Типото ми е 1,6 карбуратор 92г.,както знаете от предните ми постове.Днес скъсах аксесоарния ремък и колата прегря за секунди.Ремъка е FLENOR и е на три седмици.Не беше пренатегнат,нито хлабав.Предполагам скъсването е поради дефект в ремъка.Случи се така-чакам на голямо русенско кръстовище,колата е на 90 градуса,тръгвам и прас-светна лампата за акумулатора.Веднага разбрах какво става,но нямаше как да спра веднага,защото трябваше да се изтегля от кръстовището.Отбих след 30 метра,влязох в парвата пресечка и изгасих колата.Всичкото това от скъсването до изгасянето на двг става по моя преценка за около 60-70 секунди.Погледнах температурата
-110 градуса -на едно деление от червения сектор(този който има типо agt,знае точно за какво говоря).Извадих от багажника стария ремък,веднага го сложих и запалих колата.Температурата за около 30 секунди спадна до 90 градуса.Общо взето колата е стояла на около 100-110 градуса около 3 минути(засякох по часовника нарочно).После я карах около 20 км и всичко изглеждаше наред.Искам вашето мнение колеги,защото до сега не ми се е случвало,дали съм изкривил главата или повредил гарнитурата и за това време.Зная що годе какви са симптомите на това-прегряване,вода в маслото,масло във водата,намаляващ антифриз и т.н.За сега нямам такива неща,но един съсед ми каза,че може да се проявят чак след 2000-3000 км
.Това според вас вярно ли е?П.П.:Двигателя е 159.А3000.......,LPG




Коментар