Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.6 не пали

    Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи

    #2
    Re: 1.6 не пали

    durex_a написа:
    Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
    Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    Коментар


      #3
      Re: 1.6 не пали

      fast_ghost написа:
      durex_a написа:
      Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
      Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.
      Колата е седяла повече от 4 дена дори и да е била задавена трябвало да се оправи вече според мен , пак не пали .. друг е проблема сега ще опитам с маркучите

      Коментар


        #4
        Re: 1.6 не пали

        durex_a написа:
        fast_ghost написа:
        durex_a написа:
        Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
        Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.
        Колата е седяла повече от 4 дена дори и да е била задавена трябвало да се оправи вече според мен , пак не пали .. друг е проблема сега ще опитам с маркучите
        Опитай на бутане колега ако тогава не стане пробвай дали качва бензин, и виж дали има искра.
        Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
        Punto. 1.2 16v. 86hp+

        Коментар


          #5
          Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти

          Коментар


            #6
            durex_a написа:
            Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
            напълно вероятно

            Коментар


              #7
              durex_a написа:
              Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
              Ами, най добре е да замериш налягането от бензиновата ти помпа с уред. Отколкото да дадеш пари за нова и после да се окаже, че не е от помпата ... Иначе от това, което казваш...ми се струва, че е помпата. В смисъл то не трябва да "цика" като през спринцовка, защото отвора е доста по голям. Бих те посъветвал да замериш налягането. За да не си даваш парите на вятъра. Тя и мойта помпа не хвърля кой знае каква силна струя, но си върши работата (засега).
              Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
              Punto. 1.2 16v. 86hp+

              Коментар


                #8
                fast_ghost написа:
                durex_a написа:
                Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
                Ами, най добре е да замериш налягането от бензиновата ти помпа с уред. Отколкото да дадеш пари за нова и после да се окаже, че не е от помпата ... Иначе от това, което казваш...ми се струва, че е помпата. В смисъл то не трябва да "цика" като през спринцовка, защото отвора е доста по голям. Бих те посъветвал да замериш налягането. За да не си даваш парите на вятъра. Тя и мойта помпа не хвърля кой знае каква силна струя, но си върши работата (засега).
                За жалост нямам с какво да замеря , помпата ще я купя от колега за малка сума ,тя рано или късно ще ми трябва /според мен / така че няма да хартиса предполагам .Мен ми се струва че ако не е помпа ще е някой адски голяма дреболия на която доста ще се смея /от личен опит го казвам/п.с. Само за последното. Преди 3 години правихме основен ремонт на двигателя на типото ни заради една гарнитура на главата така че няма да се учудя и тук да е нещо глупаво !!!

                Коментар


                  #9
                  Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    dudulia написа:
                    Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.
                    96-та е колата колега , сподели къде се намира филтъра ?

                    Коментар


                      #11
                      durex_a написа:
                      dudulia написа:
                      Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.
                      96-та е колата колега , сподели къде се намира филтъра ?
                      Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        tipo33 написа:
                        Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
                        Щото вече ме запомниха на бензиностанцията и ме е срам .Тоест филтъра се намира при бензиновата помпа ?

                        Коментар


                          #13
                          durex_a написа:
                          tipo33 написа:
                          Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
                          Щото вече ме запомниха на бензиностанцията и ме е срам .Тоест филтъра се намира при бензиновата помпа ?
                          Филтърът се намира пред задна дясна гума. "Скрит" е над една пластмаса, която се сваля като развиеш 5-6 рапидки.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            Сложи още бензин и ще запали, малко трудно първия път. Не се занимавай с друго, без да си пробвал с повече бензин първо. И при мен беше глътнала въздух и първото палене беше мъка. Но с 15л в резервоара запали сравнително лесно и започна да се чува едно отчетливо чукане за около минута, може би от минаването на въздуха през дюзите. Следващите 1-2 паления за деня бяха малко по трудни - от първия път си палеше вече, но трябваше да се задържи на контакт 2-3 секунди. После вече всичко си беше нормално.Същото ми се е случвало и с друга кола. Бях оставил Clio-то без бензин, но то после запали много по-трудно. При него на място нямаше начин и се наложи да го дърпаме.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Ако е от помпа или филтър проблемът трябва да се реши утре, тоест утре ще пиша какво е станалоСамо да вметна помпата я вземам за 20лв. за това не е чак такъв проблем /предвид цената нова ,за това иначе 20лв са си 20лв/Но като следя една друга тема и гледам цени на горивата дори и да запали има доста да седи пред блока

                              Коментар

                              Working...
                              X