Потвърждавам думите на Веско, този датчик който е на главата управлява стрелката, но кой от двата казва на ЕКУ-то каква горивна смес да направи сутуринта като дам на контакт. Този на термостата или този на главата?Вчера като си гледах ретуатора, видях че ще ми трябват О-пръстени, с обикновенни от 20ст. ще стане ли или трябва да търся маслоустойчиви пп В цитираната от Веско тема, аз твърдях че стрелката се влияе от датчика на термостата, но съм се подвел.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Синия датчик на термостата дава инфо към ЕКУ-то, тоя на главата е само за стрелката. Даже ако се разровиш из ръководството може да видиш на кой пин на ЕКУ-то отива.
Точно! Съжалявам, че не споменах за експериментите които съм си правил. На студен двигател съм вадил кабелите и на двата датчика. Като махна този от главата( той е само едно кабелче) стрелката пада на нула, но няма промяна в работата на двигателя. При вадене на буксата на датчика на термостата(синия) двигателя почва да се шашка...съответно и ЕКУ -то....
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар