Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16в - проблем след смяна на дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 16в - проблем след смяна на дюза

    Здравейте! Ровя се доста из форума последните 3 часа, но не мога да намеря отговор на проблема си... ще започна от начало: Имах "пикаеща" дюза и маслото се смесваше с бензин, която смених в понеделник с втора употреба. При смяната не ми остана време да монтирам колекторите обратно и да сменя маслото, чак днес се захванах с това. Закачих колекторите, завих им всички болтове, затегнах ги... източих си маслото, смених си масления и въздушния филтър, след като приключих с всичко се качих в колата да я раздвижа малко, доволен от факта, че съм приключил с ремонта. При завъртането на ключа, не запали, завъртях втори път и дадох малко газ, тогава запали, но започна да се форсира сама, за 2 секунди стигна от 4500 оборота до 6000 и загасих двигателя. Вдигнах капака, огледах дали мога да забележа нещо което съм пропуснал или не съм монтирал правилно, но не успях да забележа нищо. Пробвах я втори път с паленето, пак по същия начин. Имате ли някакви идей ? Черох, че е възможно да е от неправилно монтиране на колекторите, тоест да не са оплътнили добре и да влиза въздух... Колата е Браво 1.6 16в 97г.Благодаря предварително!
    " There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."

    #2
    Провери дали не е заяло жилото на газта(дроселовата клапа)
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    Коментар


      #3
      махни клемата на акумулатора да се ресетне компа, после запали колата и я остави да поработи 15 мин на едно място без да бараш. след това загаси и запли наново. аз като смених моята дюза после правих тази калибрация. трябва компа да си нареди там нещата, че е с нова дюза. по спомен дщзите бяха 2 модела- т.е. с два различни дебита, но това не бърка особенно работата, защото така или иначе всички останали са далеч от началния си дебит. другото ти е да си провериш моторчето за празен ход, което не е лошо да се чисти чат пат, включително и вътре канала на колектора, който го запушва моторчето. ако го чистиш и него го направи преди ресета на компа. според мен няма как да не уплътнят колекторите, то има едни гумени уплътнения- освен някое от тях да е паднало без да забележиш- друг вариант не виждам просто
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        от някъде смуче въздух.с кой мотор си.метални или пласмасови колектори
        bravo 1.6

        Коментар


          #5
          Закачи ли буксата на стъпковия мотор?

          Коментар


            #6
            В понеделник почивам и тогава ще почистя моторчето за празен ход и колектора. Иначе двигателя е 1,6 16V, с метални колектори, а буксата на стъпковия мотор не съм я откачал (освен ако съм не съм я откачил някак си без да знам... ще огледам) , откачах единствено буксата, която е закачена на тръбата за наливане на масло. Благодаря на всички за бързите отговори, в понеделник ще видим какво ще стане.
            " There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."

            Коментар


              #7
              По описанието ми мирише на разкачен маркуч за вакуума на регулатора на горивото. При откачен такъв маркуч колата реагира все едно газта е до ламарината. Самия регулатор е на рейла с дюзите в случай,че не знаеш къде е.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                По описанието ми мирише на разкачен маркуч за вакуума на регулатора на горивото. При откачен такъв маркуч колата реагира все едно газта е до ламарината. Самия регулатор е на рейла с дюзите в случай,че не знаеш къде е.
                Сега като ми го казваш това, може би е нужно да добавя, че като свалях колекторите, откачих и 2та маркуча за бензина, имам предвид в горната част на двигателя, както сам отбелязал на снимката, там ли имаш предвид да се е откачил маркуч? Или пък на самата релса, където са дюзите... но аз там не сам ги пипал. Със зеленото кръгче, съм отбелязал мястото, на което развих маркучите.
                Прикачени файлове
                " There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."

                Коментар


                  #9
                  Там по спомени неможеш да ги размениш маркучите, на снимката съм оградил маркуча който служи за вакуум на горивния регулатор. Проследи го дали е здрав /ако е прокъсан и смуче въздух ефекта ще е същия както сега- форсиране яко/ , ако е здрав виж дали не се е измъкнал от регулатора.
                  Прикачени файлове
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Най-вероятно не си сложил добре някоя гарнитура и смуче въздух. Другият вариант е самата рейка да не е закрепена добре и пак да смуче въздух.Проблемът не е в МПХ! Ако не си закaчил маркуча за вакуум регулатора,много е вероятно да е от него не защото вдига налягането в рейката, а защото засмуква въздух!
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      dudulia написа:
                      Най-вероятно не си сложил добре някоя гарнитура и смуче въздух.Другият вариант самата рейка да не е закрепена добре и пак да смуче въздух.Проблемът не е в МПХ! Ако не си закъчил маркуча за ваккум регулатора е вероятно да е от него не защото вдига налягането в рейката,а защото засмуква въздух!
                      ти го каза доста по изчерпателно от мен.сигурен съм че е точно от това
                      bravo 1.6

                      Коментар


                        #12
                        За да се форсира колата не и трябва само гориво ами и въздух. Тъй че дори да се е откачил вакума би трябвало да угасне.Също ако не си уплътнил добре колектора.При мен ако откача дори тънкото маркуче на мапа- като глътне въздух и гасне.Няма начин да се форсира до 6000 оборота с затворена дроселова клапа.Свали маркуча от филтъра към нея и погледни какво става. Проблема ти е там някъде.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Утре ще започна да проверявам всичко едно по едно, дано открия проблема и го отстраня. Благодаря отново!
                          " There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."

                          Коментар


                            #14
                            Проблема е решен! Една от гарнитурите беше пропаднала, наместих я, завих колекторите обратно и сега уж мърка като коте. Благодаря на всички за вниманието и хелпа!
                            " There is one way to enter this life, but the gates of death are without number."

                            Коментар

                            Working...
                            X