Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 не пали
Collapse
X
-
Re: 1.6 не пали
durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . ИдеиПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
-
Re: 1.6 не пали
fast_ghost написа:durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Коментар
-
Re: 1.6 не пали
durex_a написа:fast_ghost написа:durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . ИдеиПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
Коментар
-
durex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
Коментар
-
durex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да въртиПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
fast_ghost написа:durex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
Коментар
-
Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.
Коментар
-
durex_a написа:dudulia написа:Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
Коментар
-
durex_a написа:tipo33 написа:Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Сложи още бензин и ще запали, малко трудно първия път. Не се занимавай с друго, без да си пробвал с повече бензин първо. И при мен беше глътнала въздух и първото палене беше мъка. Но с 15л в резервоара запали сравнително лесно и започна да се чува едно отчетливо чукане за около минута, може би от минаването на въздуха през дюзите. Следващите 1-2 паления за деня бяха малко по трудни - от първия път си палеше вече, но трябваше да се задържи на контакт 2-3 секунди. После вече всичко си беше нормално.Същото ми се е случвало и с друга кола. Бях оставил Clio-то без бензин, но то после запали много по-трудно. При него на място нямаше начин и се наложи да го дърпаме.
Коментар
-
Ако е от помпа или филтър проблемът трябва да се реши утре, тоест утре ще пиша какво е станалоСамо да вметна помпата я вземам за 20лв. за това не е чак такъв проблем /предвид цената нова ,за това иначе 20лв са си 20лв/Но като следя една друга тема и гледам цени на горивата дори и да запали има доста да седи пред блока
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар