Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 2000 г. вкарва бензин в маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 2000 г. вкарва бензин в маслото

    Искам да попитам някой ако знае каква е причината колата да ми вкарва бензин в маслото. Колата ми е фиАт пунто 2000 бензин 1.2 мотор.Грешен раздел - преместена.Допълнено заглавие.Модераторски екип na fiat-bg.org

    #2
    Каране на къси разстояния без мотора да достига работната си температура за достатъчно дълго време за да "изври" кондензиралия се бензин.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Re: Пунто 1.2 2000 г. вкарва бензин в маслото

      NIKI548018 написа:
      Искам да попитам някой ако знае каква е причината колата да ми вкарва бензин в маслото. Колата ми е фиaт пунто 2000 бензин 1.2 мотор.
      може да е от налягането в рейката,ако искаш - пращам ти на ЛС тел. на севизче в жк.тракия - могат да ти го замерят и да ти оправят колата ако искаш

      Коментар


        #4
        Бил съм там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3986П.С. Малко подвеждащо излезе. Искам да кажа, че съм бил при проблема, а не в сервиза, споменат от колегата u_bo.
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #5
          vesko написа:
          Бил съм там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3986П.С. Малко подвеждащо излезе. Искам да кажа, че съм бил при проблема, а не в сервиза, споменат от колегата u_bo.
          бил си там с ’моно’ а тая е ’куадро’ дори не е стерео при пълната инжекция са други нещата .

          Коментар


            #6
            u_bo написа:
            vesko написа:
            Бил съм там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3986П.С. Малко подвеждащо излезе. Искам да кажа, че съм бил при проблема, а не в сервиза, споменат от колегата u_bo.
            бил си там с ’моно’ а тая е ’куадро’ дори не е стерео при пълната инжекция са други нещата .
            И кое е различното при куадрото? Не може да пикае дюзата и да не изгаря бензина в съответния цилиндър ли?
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              Малко по богата смес + студен мотор и бензина е на лице в маслото. Другият вариант е пикаеща дюза......., бензина влиза в течно състояние и отмива маслото по стената на цилиндъра и от там в картера.Точно заради това нещо не се издува студен бензинов мотор, получава се същото.

              Коментар


                #8
                Така е от каране на къси разстояния и студен мотор, но това се получава само при износени сегменти или "пикаещи дюзи". Последното си личи и по разхода.Аз карам по 4-5 км. сутрин и вечер обаче маслото грам няма мирис на бензин нито пък се разрежда.Пунтото ти е пълен инжекцион, така че най вероятно някоя от дюзите пуска повече бензин. Карай го на по дълги разстояние да се изпари бензина или сменяй по често маслото.Ако толкова те притеснява- направи една профилактика и почистване на дюзите.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  vesko написа:
                  u_bo написа:
                  vesko написа:
                  Бил съм там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3986П.С. Малко подвеждащо излезе. Искам да кажа, че съм бил при проблема, а не в сервиза, споменат от колегата u_bo.
                  бил си там с ’моно’ а тая е ’куадро’ дори не е стерео при пълната инжекция са други нещата .
                  И кое е различното при куадрото? Не може да пикае дюзата и да не изгаря бензина в съответния цилиндър ли?
                  Разликата е че при пълния инжекцион, ако една дюза пуска повече бензин, двигателя работи неравномерно и глъхне но все пак работи.На моното ако дюзата му почне да изпуска постоянно бензин, ще препълни дозата за всички цилиндри и колата просто ще угасне, там няма да се отрази само на един цилиндър
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Моят (моното) пълнеше картера с пълни шепи, а работеше като швейцарски часовник. Пикаеща(и) дюза(и) си остава валидно предположение. Колегата да види състоянието на свещите - може да подскаже проблем с конкретен цилиндър.
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #11
                      А този случай как се намира, повишено масло на щеката за проверка на маслото и мирис на бензин ли?

                      Коментар


                        #12
                        Точно така. А в моят случай и маслото беше видимо разредено на студен двигател.
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #13
                          Изосени сегменти,смени ги.От бензина цилиндрите се смиват-масления филм пада и така сегметите се износват бързо.

                          Коментар


                            #14
                            dersi написа:
                            Изосени сегменти,смени ги.От бензина цилиндрите се смиват-масления филм пада и така сегметите се износват бързо.
                            Колега, това не е причина за проблема, а само евентуално последствие. Ако обаче вземе мерки навреме, то определено няма да се налага да отваря двигател.
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар


                              #15
                              Re: Пунто 1.2 2000 г. вкарва бензин в маслото

                              може да ти се стори странно,но си провери термостата,при мен беше той проблема.смених го и маслото също и всичко се оправи

                              Коментар

                              Working...
                              X