На диагностиката излиза, че когато върти стартера компютъра вижда 0 оборота на коляновия вал
не ме убеждаваш. ти не казваш - коя диагн. програма ползваш?- какво ТОЧНО пише на екрана?ако имаш под ръка диагн. оборудване / за 1.8 16 става с 1 ком порт ВИЗА/тук съм качил лесен начин за проверка : http://www.italauto-bg.net/forum/vie...p?f=14&t=65991. пробваш на студен ДВГ -- трябва да пали и да не дава никаква грешка2. пробваш описаното и виж каква грешка дава3. загряваш ДВГ и опитваш с закачен сензор дали е СЪЩАТА грешка4. сменяш сензора и си свиркаш
Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
КАК точно реагираше ?
Отчиташе го като грешка
за другите не знам ,ама аз се отказвам да ти задавам уточняващи въпроси.
И аз имам подобен проблем - но малко по различен:Колата е Мареа 1.8 16v 155 коня.Когато е студен двигателя - пали без проблем, като е загрят - примерно карам 1-2 часа, паркирам някъде и след 5 минути не пали.
1. таквази Мария стандартно НЕМА !!! 2. ако НАИСТИНА ти е 1.8 16 лесно се пробва
Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
Така, повтарям - стартерът върти, колата не пали, диагностиката показва 0 оборота на коляновия вал при положение, че той се върти. Компютърът на колата не отчита грешка. Колата продължава да не иска да запали. Датчикът е откачен - компютърът на колата не го открива и отчита грешка, колата пак не пали. По добре от това не мога да го обясня!
Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
Така, повтарям - стартерът върти, колата не пали, диагностиката показва 0 оборота на коляновия вал при положение, че той се върти. Компютърът на колата не отчита грешка. Колата продължава да не иска да запали. Датчикът е откачен - компютърът на колата не го открива и отчита грешка, колата пак не пали. По добре от това не мога да го обясня!
това е за ’crankshaft sensor’а за ’camshaft sensor’ пробвахте ли го?
Датчик запалване се сменя по лесно не се сваля ремъка и е около 45 лв за твоята кола е 86 лв без него няма да запали .Фазов сензор е по трудно и е повече пари около 130лв за твоя модел 165ако не работи както трябва колата би трябвало да запали ама няма да работи хубаво.А на дагностика единия като не работи може да покаже че и другия не работи .А ти нали имаш и комутатор той как е
Коментар