Мерси ,това е много полезно но ме заболя главата и не разбрах кой знае колко, но моторчето за празен ход го разкачих и си направих с него с едни копчета да си подавам оборотите, което както гледам е грешно, защото всичко е свързано и дава грешна информация на компа, но преди като го включех вдигаше много обороти, утре ще отида да си го върна както си беше и ще пробвам да видя какво ще стане, ако пак вдига обороти ще пробвам вече от какво може да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат типо 1.4 DGT проблем с работата на студен двигател
Collapse
X
-
Благодаря ви за помоща, много ми помогнахте, днес си върнах всичко по местата и горе долу има напредък, сега просто вдига малко обороти и малко бавно и на сектори падат докато ги докара 1000 оборота.Някой имал ли е подобен проблем?Като завъртя да паля вдига до 2000 оборота, седи така малко и след това падат полека полека и си застават където трябва, като дам газ пак ги задържа малко и на сектори падат до 1000Покарах я, върви горе долу добре, само веднъж ми направи нещо като прекъсване, незнам как да го нарека, като загуба на мощност за секунда и пак се оправя и + това оборотите на свободен ход малко си играят, редуват се, вдигане и падане на оборотите в диапазон от към 100/200 оборота.Според мен има още някой датчик които не работи на 100% или нещо друго, но какво е незнам.Някой ако може да ми помогне да пише, ако е била така колата му и се е оправила да сподели какво е било.А на компютърна диагностика не ми се кара, едно че ще ме одерат тука в моя скапан град, едно че най накрая вместо за тези пари да си купя някоя част, аз ще съм ги дал за това.Вярно че така само гадая но се надявам да го открия без да си давам парите за диагностика.
Коментар
-
Колеги искам да питам, видях във ето тази тема за моноинжекция "Как се замерва..Симтомите са, не се форсирва двигателя глъхне или пуши..Много лесно, с един дигитален мултицет, се установява дали първо има напрежение от +5 волта на пин 1 на буксата, ако напрежението е на лице, се замерва пин две, при напълно отпусната дроселна клапа между пин 2 и пин 3 "или маса същото е" се установява напрежение във рамките на 0,2-1,1 волта, започва бавно да се дава газ "натиска се педала" и волтажа трябва да се покачва плавно, във целият диапазон, да няма колебания, при напълно отворена клапа волтожа трябва да се установи до 4.8 което за компютъра означава газ до ламарината Ако измерените напрежения са налице, значи съмненията ни за тротъл позишън сензор, или сензор на ъгъла на завъртане на дроселната клапа, са неоснователни, TPS-са работи коректно и компютъра го разбира какво му "говори" .. "Измерих м/у пин 1 и маса, но не помня там колко волта даде или дали е 5 волта, но измерих м/у пин 5 и маса и там имаше 4,9 волта, гледам че това идва от компютъра, правилно ли ми е или трябва да е 5 волта?
Коментар
-
balak написа:Колега на устроиството за празен ход има един контакт които подава информациа на компутара моного често нагариа и затова ти прави мизерии
Коментар
-
Колеги, смазах го това моторче и колата изведнъж стана все едно току що купена от завода, но карах малко и хайде пак започна да прави мизерия, четох някъде , че трябва да дава от 5 до 50 ома на 1 и 2 клейма, мене ми дава 10, значи това е добре, чудя се дали тези писти там по който се движат тези пластинки които с една дума са за това ключе дето е на върха на буталцето, дали те са ок, щото изглеждат доста изхабени.Имал ли е някой подобен проблем и как да се справя с него, на проба и грешка съм и до сега не съм имал успех, но отскоро разбрах че е само и единственно от това скапано моторче.Та някой ако има някви идеи да пише.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар