Здравейте. Проблемът вече го имам няколко месеца, изключително дразнещ е. По-рано се проявяваше по-рядко или така ми се струва, може би започна преди 3-4 месеца, а може и повече. Когато моторът е топъл или така ми се струва веднъж в седмицата - може и по-рядко и по-често, късмет е, не пали - завърта стартера за малко и спира да върти. Бутвам колата метър-два и пали без грешка. Явно проблемът е в стартера - закарах я, смъкнаха стартера, видяха някаква втулка, че не е точно, както трябва да е и я смениха, само че проблемът си остана и след това. Не пали колата, бутвам я, запалва, прибирам се пред нас на паркинга, гася, паля - без проблеми. Просто всичко е магия, на няколко компютърни диагностици я карах, не искат да я погледнат, казват, че не е за тях. Какво ще ме посъветвате, да разкарам този стартер ли, щом спира да върти?! Дали пък е от него проблема или не достига ток до него в момента, когато не върти? Почистени са основно масите, като се почне от акумулатора, до купето и мотора. Ако ми прави мизерия имобилайзера в ключа какво ще се наблюдава? Ще върти яко стартера, но няма да пали - или няма да върти въобще? Приемам всякакви съвети, че вече съм се видял в чудо.Да уточня - колата е брава 1.6 16 клапана, няма газ, не е имала никога, запали веднъж си е пушка, никакви проблеми, лампи, диагностики и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали понякога - брава 1.6 16v 1996 година
Collapse
X
-
nedialk00
-
Re: Не пали понякога - брава 1.6 16v 1996 година
VALIO_RACING написа:... Когато моторът е топъл или така ми се струва веднъж в седмицата - може и по-рядко и по-често, късмет е, не пали - завърта стартера за малко и спира да върти. Бутвам колата метър-два и пали без грешка. Явно проблемът е в стартера - ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Re: Не пали понякога - брава 1.6 16v 1996 година
simeon3000 написа:VALIO_RACING написа:... Когато моторът е топъл или така ми се струва веднъж в седмицата - може и по-рядко и по-често, късмет е, не пали - завърта стартера за малко и спира да върти. Бутвам колата метър-два и пали без грешка. Явно проблемът е в стартера - ...
Коментар
-
Тя тази тема и тази:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53230 не се ли дублират и вървят успоредно сега ,понеже съм от засегнатите и ми се струва че става въпрос за едно и също явление.Ами то удавника казват и за сламката се хващал и понеже само още този датчик на Хол не съм пробвал да сменя искам преди да се набутам още да питам ,тези които са ЗА него ,дали са разбрали ,че като казваме "не пали" имаме предвид, че стартера не върти или завърта лениво четвърт оборот все едно че няма ток , а не че бензиновия двигател не пали , защото на бутане няма проблем след 2 метра да запали. Сега с тезата за тези датчици на коляновия и разпределителния валове ни се внушава, че в колите ни има толкова силен ИИ ( изкуствен интелект) който решава ,че като не е изправен датчика на Хол и ще прекъсне или намали напрежението (или големината на тока) във веригата на стартера. Така ли е?
Коментар
-
Не разберам и как един пьт ще сработва и ще пали а след това няма,ако е от него ще пробвам с едно шише ледена вода да го охладя и ще се разбере дали е от него,датчика е влагоустоичив и явно му вливяе температурата! :P Само дето моята кола сега се уплаши нещо и си пали хахахаха сега ще я дебна и сигурно и тя мен да вземе да не запали като нямам вода в мен :Dfiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008
Коментар
-
Добре, колеги. Имах съвсем скоро с на един приятел колата същия проблем - датчик на колянов вал. Пунто 1.2 - 60 кончета. Колата отказваше да пали и то тотално, бутахме я 2 км, няма и няма, разкачих тоците, закачих ги и запали на магия до следващия ден, когато вече остана в гаража. Изтегли я до диагностика и той вече видя, че е датчик колянов вал. Но при мен не е точно това проблема, защото аз като бутна пали след 2 метра, както е писано по-горе Този датчик на Хол какво върши? Ако може някой да обясни? Датчик на колянов вал се хваща от компютърна диагностика, нали, пък при мен - нищо, има ли някой дето е пробвал друг?кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Четките бяха повече от половината, казаха, че има още доста хляб в тях и нямат нужда от смяна. Изглеждаха съвсем нормално, нито надирания някакви, отчупени парченца, казаха, че нямат нужда от смяна. Наистина, това ми хареса за удара по стартера, трябва да се опита Сега, като се замисля, сменяна е бобината с кабели преди 3 години, защото изгоря бобината от пробил кабел, да не би като се загрее бобината да се бъзика нещо?кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Колеги, сега бяха накупени ролки и ремък - ангренажни, че наведнъж взехме и датчика за коляновия вал. Все още не са сменени частите. Не сме ходили на диагностика - компютърна за ДКВ, просто ей така го взехме, цена - 35 лв. Казаха, че е някакъв универсален за 1.6 мотора, макар, че аз ги гледах, че имат някаква разлика - 90 и 103 коня?! Може да се върне, ако не съответства, ще се разбере. Стискайте палци да е това, като се сменят частите тази седмица или другата, когато бащата има време да я закара на майстор ще пиша какво е станало отново :D :Dкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
nedialk00
датчика може да си го смениш и сам, колата ще се оправи с новия датчик. само че какъв е той такъв универсален ? ходи го върни и си купи какъвто си трябва няма да те оправят 30 лева
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар