслената магистрала.Като вземеш цяла глава има повече рискове.
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #3
      начи ако взема да сложа цяла глава става по зле така ли. а от каде да намеря вал
      fiat bravo 1.4 12v

      Коментар


        #4
        От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.
          направо цялaта глава 6тe сменя 4е мaй и остaнaлите елемeнти сa нaрaнeни. Aко някой можe дa ми кaжe от кaдe мoга да си намеря окоплeктoванa глава с номeр на двигателя 182A3
          fiat bravo 1.4 12v

          Коментар


            #6
            ross_sv написа:
            spark написа:
            От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.
            направо цялaта глава 6тe сменя 4е мaй и остaнaлите елемeнти сa нaрaнeни. Aко някой можe дa ми кaжe от кaдe мoга да си намеря окоплeктoванa глава с номeр на двигателя 182A3
            Кои останали елементи?Тази дето ще я вземеш не се знае кво и е,маже даже и да е спукана.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              tipo33 написа:
              ross_sv написа:
              spark написа:
              От магазините, може да си поръчаш и от www.axm-auto.com, около 200лв беше вала. Няма нужда да сменяш и всички кобилици и повдигачи ако са здрави и не са износени.
              направо цялaта глава 6тe сменя 4е мaй и остaнaлите елемeнти сa нaрaнeни. Aко някой можe дa ми кaжe от кaдe мoга да си намеря окоплeктoванa глава с номeр на двигателя 182A3
              Кои останали елементи?Тази дето ще я вземеш не се знае кво и е,маже даже и да е спукана.
              ем търся някоя дето е наред и не е спукана
              fiat bravo 1.4 12v

              Коментар


                #8
                Извинявай колега,сега виждам,че не си от София.Майстора е тука в Княжево.Ами честно казано и аз си смених главата с нова,но ми изпадна много запазена от един колега от форума,който си продаваше колата на части.Та значи продаде ми я за 100 лв цялата.От Велико Търново е колегата,оказа се голям пич.Взех я чрез Еконт на доверие и не сгреших.Иначе само вала ти струва 200 лв и не се знае колко ще изкара с тези нашите"оригинални"стоки по магазините.Кобилиците са по 15 лв едната и повдигачите по 25.Направо няма смисъл да се прави с части поотделно.Да не говорим,че когато обикалях по магазините оригинална кобилица не видях.А това бяха най-фиатовските магазини,ако мога така да се изразя в София.Така,че наистина си търси цяла глава ама от форума,все ще изпадне нещо.Търси в раздел "ПРОДАВАМ".Обаче....мой съвет-дори да си намериш супер готина глава обезателно и свали и продухай на компресор маслената магистрала.Преди това я накисни едно денонощие в коресилин или в меглио и после я продухай.След това и смени обезателно гумичките на тази маслена магистрала,ама обезателно.Наистина не са евтини,но сетне ще бъдеш особено щастлив :D Те са разковничето на проблема-втвръдват с времето и започват да пропускат и се губи налягането в маслената система на главата.После слагаш нови гарнитури и си ТИ както се казва.След това смяна на маслото с хубаво максимум на 10000 км и забравяш за проблема поне за едни 100000км.Ако се направи и промивка на картера и профилактика на помпата,цедката и клапата(почистване)работата заспива.После мериш налягането-на мястото на масленият датчик се мери.Трябва да бъде 1 бар при 1000 оборита и 4 бара при 4000 оборота.Мога да ти кажа че тека наречените"само оригинални гумички" както казват по магазините държат цена от 80 лева комплекта(те са 8 броя).Там мога да ти помогна-открил съм ги в София на цена от 50 лв комплекта в един магазин.Когато стигнеш до смяната им пиши :D
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар

                Working...
                X