Здравейте... Имам проблем с мойто типо то е 1.4 моно и когато е студено работи някак нервно и вкарва повече бензин , даже и картера пълни. Смених бензинова помпа ,ламбда сонда а работата на двигателя си е същата. Възможно ли е да е от датчика на инжекцията ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат типо 1.4 DGT проблем с работата на студен двигател
Collapse
X
-
..
Имам тази кола от 4 години за втори път го прави това . Първият пър беше запекла ламбда сонда и като я смених се оправи Диагностика уж ми правиха и не можаха да разберът от какво е .... (толко си могат сигурно хората) Регулатора за налягане го проверих и той е добре. Днес ще видя да сменя и датчика на инжекцията и ако не стане пак се ловя за главата :D
Коментар
-
tipo33 написа:Щом го прави само на студен двигател,би било логично да е термодатчик.Не зная защо си сменял ламбда сонда,тя не участва в смесообразуването докато колата е студена.Регулатора на налягането на горивото провери ли?Диагностика прави ли?
Коментар
-
Колега,като си свалиш кутията на въздушния филтър ще видиш зад черната дюза едно квадратно с четири болта.Развиваш болтовете и ще видиш мембраната на регулатора.Има я в ахм ауто за 12 лв , а до колкото си спомням ако ти е здрава мембраната се настройва с разпъване или свиване на пружинката.Дано съм помогнал.
Коментар
-
bobizdr написа:Колега,като си свалиш кутията на въздушния филтър ще видиш зад черната дюза едно квадратно с четири болта.Развиваш болтовете и ще видиш мембраната на регулатора.Има я в ахм ауто за 12 лв , а до колкото си спомням ако ти е здрава мембраната се настройва с разпъване или свиване на пружинката.Дано съм помогнал.
Коментар
-
bobizdr написа:Този датчик се намира зад моното на колектора и е син или сив.Ако го сменяваш гледай да е студена колата,че иначе ще се изгориш от антифриза.
Коментар
-
super_angel28 написа:bobizdr написа:Този датчик се намира зад моното на колектора и е син или сив.Ако го сменяваш гледай да е студена колата,че иначе ще се изгориш от антифриза.
Коментар
-
Благодаря ти за помоща колега, тоя датчик го смених със новия, както казах, натегнах тая пружина, иначе колата ми върви обаче по изчисления гори 20 на сто, мислех че е от ламбдата но както разбрах маи не зависи от нея работата на студен двигател, а аз карам на 700 метра и обратно в повечето случаи и е повечето на студен двигател, отзад от ауспуха мерише на бензин и цапа ауспуха, сега след като направих всичко това ше видя дали ше има подобрение, даже шях да си копувам ламбда сонда но като гледам маи не е от нея, незнам ше си проличи.
Коментар
-
Black Phoenix написа:Доколкото знам, освен синия датчик за температурата, има и датчик вътре в инжекцията. Веднъж като бях на диагностика ми казаха за него, но ме предупредиха че не може да се разбере от диагностиката дали е изправен. Ако някой колега може да каже нещо по-подробно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар