Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен теч двигателно масло - помогнете !!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен теч двигателно масло - помогнете !!

    Колата е Мареа 1,6 98 !!Карам я предимно градско,но преди ден я покарах на магистралата минал съм около 90 -100 километра !! Скороста с която карах беше до 130 км в час !! След като се прибрах забелязах локвичка двигателно масло под колата - досега и капка не е текла. Странното е ,че теча беше от към ангренажния ремък !!На другия ден я карах пак в София без да я зоря -НИТО КАПКА !!!!!! Махнах капака на ангренажа- до колкото се видя няма теч от семерингите !! От къде може да се е появил теча и защо спря !! Помагаите,че трябва да свалям ангренажа за да се види по-добре.Ще съм благодарен за компетентните Ви отговори !! :D
    1+1=2

    #2
    Има ли вероятност ако не я спираш в гараж , да е имало от друга кола текло масло на паркинг местото, 2ри вариант да изпуска при високи обороти от някъде!

    Коментар


      #3
      svetljotod написа:
      Има ли вероятност ако не я спираш в гараж , да е имало от друга кола текло масло на паркинг местото, 2ри вариант да изпуска при високи обороти от някъде!
      100 процента е от мен - има омасляване и то доста!!2 ри вариант-и аз така си мисля-но точно в тази част не зная от къде може да е !!!
      1+1=2

      Коментар


        #4
        Спряло е защота се появява при високи обороти.Закарай колата на канал и виж отдолу от къде омаслява.Щом е текло ще има следи.Аз имах подобна случка при каране по магистрала-загубих 0,5 литра от Русе да Варна,ама при каране с мръсна газ .Беше протекла съмерингата на коляновия вал откъм ремъка.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          Огледай маншона на полуоската от тая страна, имах случай, при спукан маншон да ми тече само като я спра с дупката надолу. И става тука има, тука нема.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            tipo33 написа:
            Спряло е защота се появява при високи обороти.Закарай колата на канал и виж отдолу от къде омаслява.Щом е текло ще има следи.Аз имах подобна случка при каране по магистрала-загубих 0,5 литра от Русе да Варна,ама при каране с мръсна газ .Беше протекла съмерингата на коляновия вал откъм ремъка.
            Аз я разгледах на канал но не откривам от къде тече -идва от към ангренажа но трябва да го сваля за да се види ?
            1+1=2

            Коментар


              #7
              Plastex написа:
              Огледай маншона на полуоската от тая страна, имах случай, при спукан маншон да ми тече само като я спра с дупката надолу. И става тука има, тука нема.
              Полуоската е суха- а и маслото е двигателно !!
              1+1=2

              Коментар


                #8
                germany написа:
                tipo33 написа:
                Спряло е защота се появява при високи обороти.Закарай колата на канал и виж отдолу от къде омаслява.Щом е текло ще има следи.Аз имах подобна случка при каране по магистрала-загубих 0,5 литра от Русе да Варна,ама при каране с мръсна газ .Беше протекла съмерингата на коляновия вал откъм ремъка.
                Аз я разгледах на канал но не откривам от къде тече -идва от към ангренажа но трябва да го сваля за да се види ?
                Значи може да са няколко неща-семеринг на колянов вал,на разпределителен вал,от гарнитура на капака на клапаните и не дай боже гарнитура на главата,НО щом тече само от към ангренажа е малко вероятно.Аз залагам на семеринг на коляновия вал.Отвори капака на ангр. ремък и виж,не се бави,да не ти омасли ангр. ремък,че това не е майтап работа.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #9
                  tipo33 написа:
                  germany написа:
                  tipo33 написа:
                  Спряло е защота се появява при високи обороти.Закарай колата на канал и виж отдолу от къде омаслява.Щом е текло ще има следи.Аз имах подобна случка при каране по магистрала-загубих 0,5 литра от Русе да Варна,ама при каране с мръсна газ .Беше протекла съмерингата на коляновия вал откъм ремъка.
                  Аз я разгледах на канал но не откривам от къде тече -идва от към ангренажа но трябва да го сваля за да се види ?
                  Значи може да са няколко неща-семеринг на колянов вал,на разпределителен вал,от гарнитура на капака на клапаните и не дай боже гарнитура на главата,НО щом тече само от към ангренажа е малко вероятно.Аз залагам на семеринг на коляновия вал.Отвори капака на ангр. ремък и виж,не се бави,да не ти омасли ангр. ремък,че това не е майтап работа.
                  Сухи са !!
                  1+1=2

                  Коментар


                    #10
                    germany написа:
                    tipo33 написа:
                    germany написа:
                    tipo33 написа:
                    Спряло е защота се появява при високи обороти.Закарай колата на канал и виж отдолу от къде омаслява.Щом е текло ще има следи.Аз имах подобна случка при каране по магистрала-загубих 0,5 литра от Русе да Варна,ама при каране с мръсна газ .Беше протекла съмерингата на коляновия вал откъм ремъка.
                    Аз я разгледах на канал но не откривам от къде тече -идва от към ангренажа но трябва да го сваля за да се види ?
                    Значи може да са няколко неща-семеринг на колянов вал,на разпределителен вал,от гарнитура на капака на клапаните и не дай боже гарнитура на главата,НО щом тече само от към ангренажа е малко вероятно.Аз залагам на семеринг на коляновия вал.Отвори капака на ангр. ремък и виж,не се бави,да не ти омасли ангр. ремък,че това не е майтап работа.
                    Сухи са !!
                    Може ли да изтече толкова много от гарнитурата на клапанит /те са две / или от главата !!!
                    1+1=2

                    Коментар


                      #11
                      Колега,при мен на Темпрата го имам същия проблем и е точно от семерината на коляновия вал,вече се е опекла и като се покара малко в по-високи обороти и почва да капе от нея,а като я карам нормално и маслото не е загряло и оборотите са ниски(ниско налягане на маслото) и няма течове,но при мен е вече доста зле положението,но няма време да я сменя,въпреки,че имам и новата семерина,но докато стигна до нея имам да свалям 5 ремъка и за сега само си доливам масло
                      FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                      Коментар

                      Working...
                      X