Здравейте колегиМоля за помощ, че вече се отчаях и не знам какво да правя...Проблема ми е следния: Карам си вечерта колата всичко идеално. На сутринта въртя ключа и не иска да запали... стартера се скъсва от въртене обаче не искаааа... и от там се почна. Свалих въздушния филтър свалих свещите изчистих ги, завъртях без филтъра и гледам се чува пукот и огън през дросела. (Викам си, тая е прехвърлила сигурно зъб на агренажа.)Дойде един майстор, да види какво е положението:Каза че може да е прехвърлила зъб и заради това да го прави. Замери компресията на цилиндрите да види дали няма изкривен клапан, обаче нямашееее... показа 12 на всички, каза че е добре.Зацепихме ремъка, и се почна. Смених бобина, колата неще да пали, смених кабелите... пак неще... смених свещите... отново не иска... смених стартера... еми пак не запали.... Странното е че като бутнах колата в 2 метра разтояние запали от раз. и двигателя си работи перфектно (без филтър) само че угасна... Ходих на диагностика, закачихме я на комп, показа всичко точно. нема грешки. После я закачихме на някаква машина дето мери смущения. При стартиране на двигателя има мн смущения и обърква реда на изкрата на цилиндрите... каза ми майстора от стартера може да е... смених го... обаче не е от негоооо.... сега вика че било от импулсния датчик долу на коленовия вал. Да обаче ако не работи датчика няма да има искри на свещите. И колата защо пали на бутане а на стартер не иска ? Моля ви, ако някой знае да каже, защото хвърлих сума ти пари в тая кочина, и няма признаци да се оправи, а без колата е мн тъжна история Благодаря предварително на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 не иска да запали на стартер.
Collapse
X
-
Пунто 1.2 не иска да запали на стартер.
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+Етикети: –
-
biankov написа:Провери си акумулатора. Имах подобен проблем с пунто 1,1 само че моето палеше по нqкой път. Оказа се че са ми окъсили две от клетките на акумулатора и напрежението е паднало на 9.5 волта. Стартера ще се скъса от въртене ама нqма палене.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Изчистил съм клеми, всичко... прегледах масите по колата... възможно ли е да е датчика на коляновия вал?Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА, ВПРОЧЕМ С ДИАГНОСТИКА ШЕ СЕ ХВАНЕ АКО СЕ НАБЛюДАВАТ ’ РЕАЛНИТЕ СТОЙНОСТИ’ - КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР НА РЕАЛНИ СТОЙНОСТИ ШЕ ИЗПИСВА ЧЕ НЯМА ВРЪЗКА С ECU !!! Както и да е оправих се само с замяна на ключа. НАПРАВИ СЛЕДНОТО : ДАЙ НА КОНТАКТ И С КАБЕЛ ПОДАЙ + КЪМ ТЯГОВОТО РЕЛЕ НА СТАРТЕРА-/ ИЗХВЪРЛЯЧА/ КОЛАТА ТРЯБВА ДА ЗАПАЛИ!!! Има и решение без да сменяш ключа, - слагаш копче за стартера!!! Успех!!!
Коментар
-
ianbibian написа:КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА, ВПРОЧЕМ С ДИАГНОСТИКА ШЕ СЕ ХВАНЕ АКО СЕ НАБЛюДАВАТ ’ РЕАЛНИТЕ СТОЙНОСТИ’ - КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР НА РЕАЛНИ СТОЙНОСТИ ШЕ ИЗПИСВА ЧЕ НЯМА ВРЪЗКА С ECU !!! Както и да е оправих се само с замяна на ключа. НАПРАВИ СЛЕДНОТО : ДАЙ НА КОНТАКТ И С КАБЕЛ ПОДАЙ + КЪМ ТЯГОВОТО РЕЛЕ НА СТАРТЕРА-/ ИЗХВЪРЛЯЧА/ КОЛАТА ТРЯБВА ДА ЗАПАЛИ!!! Има и решение без да сменяш ключа, - слагаш копче за стартера!!! Успех!!!Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Колега, миналата година с един приятел се бяхме сблъскали с този проблем, върти, върти и неиска да пали! Става въпрос обаче за Lancia Kappa. Нямаше изкри на свещите и НЕ палеше и с бутане... все пак се оказа въпросния датчик на коляновия вал, опитай и ти!! Само не разбрах: Ти имаш ли изкри на свещите?
Коментар
-
dimaldim написа:Колега, миналата година с един приятел се бяхме сблъскали с този проблем, върти, върти и неиска да пали! Става въпрос обаче за Lancia Kappa. Нямаше изкри на свещите и НЕ палеше и с бутане... все пак се оказа въпросния датчик на коляновия вал, опитай и ти!! Само не разбрах: Ти имаш ли изкри на свещите?Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Black Phoenix написа:Колега, да не би да върти само стартера, без двигателя? На диагностиката как я запалихте? Там би трябвало да ти открият проблема, ако си разбират от работата.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
ако на бутане пали веднага със сигурност някъде губи ток/или пада напрежението и компа на колата не заработва/ при подаване на стартер .И затова диагностиката не запечатва грешки! Ако обаче на бутане не пали веднага наистина може да е датчика . Датчика се мери най-точно с осцилоскоп възможно е при въртене на стартер ако е повреден понеже оборотите са ниски да не реагира адекватно? Измерете все пак ако не ви мързи захранванията на компютъра има ги описани в аутодата , ако нямате 6те ти ги дам по номера и цветове. Казва6 обаче че имаш искра на свеща???? значи не е пад на напрежение при компютъра- той управлява и дюзите и бубините????? Най- вероятно е датчика и затова гърми???Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар