Здравейте колеги,искам да ви помоля за съвет. Разочаровах се от "майсторите" в два сервиза вече, а и сам не мога да се справя нещо. Значи историята е следната на кратко:Един ден колата започна да гасне в движение. Не държеше ниските обороти. Предположих веднага, че е стъпково моторче, но все пак я закарах при майстор. Той остановил същото. Между другото колата пушеше и черно, но предполагах, че й идва богата сместа, ако моторчето е затворило например постоянно. Та закупих си стъпково моторче и го смених. Промяна имаше - задържа оборотите, но продължаваше да пуши черно, а и не работеше равномерно.Опитах какви ли не неща, пробвах всякакви варянти, взех чисто нова бобина за да я пробвам - оказа се, че и тя не е. Във времето в което се опитвах сам да установя проблема се появи и въпросното пукане в колекторите, но го чух един-два пъти и не обърнах сериозно внимание, защото после изчезна. Последва ново посещение на друг сервиз, в който установиха, че е спукано маркучето за вакуума на бензиновата рейка. Смених го и колата спря да пуши черно.Проблема с гърменето в колекторите обаче започна да се проявява все повече и повече и в момента го прави почти при всяко РЯЗКО подаване на газ. При плавно подаване на газ не го прави. Връщах и старото стъпково моторче - сега колата не гасне с него... Свещите са чисто нови - по каталог. Въздушния филтър е на 1000 км и е чист. Дросела е почистен.Ще съм благодарен за съвет. Това което ми идва на ум е прескочил ангренаж ? Във втория сервиз ми споменаха за аванса, който не ми е ясно точно как работи при кола с електронна бобина... Та очаквам включване от вас колеги с предположения и съвети
?Между другото забравих да спомена, че колата няма газ и никога не е имала.
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар