Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гърмене в колекторите - Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гърмене в колекторите - Мареа 1.6

    Здравейте колеги,искам да ви помоля за съвет. Разочаровах се от "майсторите" в два сервиза вече, а и сам не мога да се справя нещо. Значи историята е следната на кратко:Един ден колата започна да гасне в движение. Не държеше ниските обороти. Предположих веднага, че е стъпково моторче, но все пак я закарах при майстор. Той остановил същото. Между другото колата пушеше и черно, но предполагах, че й идва богата сместа, ако моторчето е затворило например постоянно. Та закупих си стъпково моторче и го смених. Промяна имаше - задържа оборотите, но продължаваше да пуши черно, а и не работеше равномерно.Опитах какви ли не неща, пробвах всякакви варянти, взех чисто нова бобина за да я пробвам - оказа се, че и тя не е. Във времето в което се опитвах сам да установя проблема се появи и въпросното пукане в колекторите, но го чух един-два пъти и не обърнах сериозно внимание, защото после изчезна. Последва ново посещение на друг сервиз, в който установиха, че е спукано маркучето за вакуума на бензиновата рейка. Смених го и колата спря да пуши черно.Проблема с гърменето в колекторите обаче започна да се проявява все повече и повече и в момента го прави почти при всяко РЯЗКО подаване на газ. При плавно подаване на газ не го прави. Връщах и старото стъпково моторче - сега колата не гасне с него... Свещите са чисто нови - по каталог. Въздушния филтър е на 1000 км и е чист. Дросела е почистен.Ще съм благодарен за съвет. Това което ми идва на ум е прескочил ангренаж ? Във втория сервиз ми споменаха за аванса, който не ми е ясно точно как работи при кола с електронна бобина... Та очаквам включване от вас колеги с предположения и съвети ?Между другото забравих да спомена, че колата няма газ и никога не е имала.
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    #2
    1 бедна смес2кабел/ли/ свещ
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      Taя бедна смес от какво да идва ? А имаш в предвид да не дава искра на някой цилиндър за кабелите ? Тогава няма ли просто колата да попрекъсва .. гърменето от къде ще дойде ?Едит: Явно аз не съм бил достатъчно изчерпателен в първия пост. Гърменето не е в изпускателния колектор, а в смукателния Което хич не е добре. За това ме навежда на мисълта, че или подава искра по някаква причина по рано, или клапани нещо ..
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Инжекторите почистени ли са? В какво състояние са свещите. Ако може снимка. И на диагностика ходил ли си? Да видят поне ламбдата в какво състояние е?Пробвал ли си рестарт на компа в махане на акумулатор?Трябва да се премери и налягането на горивната помпа...
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          Инжекторите са почистени на ултразвук преди няма и 3000-4000 км. Свещите са чисто нови NGK по каталог за моята кола. На диагностика уж са я качвали и на 2-те места, но или ме лъжат или я закачат с някакъв универсален софтуер, който не върши добра работа за FIAT. На едното място ми казаха, че е закачана на някакъв BOSCH, но не показала нищо нередно. И все пак, въпреки че и на 2-те места са я закачали, все още ми стои грешката за еърбег-а, която се появи по-рано (от откачена букса под седалката) и не са я изчистили (или поради невъзможност или по простата причина, че ме лъжат за диагностиката). Рестарт съм правил не веднъж... Налягането на горивната помпа ми звучи добра идея и въпреки всичко си мисля че няма логика, защото според мен колата щеше да има проблем във високите обороти ако помпата няма дебит , а тя няама проблем във високите.
          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
          Fiat Marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Имам същия като теб проблем!! Вече съм се отчаял тотално,защото всичко едно по едно го проверявам и нищо.. Сега ще сменям след малко бензиновия филтър,че сам той остана по веригата ... На диагностиката не показва нещо.. И с рестарт на компа не става..И инжекторите ги чистих.. И помпи сменях...
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              И аз колега съм така.. смених каквото можеш да се сетиш, бобина, свещи, кабели, моторче за празен ход, бензинов филтър, дюзи чистих и какво ли още не което не се сещам и пак не се оправя. За мен остава единствено ангренаж или някой датчик там по валовете, но това не ми е по силите.Ако успееш да оправиш твоя проблем - да не забравиш да ми кажеш какво е било Та да пробвам и аз
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Който го реши споделя на другия задължително! Довечера сменям бензиновия филтър,дано да има разлика...Ако не,ще видя какви датчици и простотии има и тях да проверявам...Коя година ти е колата?
                Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                Коментар


                  #9
                  Задължително ще споделя и аз ако имам напредък ’97 e моята . При тебе ? А и още един въпрос - при теб от веднъж ли се появи ? Как стана точно ? Защото при мен стана от раз. Един ден се качих и все едно през нощта някой й е направил нещо. Предния ден си беше на 6.
                  Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                  Fiat Marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    porosenoq написа:
                    ... Защото при мен стана от раз. Един ден се качих и все едно през нощта някой й е направил нещо. Предния ден си беше на 6.
                    След като е станало "от раз" и диагностиката не показва грешки, да се провери зацепването на ремъка е най-логичната следваща стъпка.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      Мойта е 95 края и при мен стана от смяна на бензиновата помпа,която започна да забива..Смених 4 помпи,който ги свалям от работеща кола и ги качвам на мойта и с всичките гърми..А една от помпите беше мерена и показваше нормални показатели..А при мен особеното е,че на Метан колата работи перфектно!! Което ме навежда на мисълта,че не може да е от ремъка..
                      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                      Коментар


                        #12
                        Колега, не прочетох нищо за потенциометъра на дроселовата клапа дали си сменял, повери и него

                        Коментар


                          #13
                          Maлко разяснение за неговата фукнция да кажеш ? Това за ТПС-а ли говориме ?
                          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                          Fiat Marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Да. Казва на компа колко и колко бързо натискаш педала на газта.
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              Звучи логично. Не зная дали си въобразявам, но сега като се замисля, колата като достигне високи обороти - около 5000 да кажем и после като че ли много бавно спадат като отпусна газта. Дали това не се дължи точно на ТПС-а ?Още нещо - как мога да разбера дали работи коректно ? Начин за измерване или нещо подобно ? Смяната с нов как става, защото съм чувал, че настройката им е трудна след като се заменят ?
                              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                              Fiat Marea 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X