Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 не иска да запали на стартер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ianbibian написа:
    КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА
    И аз съм ЗА това, същия проблем го имах с Бравата, оказа се куплунга на ключа. Замислял ли си се как работи запалването? Ето как става това:- завърташ на контакт, в този момент се подава + към бобината и компа й подава минус за 3-4 секунди, след което изключва и нямаш искра- започваш да въртиш на стартер, плюса към бобината се подава от друга клема, наблягам на това з/о моя проблем беше точно там, не подаваше този плюс, компа следи на базата на датчика на запалване дали върти стартера и подава "-" на бобините, след като запалиш и пуснеш ключа "+"-са се подава от първоначалния куплунг. Надявам се, че си разбрал нещо от обясненията ми, 3 месеца се борих с това чудо докато го разбера, разпарчудисах зялата запалителна система. Желая ти успех!
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      NikMar написа:
      ianbibian написа:
      КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА
      И аз съм ЗА това, същия проблем го имах с Бравата, оказа се куплунга на ключа. Замислял ли си се как работи запалването? Ето как става това:- завърташ на контакт, в този момент се подава + към бобината и компа й подава минус за 3-4 секунди, след което изключва и нямаш искра- започваш да въртиш на стартер, плюса към бобината се подава от друга клема, наблягам на това з/о моя проблем беше точно там, не подаваше този плюс, компа следи на базата на датчика на запалване дали върти стартера и подава "-" на бобините, след като запалиш и пуснеш ключа "+"-са се подава от първоначалния куплунг. Надявам се, че си разбрал нещо от обясненията ми, 3 месеца се борих с това чудо докато го разбера, разпарчудисах зялата запалителна система. Желая ти успех!
      Напълно те разбирам колега.... опитах ама не е от клемореда...
      Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
      Punto. 1.2 16v. 86hp+

      Коментар


        #18
        Проблема е оправен оказа се Датчик колянов вал :D
        Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
        Punto. 1.2 16v. 86hp+

        Коментар

        Working...
        X