Здравейте колеги,искам да ви помоля за съвет. Разочаровах се от "майсторите" в два сервиза вече, а и сам не мога да се справя нещо. Значи историята е следната на кратко:Един ден колата започна да гасне в движение. Не държеше ниските обороти. Предположих веднага, че е стъпково моторче, но все пак я закарах при майстор. Той остановил същото. Между другото колата пушеше и черно, но предполагах, че й идва богата сместа, ако моторчето е затворило например постоянно. Та закупих си стъпково моторче и го смених. Промяна имаше - задържа оборотите, но продължаваше да пуши черно, а и не работеше равномерно.Опитах какви ли не неща, пробвах всякакви варянти, взех чисто нова бобина за да я пробвам - оказа се, че и тя не е. Във времето в което се опитвах сам да установя проблема се появи и въпросното пукане в колекторите, но го чух един-два пъти и не обърнах сериозно внимание, защото после изчезна. Последва ново посещение на друг сервиз, в който установиха, че е спукано маркучето за вакуума на бензиновата рейка. Смених го и колата спря да пуши черно.Проблема с гърменето в колекторите обаче започна да се проявява все повече и повече и в момента го прави почти при всяко РЯЗКО подаване на газ. При плавно подаване на газ не го прави. Връщах и старото стъпково моторче - сега колата не гасне с него... Свещите са чисто нови - по каталог. Въздушния филтър е на 1000 км и е чист. Дросела е почистен.Ще съм благодарен за съвет. Това което ми идва на ум е прескочил ангренаж ? Във втория сервиз ми споменаха за аванса, който не ми е ясно точно как работи при кола с електронна бобина... Та очаквам включване от вас колеги с предположения и съвети ?Между другото забравих да спомена, че колата няма газ и никога не е имала.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърмене в колекторите - Мареа 1.6
Collapse
X
-
Taя бедна смес от какво да идва ? А имаш в предвид да не дава искра на някой цилиндър за кабелите ? Тогава няма ли просто колата да попрекъсва .. гърменето от къде ще дойде ?Едит: Явно аз не съм бил достатъчно изчерпателен в първия пост. Гърменето не е в изпускателния колектор, а в смукателния Което хич не е добре. За това ме навежда на мисълта, че или подава искра по някаква причина по рано, или клапани нещо ..Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Инжекторите почистени ли са? В какво състояние са свещите. Ако може снимка. И на диагностика ходил ли си? Да видят поне ламбдата в какво състояние е?Пробвал ли си рестарт на компа в махане на акумулатор?Трябва да се премери и налягането на горивната помпа...Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Инжекторите са почистени на ултразвук преди няма и 3000-4000 км. Свещите са чисто нови NGK по каталог за моята кола. На диагностика уж са я качвали и на 2-те места, но или ме лъжат или я закачат с някакъв универсален софтуер, който не върши добра работа за FIAT. На едното място ми казаха, че е закачана на някакъв BOSCH, но не показала нищо нередно. И все пак, въпреки че и на 2-те места са я закачали, все още ми стои грешката за еърбег-а, която се появи по-рано (от откачена букса под седалката) и не са я изчистили (или поради невъзможност или по простата причина, че ме лъжат за диагностиката). Рестарт съм правил не веднъж... Налягането на горивната помпа ми звучи добра идея и въпреки всичко си мисля че няма логика, защото според мен колата щеше да има проблем във високите обороти ако помпата няма дебит , а тя няама проблем във високите.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Имам същия като теб проблем!! Вече съм се отчаял тотално,защото всичко едно по едно го проверявам и нищо.. Сега ще сменям след малко бензиновия филтър,че сам той остана по веригата ... На диагностиката не показва нещо.. И с рестарт на компа не става..И инжекторите ги чистих.. И помпи сменях...Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
И аз колега съм така.. смених каквото можеш да се сетиш, бобина, свещи, кабели, моторче за празен ход, бензинов филтър, дюзи чистих и какво ли още не което не се сещам и пак не се оправя. За мен остава единствено ангренаж или някой датчик там по валовете, но това не ми е по силите.Ако успееш да оправиш твоя проблем - да не забравиш да ми кажеш какво е било Та да пробвам и азFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Задължително ще споделя и аз ако имам напредък ’97 e моята . При тебе ? А и още един въпрос - при теб от веднъж ли се появи ? Как стана точно ? Защото при мен стана от раз. Един ден се качих и все едно през нощта някой й е направил нещо. Предния ден си беше на 6.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:... Защото при мен стана от раз. Един ден се качих и все едно през нощта някой й е направил нещо. Предния ден си беше на 6.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Мойта е 95 края и при мен стана от смяна на бензиновата помпа,която започна да забива..Смених 4 помпи,който ги свалям от работеща кола и ги качвам на мойта и с всичките гърми..А една от помпите беше мерена и показваше нормални показатели..А при мен особеното е,че на Метан колата работи перфектно!! Което ме навежда на мисълта,че не може да е от ремъка..Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Звучи логично. Не зная дали си въобразявам, но сега като се замисля, колата като достигне високи обороти - около 5000 да кажем и после като че ли много бавно спадат като отпусна газта. Дали това не се дължи точно на ТПС-а ?Още нещо - как мога да разбера дали работи коректно ? Начин за измерване или нещо подобно ? Смяната с нов как става, защото съм чувал, че настройката им е трудна след като се заменят ?Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар