Здравейте колеги!Карам Браво 1.6 бензин. Преди време имах проблем с лампата за маслото, която почваше леко да примигва след около 10-15 км градско каране, която колата загряваше до работна температура. При спиране на светофар или в задръстване и падане на оборотите под 900 лампата за маслото започваше да примигва. Когато дам малко газ или потегля примигването спираше. Смених маслото и след известно време проблема изчезна. Вчера пак ме изненада в едно адско задръстване, но този път освен че замига лампата за маслото, стрелката на датчика на температурата се качи в червената зона на H. Много се стреснах и помислих, че ще избие антифриза и отбих. Изгасих колата и отворих капака - антифриза си беше на ниво и не се усещаше да е прегряла колата. След това като я палех стрелката за температурата се позиционираше на средата, но след около минута работа се качваше горе в H зоната. Преди време борихме проблема с майсторите, сменяхме масления филтър. Отваряхме и маслената помпа за да се види какво е налягането на маслото и всичко беше ок. Обаче сега неясно от къде се появява пак проблема. Посъветвайте ме какво да гледам? Пак ли да сменявам маслото и филтъра (не са минали 10000 км)? Датчика за температурата ли може да е сдал багажа?Мерси за отговорите ви!ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 прегряване и светеща лампа за масло
Collapse
X
-
nedialk00
а колко масло има в мотора провери ли един съсед така си сдуха мотора беше го оставил с 1 литър масло
-
скоро имах такъв проблем. Лампата на маслото светеше на празен ход. Оказа се, че датчика е пукнат, но след смяната не светеше постоянно на празен ход, а премигваше. След седмица проблема изчезна. При мерене с манометър имаше перфектно налягане.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Re: Bravo 1.6 прегряване и светеща лампа за масло
haz написа:Здравейте колеги!Карам Браво 1.6 бензин. Преди време имах проблем с лампата за маслото, която почваше леко да примигва след около 10-15 км градско каране, която колата загряваше до работна температура. При спиране на светофар или в задръстване и падане на оборотите под 900 лампата за маслото започваше да примигва. Когато дам малко газ или потегля примигването спираше. Смених маслото и след известно време проблема изчезна. Вчера пак ме изненада в едно адско задръстване, но този път освен че замига лампата за маслото, стрелката на датчика на температурата се качи в червената зона на H. Много се стреснах и помислих, че ще избие антифриза и отбих. Изгасих колата и отворих капака - антифриза си беше на ниво и не се усещаше да е прегряла колата. След това като я палех стрелката за температурата се позиционираше на средата, но след около минута работа се качваше горе в H зоната. Преди време борихме проблема с майсторите, сменяхме масления филтър. Отваряхме и маслената помпа за да се види какво е налягането на маслото и всичко беше ок. Обаче сега неясно от къде се появява пак проблема. Посъветвайте ме какво да гледам? Пак ли да сменявам маслото и филтъра (не са минали 10000 км)? Датчика за температурата ли може да е сдал багажа?Мерси за отговорите ви!ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org1+1=2
Коментар
-
eh4ev07 написа:Провери си масата на двигателя- особенно щом не е прегряла а уреда ти показва точно това.
Коментар
-
haz написа:eh4ev07 написа:Провери си масата на двигателя- особенно щом не е прегряла а уреда ти показва точно това.
Коментар
-
lubo_Y10 написа:Нормално, особено на бензин.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар