Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали понякога - брава 1.6 16v 1996 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега продава се датчик за коляновия вал за 20 лева магнети марели и колегата е много точен ето ти линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...872&highlight=

    Коментар


      #17
      Бе, той вече е купен така или иначе този. На външен вид изглежда точно същия, имам и някакъв номер - 7517145/1 Hoffer. Дано тази седмица баща ми се размърда да смени частите. Не си заслужава да го сменяме сами, сами ангренажа няма да се хванем да го сменяме, който го прави, да направи и това. Иначе видях, че се сменя с едно болтче и на другия край е букса, която не може да се сбърка :D
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #18
        Днес баща ми го смени датчика, такъв е, като за тази кола, проверих го по номера. На студен мотор запали с него няколко пъти. На топъл мотор отказа да пали по същия начин, както и със стария датчик. Вече съмненията изчезнаха на 100% от датчика. Сега какво остава - след като е ремонтиран стартера, почистени масите? Трябва да се пробва да се удари явно с нещо стартера ако се бъзика той. В момента всеки път, когато колата е топла отказва, когато изстине запалва от раз? Много неприятен проблем ще излезе това Ако беше контактния ключ защо щеше да става само на топъл мотор, няма връзка просто? От слаб акумулатор, защото и той не е първа младост може ли да става нещо в момента на паленето, че вече взехме да се чудим?
        кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
        кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

        Коментар


          #19
          кола

          Не пали и ли изобщо и стартера не върти Нали е оправен стартера .Понякога има проблем и със самите интеграли на ECU . Няма ли някой да ти направи диагностика точно като не пали може да покаже нещо .Иначе така с проба грешка трябва да сменяш още неща
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Акомулатора може да замерите с мултицет трябва да е 12,6 волта поне моя е толкова при студен мотор.Идеята за диагностика е добра,някаде четох че датчика на разпределитения вал прави мизерии но тои е скьп-140 лв.
            fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

            Коментар


              #21
              кола

              Те нали са два един долу един горе Имаше някаква зависимост м/у 2 та датчика ако не работи горния и долния не работи поне на диагностика така показванещо такова беше.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                VALIO_RACING написа:
                Днес баща ми го смени датчика, такъв е, като за тази кола, проверих го по номера. На студен мотор запали с него няколко пъти. На топъл мотор отказа да пали по същия начин, както и със стария датчик. Вече съмненията изчезнаха на 100% от датчика. Сега какво остава - след като е ремонтиран стартера, почистени масите? Трябва да се пробва да се удари явно с нещо стартера ако се бъзика той. В момента всеки път, когато колата е топла отказва, когато изстине запалва от раз? Много неприятен проблем ще излезе това Ако беше контактния ключ защо щеше да става само на топъл мотор, няма връзка просто? От слаб акумулатор, защото и той не е първа младост може ли да става нещо в момента на паленето, че вече взехме да се чудим?
                Направо се насочи към акумулатор,клеми,кабел към стартера.Ако си със старите оловни клеми,те създават много ядове,на брато Бравока беше така,смених му клемите и всичко се оправи П.С.Колеги спрете да подвеждате хората,датчика на коляновия вал няма нищо общо с въртенето на стартера
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #23
                  Така е, проблемът с непалене от ДКВ - стартера върти, като луд, но колата дори не се мъчи и да припали!!! Тук стартера завърта и след части от секундата спира. Вчера отново е ходил баща ми при онези със стартера, направил го е проблема пред тях - свалили стартера, смазали го и му взели 20 лв този път :D От днес информация нямам, ще пиша пак из тези дни, като понаблюдаваме малко какво се случва. Акумулатор така или иначе трябва да се купува, този е доста стар, но ще стане есента. Колкото до диагностика - никой не иска да я види. Казват, че няма какво да видят, след като не свети лампата за диагностика и стартера спира да върти без причина (?!).
                  кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                  кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                  Коментар


                    #24
                    VALIO_RACING написа:
                    Така е, проблемът с непалене от ДКВ - стартера върти, като луд, но колата дори не се мъчи и да припали!!! Тук стартера завърта и след части от секундата спира. Вчера отново е ходил баща ми при онези със стартера, направил го е проблема пред тях - свалили стартера, смазали го и му взели 20 лв този път :D От днес информация нямам, ще пиша пак из тези дни, като понаблюдаваме малко какво се случва. Акумулатор така или иначе трябва да се купува, този е доста стар, но ще стане есента. Колкото до диагностика - никой не иска да я види. Казват, че няма какво да видят, след като не свети лампата за диагностика и стартера спира да върти без причина (?!).
                    Aз те съветвам да си смениш и клемите,но с хубави,а не някои от 3 лв.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      Два дни вече колата си пали нормално. Явно нещо стартера започва да се заклинва на топла кола. Напълниха го вчера с грес, но обикновена, че нямали друга и за сега пали. Датчика успях да го върна, няма проблеми. Отива си на стартер, но тези първия път какво са направили не знам, може пак да спре да пали. Може да се прибегне до купуване на стартер.
                      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                      Коментар


                        #26
                        Не пали

                        Направо Станах Луд и незнам вече кам кой да се обарна,затова колега ако си решил проблема ми драсни два реда.Моята Мареа 1.6 16 в беше същата от известно време като загрее все едно не и достига ток да завърти като бутнеш ОК.Четох тука из форума много и реших да ида на майстор да ми смени датчика на коляновия вал,той РАЗБИРА се първо стартера гледа и смени фтулки четки всичко.Трагвам спирам пред нас и не пали (трудно заварта),от там обратно при майстора и ми смени датчика на коляновия вал,прибирам се снощи гася и НЕ пали но този път стартера варти а все едно няма ток на свещите.Преди една седмица ми разбиха катализатора махнаха го дали пак не е от него!!! Благодаря Предварително!

                        Коментар


                          #27
                          Проблемът вече е оправен След поредния "ремонт" на стартера не стана нищо. Издържа 2 дни отново. При други майстори, които се занимават специално със стартери при основен оглед и яко чесане по киферицата се оказа, че акумулаторът не е годен. Бош необслужваем, 7 годишен, с който сме купили колата. Закачиха го на товарната вилка и от 12.х волта клекна под товар на 6.х волта. Няколко мъртви клетки Върти стартера с 7-8 волта и кога пали, кога не. Заради това на топъл мотор не пали, трябва му време малко и запалва. Вече една седмица стартера върти, като див с новия акумулатор Никакви проблеми и никакви замисляния при палене, върти стартера по съвсем различен начин вече Никакви други проблеми, всичко е било от акумулатора, само дето два пъти "ремонтираха" стартера за 50 лв излишно
                          кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                          кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                          Коментар


                            #28
                            смених си датчика на коляновия вал, акумолатора, стартера и пак не пали като е на 90 градуса като изстине си пали и няма проблем,вече незнам каде е проблема
                            fiat brava 1,6 16v

                            Коментар


                              #29
                              tediiivan написа:
                              смених си датчика на коляновия вал, акумолатора, стартера и пак не пали като е на 90 градуса като изстине си пали и няма проблем,вече незнам каде е проблема
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78131&postdays=0&postorder=asc&sta rt=15
                              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                              Коментар


                                #30
                                вече смених компа няма проблем с паленето който е от автоморга
                                fiat brava 1,6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X