По сайтовете пише,че новия е 1596 куб см, стария е 1581... Разхода четох, че бил по-малък, искам да видя колко, максимален въртящ момент, ускорение 0-100, такива неща...
И( двата мотора са 1581 куб. см.http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html - гледай първата ("стар" мотор) и третата ("нов" мотор) колони.По-ниският разход на "новия" мотор е в резултат на предавателните числа на скоростната кутия която се използва с него, а не заради някакви фундаментални разлики в двигателите
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
През 2000 год Фиат подменя мотора 182А4.000 с нов 182B6.000.Новия е също 1,6-103 кс,но с много,много разлики от стария.Пласмасовите всмукат.колектори е най-малката разлика.Ще изброя разликите за които се сещам на първо време:1.Двигателя е по стандарта Евро-32.Сменен е диаметъра на буталото и хода му/коляновия вал/като е запазена кубатурата-1,6.Има малка разлика в кубатурата-стария е 1581 куб.см.,а новия е 1596 куб.см.3.Има две Ламбда-сонди и нов тип катализатор заради стандарта Евро-3.4.Оборотите на въртящия му момент са свалени с 1000 об,което е много добро постижение в характеристиката му.5.Сменена е скоростната кутия с нови преводни числа.По натоварена е-по дълги скорости.6.Разхода на колата с този двигател е значително по-нисък.7.Изцяло е сменен софтуера на контролера.Стария е IAW49F,а новия е IAW49EF-Marelli За сега се сещам за тези,но има и др.по-дребни разлики,които не са толкова съществени.Tака,че разликите са много съществени и двгателя е изцяло нов вид.Препоръчвам на колеги,които са решили да си купуват кола 1,6 да бъде с новия двигател.Има защо.........
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Айде моля ви се изкажете мнения, че се оглеждам за такъв автомобил и искам да знам, възможно ли е да имам някакви ядове заради новия катализатор с два ламбда контролера! И също известен ли им е по сервизите този нов двигател, понеже навсякъде из нета по каталозите дават само стария...
един за всички и всичко пак за мен!
Fiat Bravo 1.6 16v GT '99
Ами как да ти отговори на въпроса някой?Боб ли да хвърлим или на кафе да гледаме дали точно тази 10-годишна кола която ще си купиш ще има проблем с втората ламбда сонда?Ти първо намери такава, че не са много разпространени из БГ. Преди да платиш на продавача си плати/направи една диагностика, за да разбереш донякъде състоянието на автомобила.А щом не се срещат много по улиците - ти как мислиш, известни ли са в сервизите?
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Колега карама такава кола със споменатия мотор и двете Ламбда соди са на едно малко гърне преди катализатора първана е на самотот гурне след двоянката а втората е на тръбата непосредствено преди катализатора.Аз съм махнал катализатора и освен, че е малко по шумна няма друго
Че сте се забатачили По моето скромно мнение 1.6 16V с пластмасовият колектор се прави от грубо казано април 1998, а тук говорите за новият 1.6 16V мотор от 2000!?Защо ми се струва, че този новият 1.6 16V 182B6.000 1596сс е всъщност от 2001 и се вгражда на Stilo
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар