Здравейте!!! Надявам се да може да ми помогнете.Собственик съм на Fiat Bravo 1.6 16v.Преди 2 години се реших да си го купя и бях доста доволен.Обаче излезе проблем: започна да ми свети една червена дюза на таблото.Когато пусна гаста колата гасне и след това няма палене,като светне докато карам забива предницата и колата въобще не върви.Сякаж работи на три цилиндара или нещо подобно.Карах го на диагностика 3 пъти.Хората ми казват че колата си е в отлично здраве.Изчистих му филтара на горивната помпа,кабелите на свещите му смених.Сега когато го запаля работи 30-40 мин перфектно и айде на ново същия проблем. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ[/b]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалването и бобината на Fiat Bravo 1.6 16v
Collapse
X
-
Колега ,имах същият проблем студена колата работи перфектно но като загрее се почва прекъсване липса на мощност и светене на диода за инжекциона.На диагностика на загрял автомобил се оказа бобина на 1 цилиндър.Съветвам те да отидеш на диагностика но когато колата е загряла и прекъсва.Fiat Brava 1.6,100
Коментар
-
Ядох го същия....Загрее колата и умре, а после като е студена е добре. Смених кабели и свещи и пак нищо . После ми досвидяха парите и купих 2-а ръка бобина. Същата работА и пълен шах. Купих друга бобина и всичко се оправи. Изводи прави сам...Аз си ги направих по трудния начин...Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Проблема същият го имах преди и го имам и сега, но при мен и при студен и при загрял двигател се усеща.Преди година и нещо, след като прочетох една такава тема във форума, взех си бобина втора ръка и се оправи. Преди 1 седмица пак същият проблем се появи - ходих при един познат, който доближи метал до изводите на бобината за 1-ви и 4-ти цилиндър и прехвърчаха искри. По същият начин открихме и проблема миналата година.Поръчал съм си този път нова, но китайка на ITN за 77 лв., да видим колко ще изкара.Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
И при мен така. Като загрее и прекъсва първичната намотка на едната бобина. Това се отчита от компютъра. Колата остава на 2 цилиндъра. Като я охладя с вода се оправя. Сега имам друга втора ръка, но едното кабелче не контактува добре. Пердаши 1 см искра отвън и чак рестартира компютъра. Оказа че е изпаднала една телчица вътре във втулката на лулата на кабела откъм бобината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар