Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ще да пали след като е била паркирана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    нов или някъде кабелите правят проблем
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      tipaj написа:
      На диагностиката излиза, че когато върти стартера компютъра вижда 0 оборота на коляновия вал
      не ме убеждаваш. ти не казваш - коя диагн. програма ползваш?- какво ТОЧНО пише на екрана?ако имаш под ръка диагн. оборудване / за 1.8 16 става с 1 ком порт ВИЗА/тук съм качил лесен начин за проверка : http://www.italauto-bg.net/forum/vie...p?f=14&t=65991. пробваш на студен ДВГ -- трябва да пали и да не дава никаква грешка2. пробваш описаното и виж каква грешка дава3. загряваш ДВГ и опитваш с закачен сензор дали е СЪЩАТА грешка4. сменяш сензора и си свиркаш

      Коментар


        #18
        Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
        Fiat Marea 1.8 16V

        Коментар


          #19
          tipaj написа:
          Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
          КАК точно реагираше ?

          Коментар


            #20
            u_bo написа:
            tipaj написа:
            Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
            КАК точно реагираше ?
            Отчиташе го като грешка
            Fiat Marea 1.8 16V

            Коментар


              #21
              tipaj написа:
              u_bo написа:
              tipaj написа:
              Не съм чак толкова навътре с материята. Само препредавам заключенията на човека, който прави диагностиката.Той неколкократно пробва какво ще покаже компютъра, замерва датчика, сваля го от буксата, но до последно компютъра на колата не прие данни от него. Странното е, че реагираше, когато датчика беше изключен.
              КАК точно реагираше ?
              Отчиташе го като грешка
              за другите не знам ,ама аз се отказвам да ти задавам уточняващи въпроси.

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                roonex написа:
                И аз имам подобен проблем - но малко по различен:Колата е Мареа 1.8 16v 155 коня.Когато е студен двигателя - пали без проблем, като е загрят - примерно карам 1-2 часа, паркирам някъде и след 5 минути не пали.
                1. таквази Мария стандартно НЕМА !!! 2. ако НАИСТИНА ти е 1.8 16 лесно се пробва
                Така де...грешка при писането - 115 коня е

                Коментар


                  #23
                  Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Danchojn написа:
                    .... Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
                      Така, повтарям - стартерът върти, колата не пали, диагностиката показва 0 оборота на коляновия вал при положение, че той се върти. Компютърът на колата не отчита грешка. Колата продължава да не иска да запали. Датчикът е откачен - компютърът на колата не го открива и отчита грешка, колата пак не пали. По добре от това не мога да го обясня!
                      Fiat Marea 1.8 16V

                      Коментар


                        #26
                        tipaj написа:
                        Danchojn написа:
                        Ако правилно съм разбрал, когато датчика на кол. вал. си е на място, няма грешки и не пали. Като му извадите кабела, пак не пали но го показва като грешка. Ако е така, няма какво да искате от датчика на кол. вал. Ама може и да не е така. Най-добре ще е ако колегата иска да му се помогне да уточни нещата.
                        Така, повтарям - стартерът върти, колата не пали, диагностиката показва 0 оборота на коляновия вал при положение, че той се върти. Компютърът на колата не отчита грешка. Колата продължава да не иска да запали. Датчикът е откачен - компютърът на колата не го открива и отчита грешка, колата пак не пали. По добре от това не мога да го обясня!
                        това е за ’crankshaft sensor’а за ’camshaft sensor’ пробвахте ли го?

                        Коментар


                          #27
                          u_bo написа:
                          според мен ти е датчик на РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ вал.
                          Все повече нещата отиват в тази посока. Лошото е цената на този датчик.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            Датчик запалване се сменя по лесно не се сваля ремъка и е около 45 лв за твоята кола е 86 лв без него няма да запали .Фазов сензор е по трудно и е повече пари около 130лв за твоя модел 165ако не работи както трябва колата би трябвало да запали ама няма да работи хубаво.А на дагностика единия като не работи може да покаже че и другия не работи .А ти нали имаш и комутатор той как е
                            Прикачени файлове
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Аз имах същия проблем, на топъл мотор отказваше да запали, смених датчик колянов вал и отдавна нямам проблеми с паленето Yellow_Flash_Colorz_PDT_19

                              Коментар

                              Working...
                              X