Здравейте колеги,пускам темата с желание за помощ от ваша страна!Трябва да сменям тампон на скоростната кутия,защото е скъсан.Сам ще го направя,но ако някой е правил това нека да даде съвет как се е справил.Благодарности!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна тампон на скоростна кутия на типо 1,6 92г.
Collapse
X
-
За кои точно говориш,този под акумулатора или този под скоростния лост.Най лесния начин е сервиз-30лв. За този под акумулатора ти трябва канал,мисля че беше на два болта към купето и един централен.За задния мисля че беше по-лесно да я вдигнеш на крик за да имаш опора когато махнеш стария.Карам малко по спомен все пак това упражнение съм го правил преди 2-3годLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
viktorsterev написа:За кои точно говориш,този под акумулатора или този под скоростния лост.Най лесния начин е сервиз-30лв. За този под акумулатора ти трябва канал,мисля че беше на два болта към купето и един централен.За задния мисля че беше по-лесно да я вдигнеш на крик за да имаш опора когато махнеш стария.Карам малко по спомен все пак това упражнение съм го правил преди 2-3годFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Forsaken написа:Колега, щом си разбрал, че тампона е скъсан какво има да му се чидиш - сменяш го и као продължава, сменяш и другите. Тампона се сваля след като се свали акумулатора и тават под него. След това като огледаш ще ти се изясни!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Колеги да си довърша темата.Днес свалих всички тампони,един по един.Всички са абсолютно здрави.Бях много изненадан,защото очаквах някой да е сдал багажа,при тези вибрации в купето.После се сетих,че типа от който го купих типото каза,че бил пълнил амортисьорите с някво масло и заварил дупките от където е пърнил.То тя вози като каруца отпред.Та достигнах до извода,че е от тях.То все едно отпред е подпряна на дървени трупчета.За да стана по-ясен,ще ви напомня ако сте палили кола вдигната на крик и сте усетили как тресе в купето-това е!Тя предницата не мога да я натисна и 10мм надолу.Е това е с тази тема.Да се счита за приключена.П.П.:Ако някой има читави предни амортисьори да ми се обади на л.с.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Колега,темата е от преди една година и вече типото ми е продадено.Но въпреки това ще кажа,че смених един тампон,струваше 20 лв.Аз си го сменях и нямам представа колко струва работата,но изхождайки от факта,че го смених през обедната почивка на улицата пред работа си мисля,че тези пари са прекалено много.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Абсолютен обир е,освен ако не ти гарантират,че ще сложат оригинални тампони правени за ФИАТ и да ти издадат писмена гаранция за 1 или 2 години например,че няма да мръднат.Това говорим за 200лв.За 150....зависи пак какви тампони ще ти сложат,но ми се виждат доста пари за труд... За сравнение за смяна на сиединител вземат от 80 до 150лв в зависимост от уговорката и конкретния маистор/сервиз(това за труд само де),а там си е доста повече труд.Сменял съм ги всичките - два тази есен и един преди 2-3 години.Средният тампон,които се хваща по-средата на предния мост струваше тогава към 25лв,при това Pirelli.До ден днешен не е мръднал,а смяната му беше за 5-10 минути на канал,елементарно просто.Тампоните които сменях миналата есен,ляв и десен съответно на двигателя и скоростната кутия и струваха по около 30-35лв.Сега направих справка в един саит за твоето Типо и цените са,гледано отпред на колата:Ляв - Pirelli 25,60лв. (Birth 21лв.,като не го препоръчвам).Десен - Pirelli,като явно има два различни вида за тази кола и цените им са съответно 25,80лв. и 28,50лв. Трябва да се види троят от кои тип е.Централен(според мен заден дори) - Pirelli 25,80лв. или 32,80лв.,като явно пак има два вида,макар визуално да ми се виждат еднакви.Закръгляики към по-високото излиза към 87лв за трите,като е напълно възможно ти да си с по-евтините и тогава пада на 78лв за трите.В сервизите пазаруват с отстъпки от 15,20,че и 30% на места,прави си сметката колко си слагат за труд.Имаи предвид,че двата странични тампони дори и на канал си искат по едно 20мин за смяна поне,та ако не можеш или те мързи,парите поне не отиват на вятъра.За единия се сваля и гумата,за по-лесен заход към планката,която го държи за кутията и се смъква с него.За другия маи става и без свалене на гумата,не помня вече.Това,което мога да направя за теб е,ако се наемеш да ми дадеш VIN номера на колата ти,да проверя в EPER какви са оригиналните номера на твоите тампони и да ти кажа откъде и какви можеш да си купиш/поръчаш.След това ако си намериш канал и някои помощник мога да ти обясня подробно как се смянат,елементарно е,но иска труд,а за да не се измъчиш няма да минеш без трисчотка и удължители,че иначе с ключове ще е мнооого въртене.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар