Здравейте колегиОт седмица, 2 насам забелязах, че лампата за инжекторите на таблото почти не гасне. Както си карам си свети. Гасне от време на време за 20-30 сек. Преди светеше само за около 5-10 сек, като дам контакт. С падането на температурите започнах да си свалям акумулатора, след като я паркирам за вечерта примерно, че не е от най-читавите. Струва ми се, че проблема съвпада със започването на въпросното сваляне на акумулатора (може и да е случайност). Колата си върви както обикновено. Не откривам разлика. Четох няколко теми тук във форума но не открих нещо подобно с моя проблем. Моля помогнете. Дали са инжекторите? Възможно ли да е от задръстване на някой от тях, или има изгорял?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
брава 1.6 лампата на инжекторите почти не гасне
Collapse
X
-
nedialk00
-
Преди да се занимаваш с диагностика, направи следното - откачи положителната клема на акумулатора за около 5-10 мин. После я закачи и запали двигателя, без да подаваш газ! Остави колата да работи на празен ход за около 3-5 мин, без да я форсираш, след което я угаси; изчакай минута и пак я запали. Направи кратка обиколка на района. Ако няма ефект, тогава прави диагностика. И още нещо - вземи си читав акумулатор, тази шашма с ежедневното сваляне и качване ще ти излезе на носа в крайна сметка.
Коментар
-
Аз съм с газов инжекцион. Случи се така че отидох да обслужат филтрите и реших да направя диагностика. Оказа се че колата имаше 2 грешки , НО индикация на таблото нямаше. Откачането на клемата не помага винаги, поне така ми казаха.При 1,6 браво/марийка/брава електроника е адаптивна и се настройва сама влизайки едва ли не в серизвен режим, който не бил фатален "уж" за работа на мотора и затова не светела лампата на таблото(така поне ми казаха-дали е истина това незнам, правиха всичко пред мен).При мен грешките бяха липса на искра на 3-и цилиндър и грешка в ламбда сонда- изчистиха ги. В крайна сметка аз бях отишъл, защото колата палеше и гаснеше след 3-4 сек. Ами чистиха правиха струваха колата се оправи( за съжаление не за дълго) Сега пак прави тези мизерии и то само при опредлени температури на околната среда. При -10 работи 200 пъти по-добре отколкото при +30 при палене.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар