Здравейте колеги.От известно време колата хълца, върви на тласъци в ниските обороти(до 2500), тромава и заглъхнала е, гори СТРАШНО много и звучи странно...може би по-шумно.Стъпкови мотори, дроселови клапи, TPS и MAP не съм нито чистил нито прегледал, както ме бяха съветвали много хора във форма, единствените неща, които направих до момента са най-лесните - разкачване на тока и самообучение(което не помогна) и разкачване на ламбда сондата. Като откачих сондата, колата направо стана друга, не се дави и си върви нормално, а разхода намаля значително, макар че според мен пак си гори доста.Въпроса ми е колко време мога да карам така с откачена сонда, за да знам колко мога да се мотам докато купя нова или да я почистя и да пробвам ще има ли ефект. Изобщо има ли проблем да се кара така? Доколкото знам, колата си върви с някакви фабрични стойности на горивната смес при това положение. Катализатор нямам, така че за него не ме е страх :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16V 1999г. - ламбда сонда
Collapse
X
-
g0blin написа:sok1 написа:Няма проблем, освен финансов.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар