Здравейте! Ровя се доста из форума последните 3 часа, но не мога да намеря отговор на проблема си... ще започна от начало: Имах "пикаеща" дюза и маслото се смесваше с бензин, която смених в понеделник с втора употреба. При смяната не ми остана време да монтирам колекторите обратно и да сменя маслото, чак днес се захванах с това. Закачих колекторите, завих им всички болтове, затегнах ги... източих си маслото, смених си масления и въздушния филтър, след като приключих с всичко се качих в колата да я раздвижа малко, доволен от факта, че съм приключил с ремонта. При завъртането на ключа, не запали, завъртях втори път и дадох малко газ, тогава запали, но започна да се форсира сама, за 2 секунди стигна от 4500 оборота до 6000 и загасих двигателя. Вдигнах капака, огледах дали мога да забележа нещо което съм пропуснал или не съм монтирал правилно, но не успях да забележа нищо. Пробвах я втори път с паленето, пак по същия начин. Имате ли някакви идей ? Черох, че е възможно да е от неправилно монтиране на колекторите, тоест да не са оплътнили добре и да влиза въздух... Колата е Браво 1.6 16в 97г.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16в - проблем след смяна на дюза
Collapse
X
-
махни клемата на акумулатора да се ресетне компа, после запали колата и я остави да поработи 15 мин на едно място без да бараш. след това загаси и запли наново. аз като смених моята дюза после правих тази калибрация. трябва компа да си нареди там нещата, че е с нова дюза. по спомен дщзите бяха 2 модела- т.е. с два различни дебита, но това не бърка особенно работата, защото така или иначе всички останали са далеч от началния си дебит. другото ти е да си провериш моторчето за празен ход, което не е лошо да се чисти чат пат, включително и вътре канала на колектора, който го запушва моторчето. ако го чистиш и него го направи преди ресета на компа. според мен няма как да не уплътнят колекторите, то има едни гумени уплътнения- освен някое от тях да е паднало без да забележиш- друг вариант не виждам простоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
В понеделник почивам и тогава ще почистя моторчето за празен ход и колектора. Иначе двигателя е 1,6 16V, с метални колектори, а буксата на стъпковия мотор не съм я откачал (освен ако съм не съм я откачил някак си без да знам... ще огледам) , откачах единствено буксата, която е закачена на тръбата за наливане на масло. Благодаря на всички за бързите отговори, в понеделник ще видим какво ще стане." There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:По описанието ми мирише на разкачен маркуч за вакуума на регулатора на горивото. При откачен такъв маркуч колата реагира все едно газта е до ламарината. Самия регулатор е на рейла с дюзите в случай,че не знаеш къде е." There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."
Коментар
-
Най-вероятно не си сложил добре някоя гарнитура и смуче въздух. Другият вариант е самата рейка да не е закрепена добре и пак да смуче въздух.Проблемът не е в МПХ! Ако не си закaчил маркуча за вакуум регулатора,много е вероятно да е от него не защото вдига налягането в рейката, а защото засмуква въздух!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Най-вероятно не си сложил добре някоя гарнитура и смуче въздух.Другият вариант самата рейка да не е закрепена добре и пак да смуче въздух.Проблемът не е в МПХ! Ако не си закъчил маркуча за ваккум регулатора е вероятно да е от него не защото вдига налягането в рейката,а защото засмуква въздух!bravo 1.6
Коментар
-
За да се форсира колата не и трябва само гориво ами и въздух. Тъй че дори да се е откачил вакума би трябвало да угасне.Също ако не си уплътнил добре колектора.При мен ако откача дори тънкото маркуче на мапа- като глътне въздух и гасне.Няма начин да се форсира до 6000 оборота с затворена дроселова клапа.Свали маркуча от филтъра към нея и погледни какво става. Проблема ти е там някъде.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар