Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулатор на налягането на горивото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулатор на налягането на горивото

    Здравейте колеги,Първо да разкажа за проблема .. отскоро колата ми започна да не може да се форсира на газ над 3500 оборота ... и максималната скорост на газ падна доста (над 130 почти не може да направи) (колата е с ГИ Фобус на 3 години). Беше време за смяна на консумативите на газовата (филтрите) и консумативите на колата (масла, филтри ... и т.н.) .. реших че може това да е проблема и затова не предприех нищо преди да сменя консумативите. Смених всичко (и на бензина и на газта), но проблема си остана и затова отидох в сервиз да ми погледнат газовата. Там ми казаха, че поради проблем на работата на бензин се обърква и газовата и това било причината за това държане на колата - след диагностика ми казаха че проблема е регулатора на налягането на горивото (на бензина) - http://metal.optinet.bg/index2.php?b...menkl=1&show=1Стори ми се доста странно (аз дори не знаех че има такъв регулатор, но разгледах какво прави и продължи да ми е странно, но все пак реших че си заслужава да дам 60лв. Взех го от AXM и го занесох в сервиза (в сервиза ми казаха че не могат да намерят такъв в наличност и затова аз се занимавах. Можели да намерят само оригинален, но цената му е 372 лв. - цена която аз няма да дам за такова нещо на толко стар автомобил) и днес го занесох. След смяната му сервизния ми обясни, че видиш ли Hoffer били ужасно калпави и моя нов регулатор не работи. Колата хич не можела да се изфорсира, било по-зле и от моя развален регулатор. Върнаха всичко по старо му и ми казаха да ходя да си намеря читав регулатор с който да отида пак в сервиза за да ми оправят колата.Та тук въпросите ми сега са няколко - бихте ли казали мнение за тази марка регулатори и ако наистина не стават от къде да си взема (пак в този сервиз изрично ме предупредиха че втора ръка не ставали щото ако е стоял дълго време на сухо мембраната му се напуквала и пак не ставал). Аз освен Hoffer друго не намирам в BG (странното е че не го намирам и в eper, за да видя колко струва оригинален)Второ - според вас какъв е шанса този детайл наистина да е проблема на колата (не знам дали има занижена мощност, но на бензин колата е значително по-добре отколкото на газ - обясняват че не можела да се настрои газовата и затова било толко зле всичко)И последно - можете ли да препоръчате добър майстор за Fobus в София който да погледне колата (защото явно трябва да взема мнение от още един сервиз) ПСНамерих го в eper - Fiat BRAVA 1V BRAVA BZ/DS (1995-199 102 FUEL END EXHAUST SYSTEMS 10226/01 FUEL INJECTION SYSTEM M3 - C2945 - 5894037 - PRESSURE REGULATOR Price including taxes: 170,71 EUR в Германия
    Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

    #2
    Абсолютно е възможно старият ти да е развален, а новият да е още по-зле. Имах подобна ситуация с резервна част на тази марка. Нищо против магазина - хората коректно си я приеха обратно и получих консумативи по мой избор на същата стойност. Има много коли със същият мотор тук във форума пуснати на части, които не са висели по моргите с години, така че нищо по-лесно колега. Даже цялата рейка с инжекторите и регулатора да вземеш едва ли ще ти искат повече отколкото си платил за тази дефектната.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Аз лично малко се съмнявам, че от работата на бензин се скапва работата на газ. Обратното по може да стане Когато ти правиха диагностиката ти беше ли там, гледали какво правят. Ако нямаш никакви проблеми на бензин си карай колата на читав газаджия.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Аз лично малко се съмнявам, че от работата на бензин се скапва работата на газ. Обратното по може да стане Когато ти правиха диагностиката ти беше ли там, гледали какво правят. Ако нямаш никакви проблеми на бензин си карай колата на читав газаджия.
        Aми недей да се съмняваш защото ако бензиновия регулатор е държал 4,5 бара вместо три то бензиновия комп е свалил бензиновите времена от 2.5мс на 1,5 а с тези времена /дори и преработени с коефицента/ газовите разпръсквачи няма как да заработят,същото важи и при обратния случай -ако регулатора е държал по ниско от нормалното налягане.Регулатора се мери единствено с манометър и ако в сервиза само са го сменили и са запалили колата ,видяли са че работи лошо и са го махнали без да занулят адаптацията то проблема е в компетентноста им а не в регулатора.

        Коментар


          #5
          Няма ли как да се измери този бензинов регулатор, дали е читав?
          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

          Коментар


            #6
            Измерва се налягането на горивото. Помпата прави около 5. Целта на този регулатор е да го ’отреже’ на 3 бара.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Основния признак по който се разбира, че е прецакан регулатора е трудно палене. Просто вкарва гориво след дросела и колата се дави. При запален двигател махни вакума на регулатора и ако пръска бензин от там, дори и съвсем леко , значи е заминал. Аз си купих от форума за 20 лв. и нямам грижи. Друг е въпроса как при диагностика ще се установи, че проблема е в него. Нещо тези "майстори" май май .......
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                По зелено маркуче след регулатора на налягането на горивото не тече бензин. Да разбирам, че трябва да закача манометъра преди рейката и да гледам налягането при работеща кола и след като загася двигателя?Едит - Закачих манометъра преди рейката и при работеща кола манометъра показа 2,9бара(има леко сълзене при манометъра - да кажем, че е нормално налягането). Когато загасих колата налягането веднага падна на 0. Предполагам е нормално - горивото се е върнало през маркуча за обратен бензин в резервоара??? Маркуча към резервоара беше пълен с бензин.Все пак ме гложди читав ли е регулатора на налягането на бензина? От една страна държи нормално налягане при работеща кола, но пък после пада рязко налягането???
                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                Коментар


                  #9
                  riewsofia написа:
                  По зелено маркуче след регулатора на налягането на горивото не тече бензин. Да разбирам, че трябва да закача манометъра преди рейката и да гледам налягането при работеща кола и след като загася двигателя?Едит - Закачих манометъра преди рейката и при работеща кола манометъра показа 2,9бара(има леко сълзене при манометъра - да кажем, че е нормално налягането). Когато загасих колата налягането веднага падна на 0. Предполагам е нормално - горивото се е върнало през маркуча за обратен бензин в резервоара??? Маркуча към резервоара беше пълен с бензин.Все пак ме гложди читав ли е регулатора на налягането на бензина? От една страна държи нормално налягане при работеща кола, но пък после пада рязко налягането???
                  От това което казваш излиза че регулатора ти е наред. При мен налягането беше нормално но по това маркуче ми връщаше бензин във входните колектори и ми давеше колата /както е писал колегата по горе/.при теб щом двата показателя са ти наред значи е ОК регулатора.Поздави.
                  Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                  Коментар


                    #10
                    Тоя регулатор има ли някакав начин да се реанимира. Цената му е 70лв. на хофер, ама на тях вяра да им нямаш в общи линии. Виждам че се ползва при Ауди А3 и Алфа 2.00/ говоря за този на Браво 1.8. 16V
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Да не са ти запушени гърнетата или катализатора?
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Да не са ти запушени гърнетата или катализатора?
                        Не са нови са, на 2месеца. Просто си тече бензин от вакума, а за нов пари не ми се дават нещо.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Той си е капсулован и май като пробие мембраната нема оправия.
                          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                          Коментар


                            #14
                            няма оправия, виж litrhrone-a няма начин да няма
                            Брава 1.6

                            Коментар


                              #15
                              nedialko- написа:
                              няма оправия, виж litrhrone-a няма начин да няма
                              Вече му звъннах на Жоро, има цената е 25лв. но може да ми го прати чак в понеделник което за мен означава поне още една седмица в бокса. Намерих един младеж от Хасково и ми го дава за 10лв. Утре ще ми го доставят, само остава да се огледам как се сменяше че нещо не се сещам, ама щего изкъртим. Което ми напомня да дате питам Недялко, в Неделя да ти се пие бира, че имам да те черпя
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X