Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Само за колегите които ме подстрекаваха да стана спонсор на бензиностанциите , още 10 литра днес колата пак не пали .Градски добре че не се хвана ти да ми ги налееш като твоят комшия че щеше да си на зад с 25лв.

    Коментар


      #62
      durex_a написа:
      Само за колегите които ме подстрекаваха да стана спонсор на бензиностанциите , още 10 литра днес колата пак не пали .Градски добре че не се хвана ти да ми ги налееш като твоят комшия че щеше да си на зад с 25лв.
      Е голяма работа,че бих ти дал бензин за 25 лв,щяхме да отидем два пъти до текето с твоята кола да пием по бира и тя щеше да ги изгори :D .Иначе сериозно градски,въртя ли я достатъчно да обезвъздуши.Моята запали след доста дълго въртене.Въпреки всичко успех!
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #63
        tipo33 написа:
        durex_a написа:
        Само за колегите които ме подстрекаваха да стана спонсор на бензиностанциите , още 10 литра днес колата пак не пали .Градски добре че не се хвана ти да ми ги налееш като твоят комшия че щеше да си на зад с 25лв.
        Е голяма работа,че бих ти дал бензин за 25 лв,щяхме да отидем два пъти до текето с твоята кола да пием по бира и тя щеше да ги изгори :D .Иначе сериозно градски,въртя ли я достатъчно да обезвъздуши.Моята запали след доста дълго въртене.Въпреки всичко успех!
        въртях я около 4-5 пъти малко по късно ще сляза да опитам пак и ще направя 1 клип, тя пак припалва и до там

        Коментар


          #64
          Вчера с колегата tipo33 остановихме че "ток има да те убие", бензин има да те удави ! Колата не пали ! поне се радвам че ще спрете да ме кандардисвате да наливам още. Други датчици бушони нещо да проверя ?Може ли ремъка да е прескочил и за това да не иска да запали ? Другото което е щеката за маслото лъха на бинзин, тоест си го обеснявам колата се дави и това което не може да го изгори утива в картера ? И да обобщим бензин има ток по кабелите има , днес ще извадя свещите. Някой друг ако се сети нещо да пише ...

          Коментар


            #65
            Ми колкото и клиширано да звучи май е време да потърсиш помощ от специалист. Ако има бензин до дюзите това не означава че има достатъчно налягане. Ако ти се дави мотора може да мокри свещите и пак да не запали незвисимо че има ток. като поовъртиш на стартер и като не пали веднага след това извади свещите и виж дали са мокри . Пробвай и с друг комплект свещи. Имал съм такъв случай да не пали от стари свещи особено ако колата ти е седяла повече време. Не е задължително да са нови , даже и да са с други параметри пак стават за проба (може от кола на познат която си върви нормално). Ако мотора е задавен можеда го продухаш на стартер с отвити свещи и с откачена букса към дюзите ( с цел да не хвърля бензин). След наколко оборота е готово слагаш свещите които трябва да са сухи ( добре се сушат с пепел от цигара ). Сега други варианти са да замерите компресия, или по скоро първо да се види ремъка дали е зацепен. Ако е изронил зъби и е превъртял може да удари клапани , а това ще си проличи като мериш компресия . Мисля че можеш да усетиш и ако въртиш коляновия вал с тръбен ключ като на всеки цилиндър ще трябва да чуваш как фъска в момент на изпускане , горе долу през половин оборот. Ако е недостъпно да се върти вала с ключ ( а то май си е така ), може и на 5 -та скорост да я побутвате по малко за да превъртате так мотора . .Ако не е и от това кой знай още какви причини може да има . Датчик колянов вал , МАП сензор и т.н. Не мога така да гадая.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар


              #66
              Колата днес запали ! Оказа се че от наливането и якото въртене е била "много удавена",не хванах дикиша само как се е само задавила от стоене ... Момчето каза че е пускало всяка дюза да се "издуха" или нещо такова сушил е свещите и колата е запалила ... пълна мистерия ! Поне за мен ...

              Коментар


                #67
                Е хайде честито :D !От опит зная колко е гот да видиш колата си жива след доста време.Мамка му, трябваше да развием свещите,да спрем помпата и да въртим да издуха всичко,ама то вече бадева да разсъждаваме,като си се оръсил вече.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #68
                  tipo33 написа:
                  Е хайде честито :D !От опит зная колко е гот да видиш колата си жива след доста време.Мамка му, трябваше да развием свещите,да спрем помпата и да въртим да издуха всичко,ама то вече бадева да разсъждаваме,като си се оръсил вече.
                  Благодаря ! аз и това прави споко пак нямаше ефект ... не знам защо !

                  Коментар


                    #69
                    durex_a написа:
                    tipo33 написа:
                    Е хайде честито :D !От опит зная колко е гот да видиш колата си жива след доста време.Мамка му, трябваше да развием свещите,да спрем помпата и да въртим да издуха всичко,ама то вече бадева да разсъждаваме,като си се оръсил вече.
                    Благодаря ! аз и това прави споко пак нямаше ефект ... не знам защо !
                    :D :D Значи майстора ти и той не знае как я е оправил.Дано да нямаш вече проблеми! :D
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #70
                      Хайде и от мен пожелание скоро да не влиза в бокса.
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар


                        #71
                        ThE_PuNiSHeR написа:
                        НАлей поне още 5 кила бензин и... Отвиваш свещите и откачаш кабела, който влиза в бобината. Изгаряш свещите, защото 99% ще са мокри. Намокряш един парцал с бензин и го палиш и свещите отгоре. След като си откачил кабела на бобината отиваш и почваш да въртиш на стартер, няколко секунди - по твое осмотрение. След това слагаш свещите и палиш. Ако не ти работи както трябва, сменяш свещите.
                        Е аз на кого говоря

                        Коментар


                          #72
                          tipo33 написа:
                          Е голяма работа,че бих ти дал бензин за 25 лв,щяхме да отидем два пъти до текето с твоята кола да пием по бира и тя щеше да ги изгори :D .Иначе сериозно градски,въртя ли я достатъчно да обезвъздуши.Моята запали след доста дълго въртене.Въпреки всичко успех!
                          Явно тук е бил ключа за бараката, както при дизелите на се ли обезвъздуши нЕма палене. Само ми е любопитно как "е пускало всяка дюза да се "издуха"". Къде точно я занесе ако не е тайна?
                          FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                          Коментар


                            #73
                            marmil написа:
                            tipo33 написа:
                            Е голяма работа,че бих ти дал бензин за 25 лв,щяхме да отидем два пъти до текето с твоята кола да пием по бира и тя щеше да ги изгори :D .Иначе сериозно градски,въртя ли я достатъчно да обезвъздуши.Моята запали след доста дълго въртене.Въпреки всичко успех!
                            Явно тук е бил ключа за бараката, както при дизелите на се ли обезвъздуши нЕма палене. Само ми е любопитно как "е пускало всяка дюза да се "издуха"". Къде точно я занесе ако не е тайна?
                            Колата беше при Люси /до РОАТ/ Иначе преди да я закарам до там горих свещи откачих помпата въртях на стартер файда йок

                            Коментар


                              #74
                              Ай честито запалване. Казах аз да отвиеш свещи и да продухаш мотора. Типото така се беше удавило преди години си спомням посред зима една вечер си играх 5 часа да го оправя . То не бяха кабели свещи и т.н. И между другото такава система се обезвъздушава за секунди като тръгне помпата. 2-3 литра бензин стигат, другите идеи да сипеш 20 литра са необосновани.
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар


                                #75
                                kalin555 написа:
                                Ай честито запалване. Казах аз да отвиеш свещи и да продухаш мотора. Типото така се беше удавило преди години си спомням посред зима една вечер си играх 5 часа да го оправя . То не бяха кабели свещи и т.н. И между другото такава система се обезвъздушава за секунди като тръгне помпата. 2-3 литра бензин стигат, другите идеи да сипеш 20 литра са необосновани.
                                Колега човека каза че бензина в резервоара ми е пре достатъчен, иначе това с отвиването на свещите тяхното обгаряне и чистене го правих ,после преди да ги сложа сухи и почистени откачих бензиновата помпа и въртях на стартер без свещи 2 пъти по около 20 сек. след това сложих свещите пак се мъчеше, намокри ги и се отказах

                                Коментар

                                Working...
                                X