Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава 1.6 лампата на инжекторите почти не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    брава 1.6 лампата на инжекторите почти не гасне

    Здравейте колегиОт седмица, 2 насам забелязах, че лампата за инжекторите на таблото почти не гасне. Както си карам си свети. Гасне от време на време за 20-30 сек. Преди светеше само за около 5-10 сек, като дам контакт. С падането на температурите започнах да си свалям акумулатора, след като я паркирам за вечерта примерно, че не е от най-читавите. Струва ми се, че проблема съвпада със започването на въпросното сваляне на акумулатора (може и да е случайност). Колата си върви както обикновено. Не откривам разлика. Четох няколко теми тук във форума но не открих нещо подобно с моя проблем. Моля помогнете. Дали са инжекторите? Възможно ли да е от задръстване на някой от тях, или има изгорял?

    #2
    Диагностиката ще даде отговор на тревогите ти.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      И аз това си мисля. Скоро май ще я закарам. Ако има някакво развитие ще пиша (за хората с подобен проблем).

      Коментар


        #4
        то ако има изгорял няма да работи на 4 цилиндъра

        Коментар


          #5
          Преди да се занимаваш с диагностика, направи следното - откачи положителната клема на акумулатора за около 5-10 мин. После я закачи и запали двигателя, без да подаваш газ! Остави колата да работи на празен ход за около 3-5 мин, без да я форсираш, след което я угаси; изчакай минута и пак я запали. Направи кратка обиколка на района. Ако няма ефект, тогава прави диагностика. И още нещо - вземи си читав акумулатор, тази шашма с ежедневното сваляне и качване ще ти излезе на носа в крайна сметка.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Аз си мисля че ламбда сондата ти е за смяна. Колко ти гори колата? Има ли газ?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              PaUnOff написа:
              Аз си мисля че ламбда сондата ти е за смяна. Колко ти гори колата? Има ли газ?
              Колата си гори нормално. Ламбда сондата съм я сменял преди 2 години, не че това е някаква гаранция де. Газ нямам.

              Коментар


                #8
                Аз съм с газов инжекцион. Случи се така че отидох да обслужат филтрите и реших да направя диагностика. Оказа се че колата имаше 2 грешки , НО индикация на таблото нямаше. Откачането на клемата не помага винаги, поне така ми казаха.При 1,6 браво/марийка/брава електроника е адаптивна и се настройва сама влизайки едва ли не в серизвен режим, който не бил фатален "уж" за работа на мотора и затова не светела лампата на таблото(така поне ми казаха-дали е истина това незнам, правиха всичко пред мен).При мен грешките бяха липса на искра на 3-и цилиндър и грешка в ламбда сонда- изчистиха ги. В крайна сметка аз бях отишъл, защото колата палеше и гаснеше след 3-4 сек. Ами чистиха правиха струваха колата се оправи( за съжаление не за дълго) Сега пак прави тези мизерии и то само при опредлени температури на околната среда. При -10 работи 200 пъти по-добре отколкото при +30 при палене.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Колеги, в събота ходих на диагностика и се оказа нещо безобидно. Имах окислен щепсел и няколко счупени пинчета. Пръснаха го с някакъв спрей, оправиха пинчетата и сега всичко е ок. Цялата работа 10лв.

                  Коментар

                  Working...
                  X